Everyday Minerals,

Everyday Minerals - Flat top Brush

14:30 chunlibeauty 10 Comments

Everyday Minerals markasını cok seviyorum bence en güzel mineral markalaradan biri.. Türkiyeye göndermini durdurmasına sinir olsamda bir sekilde ordan ürün almayı  başarıyorum.. (Yurtdışında akrabaların olması avantajı burda devreye giriyor :D paketimi onlara yolluyorum onlarda ya gelirken getiriyolar yada bana postalıyorlar :) sizinde tanıdıklarınız varsa bunu deneyin derim)  Herneyse makyaj ürünlerinin  yanı sıra bu markanın fırcalarınıda acayip seviyorum yumusacıklar ipek gibi..
Bugün size tanıttıgım Flat Top Fırcası resimdede gördügünüz gibi ucu küt bir fırça.. Toz fondöten ve pudraları sürmek icin bundan baska bir ürün aramıyorum.. Kendileri yogun kaptıcılık sagladıgı icin favorilerim arasındadır.. Studio Fix Pudramıda bununla kullanıyorum.. Eger alma imkanınız varsa mutlaka alın diyecegim fırcalardandır kendisi..

Benzer Yazılarım

10 yorum:

  1. everyday minerals fırçalarına bende bayılıyorum iyiki gönderim durdurulmadan zamanında almışım iyice eskiyince napıcam bakalım:(bendede kabuki fırçası var gerçekten yumuşacık çok güzel

    YanıtlaSil
  2. everyday minerals fırçalarından almadım henüz..madem bu kadar güzel hemen ısmarlamak lazım :)

    YanıtlaSil
  3. bendee bendeee istiyorum :S

    YanıtlaSil
  4. benim everyday'den almak istediğim birkaç şey olacak tatlişkom. ama yurtdışında tanıdığım kimse yok. acaba sen getirtip satış blogunuz kanalıyla bana satsan olur mu? (tabi kendine bişeyler getirtirken benimkini de eklemenden bahsediyorum, bana özel sipariş değil yani) mesela bu fırça almayı çok istedim ama o sıra param olmadığı için alamadığım bir fırçaydı. sonra da everyday türkiyeye gönderimi kesti. bende allık fırçası var bayılıyorum dediğin gibi yumuşacık ipek gibi bi fırça.....
    ay bu arada ne uzun yazmışım :D

    YanıtlaSil
  5. Yaaaaa şu an ne kadar kıskandığımı anlatamam...Everyday Mineralsten geçenlerde sipariş vermeye çalıştım çünkü kapatıcısı ve pudrasının deneme boyları vardı ve benim cildime süper oldu,Türkiyeye gönderimi durduğunu gördüğüm anda o kadar yıkıldım ki,twitterda falan ağladım resmen anlatamam ://

    Ne güzel senin yurtdışında tanıdığının olması,ne mutlu sana! Birdahaki sipariş zincirine benide eklermisin ? :)

    YanıtlaSil
  6. :) tamam kızlar ama bu aralar gelen giden yok :) geleceklerinden emin oldugumda size haber veririm beraber sipariş veririz :)

    YanıtlaSil
  7. oleeeyyy :))) süpersin tatlişkom öptümmmmm seniii muckksssss :)))

    YanıtlaSil
  8. merhabalar:)) sıvı fondöten uygulasam bu fırçayla acaba kapatıcılığı iyi olur mu?? almayı düşünüyorum da eğer uygun olursa

    YanıtlaSil
  9. @Mini minic ben sivi fond. icin kullaniyorum yogun kapaticilik sagliyor canim :)

    YanıtlaSil
  10. sevindim o zmn toz ürünlerin için ideal yazıyo da bazı yerlerde aklım karışmıştı tşkler cvbınız için... alınmalı o zmn bu fırçacık;))

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara