Alışveriş,

İkea Aksesuarlık ve Yılbaşı Hediyem

10:28 chunlibeauty 13 Comments

Gecen hafta sonu Ümraniye'de arkadaşlardaydık.. Onlarla beraber Ümraniye deki İkea'ya gittik dolaşırken bu askılık dikkatimi çekti.. Sık kullandığım aksesuarları buna takarım dedim ve aldım.. Fiyatı 6 TL civarındaydı :) Eve gelir gelmez kullandığım aksesuarları hemen geçirdim.. Aslında düzgün durması bakımından güzel ama çokta kullanışlı birşey değil.. Tabi benim gibi aksesuarlarını oraya buraya atıp sonrada kaybeden biriyseniz o zaman ayrı :) Eve gelince üzerimdekileri direk koluna geçiriyorum kaybetme riski ortadan kalkıyor :) Kolyelerim içinde dolap içine asılan askılıklardan almayı planlıyorum.. Zaten en çok onlar yer kaplıyor ve düzensiz duruyor..



 Bu kokoş kahve bardağımda Mor Kelebeğimin Yılbaşı hediyesi :) Görür görmez aşık oldum çok tatlı.. 
 Buda bugünkü sabah kahvem artık kahvelerim bile süslü oldu!!
Mor Kelebeğime buradan da çok çok teşekkür ediyorum.. Hepberaber nice mutlu yeni yıllara inşallah :)

Benzer Yazılarım

13 yorum:

  1. bardagın cok güzelmiş gercekten cok begendim afiyet ve bol keyifle iç kahveleri :)harika bir hediye :)

    YanıtlaSil
  2. fincana bayıldumm..takılar çok güzel görünüyor rengarenk:)ama iç taraftakileri almak için hepsini çıkarmak zor olur sanırım..

    YanıtlaSil
  3. cok guzeller gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @Benli Begonya aynen öyle çok tatlı bir hediye :D çok teşekkür ederim

    @itsbea evet bende iç tarafa sık kullanmadıgım bileklikleri filan taktım :D

    @Makyaj Cantam :) çok teşekkür ederimm!!

    YanıtlaSil
  5. Hahahaha gördüm gördümm :)

    güle güle kullan yavruşş şu aksesuarlıkta süpermişş bende alim gttiğimde

    YanıtlaSil
  6. fincan cok tatli ve cilveli :)) gule gule kullan..

    YanıtlaSil
  7. kahve fincanına bayıldım baayıııldıııım:) askılık da çok kullanışlı görünüyor.güle güle kullan

    YanıtlaSil
  8. haftasonu yapacagım ikea ziyaretine bi ürün daha eklendi o zaman :)) kullanışlı gibi görünüyor, en azından dedigin gibi kaybetme açısından :)

    bardagın da çok şık canım güle güle kullan :) aynısından bende de var çok seviyorum :) türkan çoray imiş porlandın bu serisinin adı :) satıcı bana öyle satmıştı bi de eşi var ayhan ışık bardagı :))

    YanıtlaSil
  9. fincan sahane
    ikea ve fiaytını düşüncek olursa gayet makul bir ürün
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Canım benim güle güle kullan hepsini. :)

    YanıtlaSil
  11. Gule gule kullan cnm fincanda supermis cook begendim o da senin gibi suslu uyumlu olmussunuz =)

    YanıtlaSil
  12. ay o takiii koluu tam benlik herseyi kaybediorum sonradan yine almak mecburiyetinde kaliolurum hemen ikeyaya gitmem lazim :) azercimmmm bu aradaaa supriz yaparsin diye bekliyoruz?!!!

    YanıtlaSil
  13. takılar için oldukça düzenleyici bir ürünmüş bu,alınmalı:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara