Fondöten,

Inglot YSM Krem Fondöten 45

12:00 chunlibeauty 3 Comments

Inglot YSM Krem Fondöten 45
Transparan ve doğal görünümlü rötüş sağlar.
Özel içeriği cildi rahatlatır  ve pürüzsüz gösterir.
Parlak ve uzun süre kalıcı gölgeler yaratır.
Paraben içermemektedir.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

UYGULAMA
21 T, 27 TG fırça veya makyaj süngerleri kullanılarak uygulama yapılabilir.
En doğal görünümü elde etmek için temizlenmiş ve nemlendirilmiş cilde sürülmelidir. Tonu eşitlemek ve kusurları örtmek için sadece gerekli yerlere sürülür.
30 ML/ 1 US FL OZ

Inglot YSM Cream Foundation;
Tende dogal ve mat bir görünüm veren güzel bir fondöten.. Bende ve karde$imde (onun cildi yaglidir) sivilce gibi sorunlar ya$atmadi.. Yapisi MAC Studio Fixe göre daha hafif.. Ama ben yinede MAC Studio Fixi tercih ediyorum :)  Bunuda daha önce belirttigim gibi dogal görünüm veren Duo Fiber fircayla ugyuluyorum
  (TIK TIK)

Benzer Yazılarım

3 yorum:

  1. Bu ara benim fondötendeki favorilerim mac prolongwear ve YSL majeur fondöten. Ama kullandıkça mac prolongwearı sanırım daha çok seviyorum. Hem kalıcı hemde bulaşmadığı için.

    YanıtlaSil
  2. Prolong sizinle buluşunca alacaktım ama Ahmet mua Fixe devam et diyince oke dedim.. Birgün makyajsız gidip yüzümde denetmek istiyorum belki bende severim :)

    YanıtlaSil
  3. peki fiyatı ne kadar bu ürünün?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara