Aydınlatıcı,

Smashbox Lumininzing Lotion Uygulamalı Swatches

12:44 chunlibeauty 34 Comments

Smashbox Artificial Light Luminizing Lotion..
Yeni babeLerimi şu yazımda yayınlamı$tım TIK TIK.. Swatchını ancak yapıp yayınlıyorum kusura bakmayın 
 Cildinizde ışık oyunları yapmak isterseniz oldukca güzel bir ürün.. Gölgeleme yaptıktan sonra aydınlatmak istediğiniz elmacık kemikleri üstü kaş üstü burun üstü gibi yerlere az bir miktarda sürüp fırca yardımıyla dagıtabilirsiniz.. Böylece vurgulamak istediğiniz bölgeler daha aydınlık ve ışıl ışıl olacaktır.
İçeriğinde Vitamin A,C ve E, Ginkgo Biloba ve yeşil çay bulunur..



Benzer Yazılarım

34 yorum:

  1. manken güzel canım ne yapsa yakışıyor:)

    YanıtlaSil
  2. heheh o senin güzelligin :D ben boya badanacıyım :D yorum icin sagol

    YanıtlaSil
  3. Busecim çok ama çok güzel bir ürünmüş gerçekten benimde arada çilekte görüp alsammı acaba nasıldır diye düşündüğüm bir üründü. bunu nasıl kullanıyorsun bronzer uygular gibimi yoksa tüm yüzüne krem sürer gibimi?sanki tüm yüze olsa ay gibi parlarmışım gibi geliyo ama sende öyle değil

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten çok güzel bir aydınlık vermiş. Göz makyajını da çok sevdim! Lens yok di mi şu an gözlerinde, kesinlikle böyle daha iyi =)

    YanıtlaSil
  5. ''Just Makeup'' çok te$ekkür ederim begendigine nasıl sevindim anlatamam :D lens yok kendi gözlerim :) sagoll

    ''Sanem'' cok sagol bitanem!! Ben bunu sadece yanaklardan şakalara dogru sürüyorum birde burnuma sürüyorum azcık.. Tüm yüze sürünce baya parlak olurum herhalde :D Dedigin gibi Allık sürer gibi daha iyi :D

    YanıtlaSil
  6. busecim bu ürün çok güzelmiş,ama senin o güzel yüzüne kömür sürsen yakışır zaten !! :)

    YanıtlaSil
  7. bende bu ürünün Inglot olanını kullanıyorum özel günlerde fondotenın içine karıstırıyorum harika duruyo bu da cok güzel güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  8. ''Myprincesss'' inGlottakini görmedim sen o postu yayınladınmıki benmi kacırdım acaba bi bakem :D bu arada yorum icin sagol :)

    ''Zeynep'' Fıstıgım cok sagol haah kömür sürsem sende kimsin dersiniz bana mcxxx!!

    YanıtlaSil
  9. hee lens kabıyla yolamıştım :)
    nası da girdim kanınaaaaa oh canıma değsin...
    ben bu resimde göz kalemini merak ettim çabuk yaz bayan eşşek göz :)
    bu arada senin imam yeşilinide gördüm :)

    YanıtlaSil
  10. bildigin aysun kayacı :)

    YanıtlaSil
  11. ''Shewolf'' Allah cezanı vermesin senin!! At dudaklı seni!!! imam yeşili degil kırk defa dedim erik yeşili diye pis hainnnnnnnnnnnn :D
    Kız gözümde eyeliner ve Alt kısmındada Carbon far var o kaddar :D MCX S.S

    ''Moda(e)rator'' yok yaf valla hic benzemiyorum bi kere benim burnum kocemen o fındık burunlu ordan kaybediyorum :D ama güzel iltifatın icin sagol valla ne$em dahada arttı :D

    YanıtlaSil
  12. Busecim gerçekten harika olmuş bugünkü makyajın, 100 üzerinden 200:) Ama yüzünün güzelliği de yadsınamaz, maşallah diyorum, nazarlar değmesin. Şu smashbox'u ben de deneyeceğim, pırıltısına bayıldım

    YanıtlaSil
  13. Canımmm yine çok güzelsin yaff:) Allahım o gözler nasıl güzel:) çook tatlısın beybi :):)
    O ürünü nerden alacağız :) sıfırım şu makyaj konularında birinin git şurdan şunu al demesi lazım yoksa hayatta beceremem :)
    Kocimenn öptüm bye

    YanıtlaSil
  14. ''Lucy'' cok te$ekkür ederim güzel iltifatlar sayesinde baya şımardım bugün :D yolda görseniz aynı seyi dermisiniz bilemem dedigim gibi flash vs cildimi güzel gösteriyor :D

    ''www.mkblkonsept.com'' cok te$ekkür ederim :D ben ürünü Shewolfla beraber aldım yurtdışı cosmetic sitelerinde bulabilirsin canım.. Belki strawberrydede vardır.. Orda yoksa burda cok ucuza alabiilirsin
    www.brigettesboutique.com/SMASHBOX_Artificial_Light_Luminizing_Lotion_GLOW_p/sma084.htm

    YanıtlaSil
  15. evet abartı olmayan dozajında bir parlıklığı var gerçekten

    YanıtlaSil
  16. çoook güzel olmuş... Bende çok seviyorum böle aydınlık aydınlık bronz makyajları:)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel görünüyor cnm güle güle kullan...
    ayrıca saçlarda süper olmuş ;)

    YanıtlaSil
  18. cnm ne yalan söyliyim ben göz makyajına baktım direk:)süper gözüküooo

    YanıtlaSil
  19. ''Burcu'' :) yorum icin te$ekkür ederim evet hoş bir ürün ben cok sevdim

    ''SWL'' cok te$ekkür ederim :)

    ''Suna'' cok cok sagol :D saclarımı eskiden cok kullandıgımız 80 lerin modası tokayla yaptım :D benimde hosuma gitti begendigine sevindim :D

    ''Gizzy'' hehe farkedilmicek gibi degil valla simsiyah olunca dikkat cekiyor sanırım teşekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  20. ya cnm bişe sorcam ne zamandır unutuyorm. Ben bi türlü saçlarımın önlerini kıvıramıyorum senelerdir. Yapıyorum hemen yarım saat içinde düşüyo :( Sen nasıl yapıosun ?

    YanıtlaSil
  21. bir ara avonda da vardi bole bisi hala varmi bilmiyorum o zamanlar almistim beceremedim, bozuldu attim olecee hic kullanmadan. O gunden beri hic elim gitmiyor bu tur seylere :)

    YanıtlaSil
  22. aaa ben bu yorumlardan eksikkk kalmışım görüyomusun???

    ama mağlum nedenlerim var tatlışım yoksa ben senn herhangi bişiyine yorum yapmadan geçermiyim???

    hahahaa :) Geçmemm....

    Gözlere bittim...

    makyaj yine şahane....

    ya birazda kötü bişiyy yap ya....

    heeee unutmadan senin şu erik yeşilide süper görünüyor. Gayet iştah açıcı :)))

    YanıtlaSil
  23. aman allahim yaa,bu resimde ne kadar gorumceme benzemissin,kesinlikle gorumcem bana geldiginde gostermeliyim.belki biraz fikri degisir,makyaja baslar:))goz makyajin cok yakismis,oldum olasi sarisin bayanlara siyahi cok yakistiririm,sanki sarisinlarda daha havali duruyor.cok hos olmus,sivi aydinlaticilari cok begeniyorum ama oyle uzaktan bakiyorum artik.ne kullandiysam su ana kadar sivilce cikardi.

    YanıtlaSil
  24. Offf harika olmuşsun yine, bu ne güzellik!! Canım bayılıyorum sana, süpersin. Ayrıca sadece makyajına değil, saçlarına da hayranım, maşallah=)

    YanıtlaSil
  25. "SWL" ben sac duzlestiricisiyle yapiyorum :D bunun icin bi post yapiyim daha net anlarsin :)

    "kutsal hatun" bende shewolf sayesinde ogrendim cok ho$uma gitti dogrusu :D

    "MoR KeLeBeK" birakmazsin tabi bitanem!!! canim benim s.s!! güzel sözler icin mcx mcx :D erik ye$ili evet benimde i$tahimi arttiriyor heheheh

    "*********" bende sariyken en sevdigim renk siyah oluyor :D görümcene selamlar :D makyaja devam :D

    "meltem" oy bu ne güzel sözler!! valla utandiriyorsunuz :D Saclarrimi bende seviyorum ancak saridan dolayi cok kurudular napsam nafile :D

    YanıtlaSil
  26. Ben senin cilt rengine bayıldım sanırım ondan sordum altına fond. mi sürdün diye, cildin çok güzel ondan böyle hoş duruyor..
    Aydınlık ve çok hoş parlaklık vermiş, tonunu merak ettim NC kaçsın sen :)

    YanıtlaSil
  27. hee :D nc30 um ama Flash seni yaniltiyor olabilir.. Bu kadar iyi bi cildim yok canim :D

    YanıtlaSil
  28. eskiden neden hep sedece yüzünün bi yanının fotolarını çektiine şaşırırdım,artık şaşırmıoum çünkü burnun hakkaten kocamanmışşş :D
    sen onu bunu bırakta dolmabiber burnu küçülten makyaj sırrını bul :)
    özge

    YanıtlaSil
  29. ahahahah cok güldürdün beni!! ztn koca diyerek ben kendim dalga geciyorum

    YanıtlaSil
  30. özgecim makyajla dolmabiber burun küçültülür ... onu buluruz bebem sorun değil de :)
    acaba beyin geliştirme yöntemlerini sen kendine bulup uyarlasan daha hoş olmaz mı bebem...

    burnu veren allahtır ama düzeltmek haramdır...
    aklı veren gene allahtır ama geliştirmek senin elindedir...

    YanıtlaSil
  31. süpeerr süperrr süpeeerr :)
    chunlicim senin gözlere bayılıyorum ben böyle yoğun sürdüğümde kömür sürmüş gibi kötü duruyo bide malesef alta sürdüğümde 5dk içinde akıyo:( hem de öyle böyle değil çok fena akıyo kalem. ne yapacağımı bilmiyorum:S

    YanıtlaSil
  32. aman balim ya birak kendi neki millete ne diye sata$io cokta tin yani :D Bu arada Operim seni haa mcxx s.s canim!!!

    Zeynepp cok te$ekkür ederim benimde normalde akardi ama mac carbon ve gel eyeliner ikilisi en uzun dayanan ürünlerim oldu o yüzden vazgecilmezimdir

    YanıtlaSil
  33. Ay yorum yazıp da özge denen insanı kaale almıyım dedim ama dayanamadım=) ne kadar seviyesizce bir yorum yapmışsın, ayıp. Buse'yi başka bi yönden eleştirsen tamam anlayacağım da, Allah'ın yarattıklarıyla dalga geçmek çok daha ayıp. Ayrıca ben Buse'de dolmabiber gibi bir burun göremiyorum. Gayet güzel bir yüzü var. Sen kıskançlığından öyle görmüş olmayasın??? Ayrıca özgecim senin o kusursuz yüzünü de merak ettim doğrusu=D

    Busecim böyle güzel bi konunun altına böyle bir yorum yazmak istemezdim ama dediğim gibi dayanamadım=) Harikasın canım, böyle devam... öpüldün=)

    YanıtlaSil
  34. hehehe hic ya!! sanki alın bakın ben ne kadar güzelim diye resim koydumda laf sokmaya calısıyor kücük beyniyle.. Ben zaten kendimi biliyorum size ne kadar güzelim dedimmi bugüne kadar.. Evet burnum büyük bunu yaptıgım mimlerdede söyledim.. Ne yapabilirim Babama cekmisim :D Hain annem vermemiş güzel burnunu benim ne sucum var simdi hahahah neyse ya tatlım boşwer ben kaale bile alıyorum cok cok te$ekkür ederim sanada :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara