Far,

Too Faced Naughty & Nice Makeup Palet

13:50 chunlibeauty 12 Comments

Too Facedin bu paletini Shewolfa beraber sipariş vermiştik :) oLdukça kullanışlı 6 far ve 6 rujdan oluşan içinde fırçası olan şık bir paLet :)

>
Naughty bölümü daha çok gece makyajına uygun koyu tonlar içeriyor :) benim en sevdigim renklerden oluşan bölüm :)
Nice Bölümüde nude tabir edilern soft krem kahve renklerinden oluşuyor.. günlük kullanım için ideal..
Too Facedın Farları yumuşak yapıda.. Rengini iyi veriyor ışıltıları cok güzel, sürümüde kolay kısaca kaliteleri çok iyi :) Farı fırcaya alırken biraz dökülme yaşamanız mümkün oda farın yumuşak olmasından kaynaklanıyor.. Genel olarak bu paleti sevdim :) renkler güzel ambalajı güzel daha ne olsun :)

Benzer Yazılarım

12 yorum:

  1. Buldum KuzenCan sana turkiyeye gelince ne hediyesi alacagimaaa :P:)))

    YanıtlaSil
  2. Ühühüh benim bu paletim gelirken kırıldı 1 kerecik kullanamadım:(
    Yaram içerdee...:p
    Güzel günlerde kullan baby(:

    YanıtlaSil
  3. hheeheh senin gelmen en büyük hediye sakın bana hediye mediye getirme zaten iki güzel melegimi sabırsızlıkla bekliyorum!!!!

    NAh a Perfect Day gercekten cok üzüldüm.. kargonun azizligi işte yurtdısından sapasaglam gelir bizim burda ya kaybolur yada parcalanır işte.. cok te$ekkür ederimm

    YanıtlaSil
  4. OOO Palet çok hoşmuş. özelliklede daha çok gece makyajı için olan bölüm. Bununla ne zaman makyaj resimleri göreceğiz acaba :) ??
    Ya ben istiyorum ama ben olsam böle cici bi paleti bozmamak için sadece açıp bakar geri kapatırdım kesin:)

    YanıtlaSil
  5. hehe seval cok te$ekkür ederim bende henüz kullanamadım sadece bi farından swatch yaptim kullanımı nasıl diye :) kıyamıyorum :D

    YanıtlaSil
  6. Ama çok şeker görünüyo buna kıyılmazki :)

    YanıtlaSil
  7. cnm süper renkler tam sana göre. Bekliyoruz artık değişik makyajlar senden :))

    YanıtlaSil
  8. swl :D aynen öyle valla

    Mor kelebegim kullanmaya başlarsam :D yaparım bisiler

    Myprincess cok te$ekkür ederimmmmmmm :)

    YanıtlaSil
  9. güle güle kullan tatlım ambalaj süper yaaaa:)

    YanıtlaSil
  10. çok te$ekkür ederim canım!! :) bu renklerle sende harika bi makyaj yaparsın :D

    YanıtlaSil
  11. çok şirin gözüküyor güle güle kullan canım

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara