John Frieda,

Markafoni Alışverişim John Frieda

11:23 chunlibeauty 3 Comments

Saçlarım için John Freida nın ürünlerini kullanıyorum.. En son saç kremini yine markafoniden almıştım.. Bu sefer aynı kremin şampuanını aldım yanında da bir saç bakım maskesi aldım..  Ürünleri bir iki kere test ettikten sonra post yazmak istedim.. Şampuanı beklediğimden iyi çıktı azıcık miktarıyla güzelce saçları köpürtüp yıkadım.. Kremini zaten seviyordum.. Asıl merak ettiğim bakım maskesiydi.. Duş sırasında saçımdaki fazla suyu sıkıp maskeyi uyguladım daha sonra saçıma havluyu sarıp saçımın maskeyi iyice emmesini bekledim.. Durularken saçım ipek gibiydi.. Tabi bunlar ilk izlenimim.. Ürünler bitince daha sağlıklı bilgiler veririm :)












John Frieda Sheer Blonde  Sarı Saçlara Güneş Işıltısı İçin Şampuan 
Satış fiyatı : 22 TL Markafoniden Aldığım Fiyat :14,90
Güneş yokken bile saçlarınızda güneşin aydınlatıcı etkisi farkedilebilir şekilde görmenize yardımcı olur.
Go Blonder Shampoo doğal, boyalı veya gölgeli sarı saçların rengini güneşte kalmış gibi hafifçe aydınlatmaya yardımcı olur. Narenciye özü ve papatya ile oluşturulan formül, saçınızın daha sağlıklı görünmesini destekler. Sonuç olarak saçlarınızın güneş ışığı gibi parıldamasına yardımcı olur.

John Frieda Sheer Blonde Sarı Saçlara Güneş Işıltısı İçin Bakım Kremi:
Satış fiyatı : 22 TL Markafoniden Aldığım Fiyat :14,90
Güneş yokken blie saçlarınızda güneşin aydınlatıcı etkisini farkedilebilir şekilde görmenize yardımcı olur.
Go Blonder Conditioner doğal ve boyalı sarı saçları  nemlendirmeye yardımcı olur. Papatya ve narenciye özlü nemlendirici formülü, ipeksi yumuşaklıkta ve daha sağlıklı görünen saçlar elde etmeniz için saçları pürüzsüzleştirmeyi ve beslemeyi destekler.

John Frieda Frizz Miraculous Recovery Strengthening Krem Maske
Satış fiyatı : 26 TL Markafoniden Aldığım Fiyat :17,90
Yoğun nemlendirici besleyici bakım maskesi. Kırılmaları önleyici förmülü ile saçtaki hasar görmüş bölgeleri hedef alarak onarmaya, saç teleni güçlendirmeye ve beslemeye yardımcı olur. Saçı elektriklenme (kabarma) problemine ve kırılmalara karşı korumayı destekler. Etken maddeler, süt proteini ve avokado yağı.

P.S: Markafoni'den alışveriş yapmak çok daha karlı oluyor..  Toplamda bu üç ürün 70 TL tutuyor.. Markafonide kargo dahil 52,60TL üstelik kuponlarınızda varsa çok çok daha ucuza geliyor.. Eğer sizin Markafonide hesabınız yoksa Davetiye için TIK TIK

Benzer Yazılarım

3 yorum:

  1. Ya ben bu markaya ısınamayan sevemeyen tek insanım heralde. :S
    Nedeni aslında basit. Sende biliyosun canım saçlarımın başına gelen olayı. O günlerde ben bu şampuanları kullanıyordum ondan sanırım, saçlarım dökülünce nefret ettim bunlardan.
    Gerçi annem severek kullanıyor.
    Acaba bende tekrar bi şans versem mi?
    Bu arada güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  2. chunlicim güle güle kullan,bende bu şampuanı kullanıyorum. gerçekten farklı güzel bir şampuan..

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan, bende serum ve parlatıcı spreyini kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara