Bloglar,

Shewolf'un Hediyleri Geldi!!

15:23 chunlibeauty 17 Comments

Çekilişte sen çıktın dediğinde sanırım beni kekliyor diye düşündüm.. Çünkü bu hediye çekilişlerinde hep gırgır geçeriz içimizden birine çıkarsa kimse inanmaz o yüzden iptal edelim filan derdik :) Ama Shewolf  işi sağlam kazığa bağlamış ve video ile çekim yapmış :) Şans bu ya bana çıkacağı varmış :D Tamda almayı düşündüğüm tonlarda bir hediye kazanmak harika oldu :) Bu aralar kahve bej tonlarına kafayı takmış durumdayım da :) Neyse ben hediyelerime kavuştum bir süre aşk yaşayacağım kendileriyle :)  Shewolf baldan tatlı arkadaşıma buradan sonsuz teşekkürlerimi ve öpücüklerimi yolluyorum :) Seni kocaman sevdiğimi  biliyorsun :)
Kırmızı kutusuna da ayrı bir vuruldum bu kutuyu değerlendirmem lazım :D

Bu Missha BB Kremide ağız kısmını bilerek çektim.. Kullanılmış ürün vs diye direten bir kaç arkadaş görsün istedim
 Bu arada unutmadan bende yılbaşından sonra bir hediye çekilişi yapacağım takipte kalın :D

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. Süpermiş yaaa güle güle kullan :) Zeto'nun çekilişinde de benden bir önceki yoruma çıkmıştı :9 bana çıksa kimse inanmaz diye konuşmuştuk ama şans işte fıstıkk :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullann canım benim :) Bakalım bir dahakinde kime vurcak şans

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan cnmcım bnm :) Çok Çok öpüyorum :***

    YanıtlaSil
  4. @ Did Dans La Mode aynen şans işte :) çok teşekkür ederim canım :D

    @Shewolf hahahaha hadi bakalım birdakine de ben varım :P

    @Mor Kelebek :) sagol hayatım bende seni en kocamanından öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan yeni cicilerini :))kullanılmış ürün diye direten arkadaşlara bir cevap vermek isterdim yaaaaa neyse :P

    YanıtlaSil
  6. @papatyagüncesi çok teşekkür ederim :D ya Shewolf sonucta benim arkadaşım bana kendi kullanmış olduğunu da yollayabilirdi sonuçta ayrıgayrımız yok ama banada yenisini yolladı bunu göstermek istedim sadece :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bi his kaplamştr içini:)güzel günlerde sür-sürüştür şekerim:)

    YanıtlaSil
  8. yanlız komedi bi şey var burda ben sana yanlış not kağıdı koymuşum puhahahhahaha :)

    yarım bırakmışım inanmıyorum yaa tamamladığımda çöp kovasına gtmiş :)

    anla halimden hahahahah :)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel :) iyi günlerde kullan şekercim hediyelerini hepside harika :))

    YanıtlaSil
  10. @Cingifilli aynen öyle insan mutlu oluyor teşekkür ederim tatlım!! :)

    @Shewolf haydaa tüh ne yazdın ki merak ettim şimdi :P

    @Bilgece çok teşekkür ederim bende çok sevdim :D

    YanıtlaSil
  11. Shewilfcum bende isterimmmm :d
    Kuzen gule gule gunlarde kullan !!!

    YanıtlaSil
  12. :D aysun madem istiyorsun o zaman yeni hediye cekilişine katıl belki bu seferde şans sana güler mcxx!!

    YanıtlaSil
  13. yeni missha bb aldım.fakat kullandığım günden beri,yüzümde sivilce ve kaşıntı çok feci. :( sizde de yaptımı acaba.:(

    YanıtlaSil
  14. @ Mystic aa bende hiç öyle bir etki yapmadı kardeşimde kullanıyor onun cildi yağlıdır onda da öyle bir sorun yapmadı.. acaba altına kullandığın ürünle ilgili olabilir mi ??

    YanıtlaSil
  15. işyerinde 2 arkadaş aldık.altına sadece normal krem sürüyoruz.her zaman kullandığımız.cildimiz karma cilt.hani yağlı olsa fazla geldi diyeceğim.bilmiyorumki neden öyle oldu.hemde arkadaşımla aynı yerde çıktı sivilceler ki, hiçbir zaman sivilce çıkmaz bizde.şaşırdım bende.o kadar olumlu yorum okuduktan sonra almıştım.moralim bozuldu.hergün sürmiycem artık özel günlerde süreyim bari :(

    YanıtlaSil
  16. @ Mystic böyle bir sıkıntı hiç yaşamadım çok ilginç güvenilir bir yerden mi aldınız? Malum Avondan tut MAC ürünlerine kadar her ürünün çakması olduğu gibi bunlarında çakması olabilir :/ Asya kökenli bir marka olduğu için onlarda bu konuda hassaslar.. Cildi iyileştirici renk tonunu açıcı özelliği olması nedeniyle çok popüler zaten :/ Hay Allah ya bende üzüldüm böyle olmasına :/

    YanıtlaSil
  17. koreden getirttik.ebay den.ve yine bir blogda gördüm yani ordan tavsiye alarak aldık ürünü.alan kişiye de sordum.onda da böyle bir problem olmamış.çok ilginç geldi bana da.yani arkadaşımla bana aynı yerlerde aynı anda sivilce yapması.hemde mesela akşam çıkartınca makyajı.felaket kaşıntı.çakma değilmiş yani alan blogger a sordum.15 dolara aldım 50 ml boyunu.bilmiyorumki bende.ara sıra kullanaym bari yüzümüz düzelsin de .

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara