Hediyeler,

Hugo Boss Femme

10:13 chunlibeauty 6 Comments


Çiceksi kokuları çok severim.. Aslında çok sık parfüm değiştiren biri değilim bir iki koku arasında gidip gelirim.. Parfümümün imza gibi olmasını severim.. O kokunun beni hatırlatmasını isterim :) O yüzden genelde Dior Pure Posion kullanıyorum.. Ama eşim sağolsun farklı bir koku almış benim için.. tabi yine çiceksi. Hugo Boss Femme.. Koku hafif ama bir o kadarda buram buram kokan bir tarzda.. Tam bir yaz kokusu.. Kokusunu sevdim kalıcılığı az deniliyor ama ben kalıcılığını beğendim..  Açıklamasına gelecek olursak;


Parlak, yumuşak, pürüzsüz ve özgürleştirici... BOSS’un yeni kokusu “Femme”, ardında büyüleyici bir aura bırakıyor. Kokunun ustaca tasarlanmış, havada asılı kalan sıcaklığı en sofistike ve modern tarafını oluşturuyor. Kremsi misk özü sayesinde Madagaskar yasemini, gül ve yabani zambakla uyum sağlıyor.

Parfümün şişesini de çok sevdim :) 

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. geçen hafta kıbrıstan dönerken denemiştim dior pure posion'u bayılmıştım. boss'u da çok merak ediyorum ama denemedim. ama dior 10 numara ;) güle güle kullan cnm.

    YanıtlaSil
  2. Selam canım,ben de merak ettim şimdi,şişesi de hoş evet

    YanıtlaSil
  3. SWL benimde favori kokum yıllardır kullanırım çok seviyorum aşk derecesinde hatta :D

    @reyhane selam tatlımmm :D ciceksi koku seviyorsan hoşuna gidebilir :D

    YanıtlaSil
  4. Ben de Femme'den Pure Posion'a gecmeyi planliyordum;) (Femme bitince;))
    Kaliciligi az gibi gelebilir ama yine de tenden tene degisiklik gosteriyor. Ben memnunum;)
    Yalniz sisesi guzel olsa da, ben yanlislikla hep kapaktan tutup dusurme tehlikesi yasiyorum;)

    YanıtlaSil
  5. Ay gule gule kullan demeyi unuttum:) Gule gule kullan canim:)

    YanıtlaSil
  6. SvGLove Ehehe cok tesekkür ederim canım ben ikisi arasında secim yapmak durumunda olsam yine pure posion secerim o benim favorim :D kapaktan tutma olayına katılıyorum oyle bir tehlikesi var cidden :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara