Ayakkabı,

Fiyonklu Yeni Papilerim ' Urbanog '

10:30 chunlibeauty 7 Comments

Kış aylarında ayağımı sıcak tutan Ugg ve Ugg benzeri botları çok seviyorum. Bu papileri Urbanda indirimde görünce dayanamadım alıverdim :) Tabi alma işleminde emeği geçen Shewolf  'uma buradan da tekrar teşekkür ve öpücüklerimi yolluyorum .)
 39 numara ayağıma tam oldu.. Yanlarında kurdaleyi çok sevdim ayağımı sıcak tutan bir papiye daha kavusmanin sevinciyle bugün işe gelirken hemen geçirdim ayaklarıma :)
Papilerim Aşağı yukarı 50 TL ye mal oldu 

Benzer Yazılarım

7 yorum:

  1. Ohh mis sıcacıktır şimdi papilerin:)Güle güle giy Chunlim:) Çok öptüm:)

    YanıtlaSil
  2. bende seviyorum uggları bunlarda çok güzelmiş sıcacık pofuduk pofuduk güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. @ Zeto çok çok teşekkür ederim tatlımmmm mcx mcxx

    @ Cemre aynen pofuduk pofuduk geziniyorum :D çok teşekkür ederimm!!

    YanıtlaSil
  4. yesinler senin fiyonklarını güzel günlerde kullann yavruşumm mucks :)

    YanıtlaSil
  5. Rengide modelide çok güzelmiş chunliiim ;) İyi ve güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde giy tatlım:)oh sıcacık görünüyor....

    YanıtlaSil
  7. bunlardan bende almak istiyorum,nerden bulabilirim yardımcı olurmusun :(

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara