Beğendiğim Ürünler,

Tükettim Sizi :D

10:10 chunlibeauty 4 Comments

 Hep aldıklarımızı yazacak degiliz ya :D tükettiklerimizide paylaşalım.. Memnun kalıp kalmadıgımızıda yazalım değilmi arkadaşlar :) Keşke daha önce akıl edeydim.. Bir sürü bitirdigim ürün vardı hepsi cöpü boyladı :D neyse bunlar taze biten benim yardımcılarım :)
  • İlk önce Neutrogena Makyaj temizliyicisini bitirdim.. Memnun kaldımmı evet göz makyajı dahil cildimizdeki tüm makyajı iyi çıkarıyor.. Sevdim.. Birdaha alırmıyım? EVET.. ama sanırım artık üretilmiyor yeni bir model gelistirmisler tabi ben naptım hemen kaptım onuda bi ara yayınlarım :)
  • İkinci olarakda Dr Muradın Clarifing Toneri.. bu tonik sanırsam 3. şişemdi.. KEsinlikle en sevdigim tonik oldu.. cildime verdigi ferahlık.. Makyajımdan arta kalan kirleri vs cıkarması nedeniyle kendisini pek severim..

Benzer Yazılarım

4 yorum:

  1. Toniği ben de kullandım, başarılı cidden.

    YanıtlaSil
  2. heheee :)bnm tüketim projem gibi :)))

    Gitsin bitenlerr... Gelsin yeniler.... :):):)

    Bnde bu ara bitirdim bayağ ama daha post yazamadım.

    YanıtlaSil
  3. Ben de tüketim kampanyası yapmak istiorum:)

    YanıtlaSil
  4. tükettim kampanyasına makyaj ve bakım malzemelerimde yeni başladım..ancak ben kıyafetlerde konbin kamyanyamı yapıyorum...artık çok almaya başladım ve hiç giymediklerim yüzünden koyacak yer bulamıyorum..artık bir şeyi alırken en az 3 parcamla konbinleyemiyorsam almıyorum..

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara