Eyeliner,

Loreal Hip Color Chrome Eyeliner 935 Green Flash

11:00 chunlibeauty 1 Comments

  
Lorealin Hip serisi  Türkiye'ye  niye gelmiyor anlamadım.. Bence Hip serisi gerçekten çok başarılı.. Bu kalemi Caramela SepetindenMarjo arkdaşımdan almıştım.. Yapılan yorumlara göre yapısı Urban Decay 24/7 Glide -On Eye Pencil kalemlerine benziyormuş.. Benim yorumum ise yumuşak far gibi kullanılabilen yada far bazı olarak göz kapağına uygulayabileceğiniz bir kalem.. Siyah liner cektikten sonra göz altı kirpik diplerine bu kalemi uygulayıp pencil brushla dağıtıyorum.. Zeytin yeşili gibi ama metalik bir yansıması var.. :)

Benzer Yazılarım

1 yorum:

  1. bu seriyi duymuştum ama tr' ye neden getirmiyorlar anlamıyorum. Gayetde güzel ürünler. bu arada rengi çok hoşmuş. Senin Mel lenslerle şahane olur ;)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara