Elca Kozmetik,

En Sevdiğim MAC Kofre

13:00 chunlibeauty 7 Comments

Bu 2009 Holiday Koleksiyonuna ait olan bir çanta.. Bunu Shewolf sayesinde Elca'dan almıştım.. Yanlış hatırlamıyorsam 38TL gibi bir fiyata gelmişti.. :) Normal satışısa herhalde 60-70TL civarındaydı.. Bu seti  aldığımdan beri devamlı yanımda taşırım hem ufak hemde göz makyajı için yeterli ve başarılı  bir kofre..  Aslında bunu tanıtmamda ki amaç bu tarz hazırlanmış yılbaşı koleksiyonlarının oldukça işe yarar olduğunu söylemek istememdi.. Hem şık bir canta/paket icinde oluyor hemde tek ürün fiyatına bir kaç ürün almış oluyorsunuz.. Hele benim gibi birde daha da Ucuza aldığınızı düşünürseniz oldukca karlı bir yatırım oluyor  :) 


Bu Pigmenti çok seviyorum aydınlatıcı bir rengi var..
 Naughty Noir/Eye ($36.50 U.S. / $43.50 CDN)

Gel Liner : Blacktrack Solid flat black (Fluidline) (Permanent)
Pigment : Shimmertime Soft baby pink (Pigment) (Limited Edition) (Repromote)
Rimel : Zoomblack Mascara (Promo Size)
Fırça : 209SE Brush

Benzer Yazılarım

7 yorum:

  1. bende de var bu setten.shewolf sayesınde almıstım.ben kendı fırcasını degılde kesık kuclu fırcayı kullanıyrum.

    YanıtlaSil
  2. pigmentin rengi çok güzel

    YanıtlaSil
  3. Beautiful colors!


    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Valla kuzum sizlerde olmasınız makyajda ne nedir bi haber olucam hehe :))

    YanıtlaSil
  5. Yaaa bi elcaya parmak atsak mı bu ara hahahaha :)kız 1 sene olcak onları alalı sen kullanmadın mı daha gerçi bende de stokta :)

    YanıtlaSil
  6. @ M¥PriNcessS :D muju!!

    @detuna aynen bende kesik uclu fırcayla daha rahat kullanıyorum :D sende güzel günlerde kullan

    @özge pigmentin rengine aşıgım bende çok güzel

    @ Dylana Suarez Thank you :D xoxo

    @ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ :D ya ya tabi!! Asıl Ben seni zevkle ve ilgiyle takip ediyorum

    @Shewolf yahu kullandım ama hic yazmak aklıma gelmedi :D öyle yazmayı unuttugum cok sey var daha :D gözüme carptı cantamda dedim ben bunu yazmayı unuttum paylaşıvereyim hemen :D Bence acil tarafından gitsek hic fena olmaz :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara