Aksesuar,

Küpelerim ve Wonder Woman MSF

13:18 chunlibeauty 13 Comments

Gecen hafta kardeşim Pınarla,  Elüfüm  YGS stresini atsın destek olalım diye Adapazarı yolunu tutmuştuk..  Sınavdan önceki gün  Adapazarı Çark Caddesinde gezinirken Elüf bizi aksesuar satan bir dükkana soktu  Girdiğimiz aksesuarcı o kadar güzeldi ki ne alacagımızı şaşırdık :) Üstelik fiyatlarda oldukça makuldü sezonda moda olan kolyeler maksimum 25 tlydi.. Benim aldıgım küpenin  Fiyatı 11 TL. vee diğer aldığım şeyde benim ısrarla istediğim MAC Wonder Women MSF Golden Lariat bunun tanıtımını bol bol yaptık 


Benzer Yazılarım

13 yorum:

  1. kaşlar yakıyor yalnız:)

    YanıtlaSil
  2. hahahaha almamış saldım cayıra mevlam kayıra modelim :D ama kalınlaştırdım biraz eskisine göre daha iyi :D mujuu!!

    YanıtlaSil
  3. Evet evet kaşlar süper:) Yaaa istediğim allık alınmış çok kıskandım şimdi:) Güle güle kullan canım benim yerimede sür bol bol:))

    YanıtlaSil
  4. Ahaha sunuma bak yahu MSFe asmış küpeleri hihi :P

    YanıtlaSil
  5. @zeto hehehe mujuu yavruu güzel sözlerin icin tşk ederim :D msf icin kac kere adım MAC i neyseki alabildim cok sükür :D

    @HEdonist ee Wonder Woman kupe takmaz mı ben taktım oldu :P

    YanıtlaSil
  6. Kupeler cok yakismis. Adapazarina hep arkadas ziyareti icin gittim ve bayildim, cok guzel seyler almistim ordan.Dunya capinda stocklarda tukenen MSF'i de adapazarinda bulman super olmus:)) Gule gule kullan canim.

    YanıtlaSil
  7. @arzu cok teşekkür ederimm tatlımm :D Ama MSF i Adapazarından almadım Bakırkoy Capacity den aldım Ahmet mua ayırmıstı sagolsun :D

    YanıtlaSil
  8. aaaaa bu kadar da pesssss bu küpenin aynısını bende burdan aldım 1-2 ay önce birebir aynısı bende de varr!!!!:DDD güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan yenilerini tatlımmm :) Şimdi bu allık benim olsa fırçaya ve doğal olarak yüzüme karman çorman sürüp mahvedermişim onu anladım :)

    YanıtlaSil
  10. @did heuehe yok kız mahvetmezdin 3 ünü karıştırıp cok güzel bir renk cıkartabiliyorsun o sekilde de kullanılır yani :D zaten sen ne sürsen yakışır :)

    YanıtlaSil
  11. tatlım küpelerine bayıldım güzel günlerde kullan,çark caddesini iyi bilirim. anneannem yıllarca orda yaşadı. acayip takıcılar var oralarda...

    YanıtlaSil
  12. ne güzel anlatıyorsun :) bende hemen uyguluyorum

    YanıtlaSil
  13. hahah uyguladım bile çok güzel oldu çokkk mersi

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara