Ayakkabı,

Urbanog Alışverişim I :) Plastik Babet

11:17 chunlibeauty 34 Comments


Plastik babetleri arkadaşım Shewolf'la beraber Urbanogdan sipariş verdik :) Daha öncesinde plastik babet deneyimim olmadığı için kalıplarını bilemiyordum kendi ayak numaramı sipariş etmeme karşın biraz  dar geldi.. Acaba bir numara büyügünümü alsam napsam yoksa böylemi giysem karar veremedim ama cok sewdim.. Ayağı terletirmi diye soran arkadaşlar olabilir onun için yan taraflarında delikler koyulmuş terleme gibi sorun oluşturmadı bende.. Havuz kenarında terlik yerine yine bunları kullandım ıslak ayakla bile kullanması çok rahat İşte karşınızda pembe plastik babetim :)
Diğer Urbanog Siparişlerime Bakmak isterseniz Buyrun TıkLayın

Benzer Yazılarım

34 yorum:

  1. Canım çoook güzellermiş güle güle giy hayatım satma bence açılabiliyosa açtır canım:)

    YanıtlaSil
  2. keyifle kullan çok ciciler bunlar :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık durmuş sende, rengi ve üzerindekiler de bir harika, bence satma sen bu pembiş cicileri ^-^

    YanıtlaSil
  4. Çok ciciler canım güle güle kullan, ben de almak istemiştim ama kargo olayı başıma dert olduğundan alamadım :(

    YanıtlaSil
  5. bunlar harikaaa bayıldım valla cnm bu tarz plastik ayakkabılarda açma oluyormuki?bendede şu beyaz üstüne koca kırmızı kalpli melissalar varya onlardan var ama burun kısmı azıcık enden dar geliyor.evde alışmak için her akşam onunla geziyorum ama uzun sürecek sanki.güle güle iyi günlerde giy başka neler var başka???:D

    YanıtlaSil
  6. Çook tatlılar ben de bunları çok beğenmiştim ama numarası bitmişti sadece siyahında vardı demek suçlulardan biri de sendin :) Güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
  7. ben de alışveriş sepetine atıştım bu ayakkabıyı ama almadım. canım bence biraz sıkmıs.istersen sat bi numara büyüğünü al.

    YanıtlaSil
  8. plastik babetleri, ayakkabıcılar açıyorlardı sanırım.Çok güzel görünüyor, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Çook güzeel ay aşık oldum papilerinee(: Güle güle kullan^^

    Satıcaksan alırım vallahi düğün yaklaşıyor hala güzel, içime sinen ayakkabı alamadım:(:( bu ilaç gibi gelir:D:D

    YanıtlaSil
  10. ayy çok güzel çok cici :) güzel günlerde giyin canım :)

    YanıtlaSil
  11. hakikaten çok güzel güle güle kullan :) Eğer çok sıkıyorsa ben ayakkabı kalıplarında ayakkabının 1 numara büyük haline getirip kalıbı ayakkabıya koyuyorum 1 hafta sonra rahat rahat giyiyorum bir dene bakalım :)

    YanıtlaSil
  12. fashion house by zeto ayakkabıcıya bir sorayım in$allah acılır ya bende cok sewdim :)

    Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında vermedin bana pembik cizmeleri bende bunu aldım :D te$ekkür ederim canım

    touch to sky cok te$ekkür ederim :) aksesuarları cok tatlı :) bilmiyorum yaa kafam karıştı

    eb aynen bende o yüzden sipariş veremiyorum sagolsun Shewolf olaya el attı o şekilde alabildim :)

    YanıtlaSil
  13. Did Dans La Mode eheeh belkide son kalanı ben aldım :D te$ekkür ederim canım!!

    Sanem bilmiyorum ya.. Ayakkabı tamircilerine sorucam artık inşallah acılır :) bi babet birde dolgu topuk var hahah onlarda biraz büyük geldi ortasını tutturamıyorum

    Nah a Perfect Day heheeh alıcı hazır yani iyi :D nedir son teklif :P

    Neşetuana :) in$allah öyledir canım cok te$€kkür ederim..

    aysse evet ama satarsam yeniden alabilirmiyim o var.. :( keske bi numara büyük alaydım salak kafam

    YanıtlaSil
  14. Canım çok güzel ciciler bunlar.Çok beğendim.Bi numara büyüğünü alsan daha iyi olur bence.

    YanıtlaSil
  15. Zeynepp cok te$ekkür ederim tatlım beğendiğine cok sevindim .)

    Assenol sıkma değil aslında tam oturdu biraz giydikcede rahatlar ama bi numara dışardan daha iyi görünürdü diye düşünüyorum

    modamakyajgüzellkdünyası off :D karar vermem lazım :D

    YanıtlaSil
  16. Ben de göz koymuştum bunlara.Hata etmişim almamakta.Gerçekten çok güzelmiş,güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  17. canım bunları ben de çok beğenmiştim, daha doğrusu üzerindeki cicileri beğenmiştim :P ama rahatsızsa bir numara büyüğünü düşün bence.
    artık ben ayakkabıları zorlamamayı öğrendim, geçen hafta günlerce yürüyemedim sözde ortopedik gerçek deri babet ayaklarımı parçaladı.
    benim sorunlu ayaklarımı yumuşak deri, kumaş babetler bile yaralarken böyle plastik giymem imkansız herhalde :(

    YanıtlaSil
  18. Çok ciciler canım güle güle kullan, ben de kargo olayı olduğundan alamadım :(

    YanıtlaSil
  19. güle güle kullan.çok ciciymiş:)

    YanıtlaSil
  20. ayyyyyyyy çok şeker bunlarrrrrrrrr bayıldım cnm

    YanıtlaSil
  21. sen şeker kız mı oldun bugün!!!çok tatlı bunlar cnmmm sakın satmaaa ya da sat ben aliyim:):):)şaka cnm sana çok yakışmış güle güle giy:)

    YanıtlaSil
  22. Güzel günlerde giy canım hepsini.
    Benim de siyahı çok sevmeme rağmen büyük gelmişti :S
    Beyazında da gözüm vardı hatta :)

    Diğerlerini de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  23. ama bunlar çok cici :) aynı sen :) inşallah açılır rahat rahat giyersin çok öpüyorum tatlım

    YanıtlaSil
  24. canım çok cici bir model sana da çok yakışmış ama ayaklarına eziyet etme, sıkıyorsa sat ve yeni ciciler beğenmeye başla hem artık sana uyan numaradan da eminsin değil mi?

    YanıtlaSil
  25. Kocaaa ayamm benim :)Cici olmuşşş :)

    YanıtlaSil
  26. Bu postu görmedim ben alla alla bakar körüm dıye boşuna demıyorum kendıme :) Bayıldım özellikle bunlara canım diğer babetlerınde cok tatlı ama bu ayrı bi şeker güzel şeker gibi :)

    YanıtlaSil
  27. SvGLove valla birdaha sipariş verecek olsam yine alırım bundan :D cok tatlı bişi

    Hedonist Queen ya ben shewolfla beraber aldım şimdi birdaha ne zaman veririz beraber bilmiyorum artık yırtana kadar ayagımda büyütürüm bunu ahaha nasıl olsa plastik :P

    Özgür USA postası kullan o zmn :) Amerikaya ücretsiz gönderiliyor.. USA postasındanda daha düsük bir ücretle buraya yollatıyorsun :)

    Prenses cok te$ekküür ederim begenmene cok sewindim .)

    Kelebegim sen ne ara aldın hic görmedim ben ama?? keske benimkide büyük geleydi ya :)


    HAcerElci cok te$ekkür ederim beğenmene cok sewindim :)

    Evet şekerlerim varrr istermisin :) pembe siyah delisiyim :P Asıl Senin ayakkbıların herbiri harika ötesi .)

    Catı katı :D evet cok cici plastik nasıl olsa acılır diye ümid ediyorum :D ya acılır ya yırtılır artık :P

    STİL SAHİBİ BAYANLAR :) yok taktım kafaya büyütücem bunları :D teşekkür ederim :)

    :D Balım konusma sen sanada olmadı :P

    M¥PriNcessS :) evet ayrı bi güzel değişik oldugu icin cok sewdim :)

    YanıtlaSil
  28. Bende bunu çok beğenmiştim :) Urbanog ile ilgili kafamda soru işareti var. Mesela nine west te kaç numara giyiyorsunuz,urbanogdan kaç no aldınız? Kıyaslamak için soruyorum :)

    YanıtlaSil
  29. ben :D şey humm kem küm 39 giyorum :P Urbandan plastik icin 39 aldım ama dar geldi.. Digerlerinide 40 aLdım oda hafif büyük geldi ayagım bucuklu olugu icin her zmn büyük olanı tercih ediyorum.. :)

    YanıtlaSil
  30. Ben normalde 39-40 giyiyorum ama Nine West ' te 38.5 giyiyorum. Ne numara alsam acaba ?
    Sanırım bende 39 isterim.Bilemedim :/

    YanıtlaSil
  31. 39 olur bence canim :) ben bazilarini 40 aldim büyük geldi cünku

    YanıtlaSil
  32. çok tatlı duruyor güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  33. güle güle giy chunli çok tatlıtmış bence :) 40 derken yani 10 numara mı sipariş verdin? Ben de daha önce urbanogdan 10 numara ayakkabı almıştım hafif büyük geldi ayağım iyice palet gibi göründü sinir oldum. ne cici ayakkabılar almıştım oysa ki şimdi hiç giyesim gelmiyo :(
    9 olanlar da sıkıyo. aslında benim numaram seninki gibi 9,5. ama urbanogda maalesef 9,5 numara ayakkabı yok! :(

    Felis.

    YanıtlaSil
  34. simon cek te$ekkürler :)

    Felis hoşgeLdin tatlım :) eve 10 numara = 40 :)benimde o palet görüntüsü sinirimi bozuyor.. Heleki babetlerde daha kötü!! Aynen 9 dar 10 da bol ikisi arası lazım bize :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara