Cilt Bakımı,

Lush CooLFAce ve UltraBland

09:51 chunlibeauty 5 Comments

Dün Gezinirken Lush magazasında buLdum kendimi :D uzun zamandır almayı planladığım CoolFace Sabunu hemen aLdım.. YAnındada makyaj temizlemek icin neyi önerirsiniz diye sordum.. Görevli bayanda Ultrablandı tavsiye etti.. Bende ilk önce denemek ve memnun kalırsam almak istediğimi söyledim.. Görevli bayanda kutunun içerisine 2-3 kullanımlık birşey koydu sağolsun.. :) Eve gelirgelmez ürünleri denedim ve sewdim :) Asıl yorumlar tabikide uzun vadede gelebilir.. :) Simdi gelelim aldıklarımızın acıklamalarına..

CooL Face (100gr)
Yüzünüzü kömür, meyankökü ve yatıştırıcı yağlarla yıkayın. Mucizelere hazır olun! 

Ultrabland (45gr) 
Mevcut temizleyicilerin en beğendiğimiz. Önüne çıkan herşeyi nazikçe temizler, geride ultra yumuşak ve pürüzsüz bir cilt bırakır. Tüm Lush çalışanları tarafından tavsiye edilmektedir. Kullanım: Parmaklarınıza ve avucunuza az bir miktar ürünü alarak yüzünüzün heryerini ovun. Nemlendirilmiş pamuk ile dikkatlice temizleyin. 

Şimdi gelelim ilk kullanım yorumlarıma..
İlk önce UltraBland ile makyajımı sildim.. Bunun icin bir miktar ultrablandi alıp yüzüme nemlendirici sürer gibi sürdüm.. Yağlı bir yapısı vardı.. Sonra Pamukla makyajımı her zaman sildiğim gibi sildim.. Cildimde yağlı bir his bıraktı.. Tuhaf bir ürün bir iki kere daha kullanayım daha tam anlayamadım :)

Makyajımı temizleme faslı bittikten sonra yüzümü CoolFace sabunla yıkadım.. Sabunu köpürtürken Siyah bir görüntü cıkıyor :D  İcinde minicik peeling tanecikleri var gibi.. :) Yüzümü yıkadıktan sonra cildim tüm kirden arınmış cillop gibi hissettim!! :)

Peki ya Sizin en sevdiğiniz Lush ürünü hangisi ? Neyi tavsiye ederiniz?


Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. Güle güle kullan canım,umarım mennun olursun,ben henüz Lush ürünü kullanmadım, ama düşünüyorum kullanmayı..

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan chunlicim, sen beğendin mi bilmiyorum ama makyaj temizleyici ürün olanı ben pek tutmamıştım, daha iyi majyaj temizleyici ürünler var.

    Önerdiğim bir ürünü var Lush'ın: Jumping Juniper saç sabunu: Bu üründen inanılmaz memnunum. 2. gün yağlanan saçlarım bu ürünle 2.gün de gayet güzel kullanılabiliyor, bir de gıcır gıcır tertemiz yapıyor saçları. Eğer senin saçların da yağlıysa tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. Reyhane cok te$ekkür ederim :) memnun kalırsam burada paylaşırım :)

    Lucy ya tam anlayamadım ne beğendim nede beğenmedim bir iki kez daha kullanıp öyle karar vericem :D benim saclarım cabuk yağlanmaz.. Ama dedigin ürünü kardeşime tavsiye ederim te$ekkür ederim :D

    YanıtlaSil
  4. ben lush herbalizmi kullanıyorum,hem lekelerime hemde siyah noktalarıma çok iyi geliyor,bayılıyorum kendisine :) birde fondotenleri çok hafif bir yapıya sahip nemlendirici ile karıştırılıp uygulandığı için,çok doğal oluyor :)

    YanıtlaSil
  5. ben de lush'ı beğeniyorum,maske konusunda kararsız kalınca bana da küçücük bir kutuya tester şeklinde vermişlerdi,benim bacaklarımda kıl dönmesi ve kuruluk problemi var şuan adını bilmediğim benim şikayetlerim doğrultusunda bir sabun önerdiler ve bayıldım diyebilirim,bi de sıcak suya atılan tabletler buhar banyosunda gözenekler için çok iyi oluyor,benden bu kadar:))

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara