Concealer,

MAC Studio Finish SPF 35 Concealer

10:34 chunlibeauty 11 Comments

Bu ürünüde cok severek kullaniyorum.. Zaman zaman NC20 rengini, Zaman zamanda NW20 rengini kullaniyorum.. Yapi olarak ince ve kremsi olarak tanimlanabilir.Resimde gördügünüz gibi far seklinde bir kutuda.. Bu kullanim acisindan biraz rahatsiz edici.. Sürmeden önce ufak spatulayla elimin üzerine biraz aliyorum, fircamada oradan alarak kullaniyorum.. Aksi takdirde fircayla devamli kutudan alirsam bakteri olu$umu  nedeniyle mikrop kapabilirim diye dü$ünüyorum.. Sizede bu sekilde kullanmanizi öneririm.. Bu ürünün kücük olu$unada bakmayin ben hergün kullaniyorum 1 sene gidiyor..Birde en önemLi özelligi güneş koruyucu özelliginin olması..Renk çeşitlerine bakmak isterseniz


Dipnot: Gözaltında oluşan morlukları kamuflaj etmek için leylak tonlu ürünler, 
Gözaltında oluşan halkalar için sarı tonlu ürünler,
 Gözaltı torbalarını kamuflaj etmek istiyorsanız pembe tonlu ürünleri kullanmamız gerekiyor. 

Benzer Yazılarım

11 yorum:

  1. Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

    YanıtlaSil
  2. aslinda benimde bir concealer almam gerek bugunlerde ama mac yokki burda baska bir marka varmi onerebilecegin

    YanıtlaSil
  3. Caprice everyday mineralsin concealerini cok begeniyorum ancak Türkiyeye gönderimi durdurdular ne yazıkki.. Onun dı$ında Sisley Phytocernes öneririm yalnız onunda fiyatı baya tuzlu.. Kız kardeşim gecenlerde avonunkini aldı gerci onun pek göz altı problemi yok o yüzden olsa gerek memnun kaldı..

    YanıtlaSil
  4. Studio Finish Concealer'la senin ve Capacity Mac'teki Canan muam sayenizde tanıştımm ve şimdi onsuz asla yapamıyorumm :)) canımm benimm çok teşekkür ederim beni böylesine harika bir concealer ile tanıştırdığın içinn öpüyorum seni :))

    YanıtlaSil
  5. Alıp memnun kalmana cok sevindim :) daha iyisi cıkana kadar degistirmeyecegim ürünlerin başında geliyor :)

    YanıtlaSil
  6. bende almak istiyorum ama morlukları tam olarak kapatıyor mu sorabilir miyim..yorgun olduğumda gözlerim çok fena hele sınav zmnı da.kocaman öpüldünüz çok seviliyosunuzzzzz :))).adsız olarak yorum yapmayı sevmiyorum ama bir türlü google parolamı kabul etmedi kusura bakmayın bunun için....

    YanıtlaSil
  7. merhabalar :) studio finish kapaticiligi en yuksek concealerlardan biri ben severek kullaniyorum.. Sadece morluklara degil cildimde cikan sivilceleri bile iyi kapatiyor.. :) Tabi bu tarz urunleri denemeden almamak lazim..

    YanıtlaSil
  8. tşk ederimm chunliiii:))mac e gidip denicem en kısa zmnda;)

    YanıtlaSil
  9. rica ederim canim :D Zaten MAC e gidiceksen oradaki Mualar daha iyi yonlendirirler seni :)

    YanıtlaSil
  10. Benim genetik göz altı morluklarım var.Bobbi brown ve clinique all about eyes kullandım hiç memnun kalmadım yoğun kalıp gibiydiler ve çizgilere dolup yaşlı gösterdiler.Şuan aklımda mac ve estee lauder double wear var.Çok fazla kapatıcılık istemiyorum aydınlık dursun ve kalıcı olsun istiyorum.Öneriniz nedir? Birde göz altı bazı kullanmama gerek var mı kalıcılık için pudra kullanmayı sevmiyorumda ?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara