Allık,

Flormar Pretty Compact Allık No 115

13:04 chunlibeauty 13 Comments

Şu yazımda tanıtımını yaptığım Flormar Pretty Compact allıklardan birini almıştım ancak üşengeçliğimden paylaşamamıştım.. Bugün hazır kendimi iyi hissediyorum resimleyeyim dedim.. Benim aldığım 115 numara.. Renk sıkalasına buradan bakabilirsiniz TIK TIK
Fiyatı 7TL
14 Gr
Kolay dağılabilen pigmentli bir yapısı var.. Kullanımı oldukça yumuşak.. Bunun yanında  rengini de güzel veriyor.. isterseniz ikisini karıştırıp sürebilirsiniz isterseniz benim gibi koyu olanı elmacık kemiklerinin altına açık olan şeftali/pembemsi tonu da elmacık kemiklerinize uygulayabilirsiniz.. Az önce yüzümde denedim ışıltılı hoş bir renk verdi..  şu an cildim biraz sorunlu düzelince yüzümdeki duruşunu da yayınlarım.. :)
PS: Ojelerin numaralarını yazmamışım formspringde bir arkadaş sormuş.. Burayada yazayım dedim
Biri Flormar Süpermatte M115
Diğeri de Flormar Plus Quartz 077

P.S Bu allık için bir video hazırladım izlemek için TIK TIK

Benzer Yazılarım

13 yorum:

  1. Bende severek kullanıyorum kendilerini...Kahverengi tarafı inanılmaz hoşuma gidiyo özellikle tonu muhteşem..güle güle kullan tatlım..

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım rengi gercekten güzel üstelik cok ucuz :D iyi iş cıkarmıs flormar helal olsun :D

    YanıtlaSil
  3. bunlardan benimde denemem lazım :) bu arada ojelerin rengi çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. kahverengi tarafı tamamen mat mı

    YanıtlaSil
  5. Zeynep deene bence de renkleri güzel ucuz olması güzel daha ne olsun :)

    Adsız; Belli belirsiz bir ışıltısı var.. tam mat değil yani

    YanıtlaSil
  6. ben de alcam canım bunlardan,senin beğenmen iyi olmuş ;)

    YanıtlaSil
  7. Bu allık ikilisine bayıldım ama nerede sorsam kalmadı diyorlar yahu :(

    Oje renkleri çok temiz çok hoş duruyor bu arada :)

    YanıtlaSil
  8. tuqce :) umarım sende memnun kalırsın almadan önce mutlaka dene belki yüzünde çok belli olmayabilir :)

    Hedonist Queen hadi ya baya satmış desene :/ ojeler evet çok tatlı bu tarz tonları seviyorum ojede :)

    YanıtlaSil
  9. bu ürünü bi kaç blogda daha gördüm,hepsinin yorumu olumluydu,senden de olumlu şeyler duyunca ben de almaya karar verdim. fiyatı da çok uygun:) sevgiler...

    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. flormar ataga gecti yahu! nasil merak ediyorum bu urunleri bir bilsen :) en kisa surede gidip parmaklicam vallahi... gule gule kullan tatlim

    YanıtlaSil
  11. hayat güzel blogunu takibe aldım :) evet allık serisi çok güzel hepsini gözü kapalı alabilirim .D

    Caramel tatlı fıstık aynen öyle baya güzel ürünler çıkarmaya başladı :) parmakla parmakla ucuz olması insanın merakını daha da cok arttırıyor :D

    YanıtlaSil
  12. Dolanırken dolanırken bu blogu buldum, iyi de oldu doğrusu :) Çok güzelmiş, fikir ediniyorum birkaç ürün hakkında. Bu allığı da kullanmış bulunduğum için bir yorum yapayım dedim. Ben Flormar ürünlerini severim, özellikle de farları bir harika! Bu sebeple allığını da denemek istemiştim, fakat alıp kullandığımda cildimde sivilceler oluşturdu :( Gerçi sorunlu bir cilde sahibim, bu yüzden de cilt ürünlerini dikkatli seçmem gerekiyor. Belki benim cilt tipime uygun olmadı ama yine de farlarını severek kullanıyorum...

    YanıtlaSil
  13. P116 mı daha iyi P115 mi?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara