Aksesuar,

Victoria's Secret Bikini ve Yeni Aksesuarlar

14:23 chunlibeauty 9 Comments


Bu bikiniyi tabi ki yine Shewolfun dürtmesiyle almış bulundum :D Ilk once rengine tav oldum sonra modelini çok beğendim benim olmalı dedim :) Shewolfun Amerikadan iste Postasıyla aldık.. Böyle alısverisler de bana  devamlı yardımcı olan Shewolfa öpücüklerimi yolluyorum :) Beden konusunda tereddütteydim TR deki kalıplar birbirini tutmadığı icin bazen rahat olsun diye bikinilerde 38 beden alıyorum bunda da dar gelir filan diye 38 diye tutturdum ama 36 bile hafif bol geldi yani kalıpları epey büyükmüş..  Shewolf deneyimli olduğu icin 36 konusunda ısrar etti ve iyi  ki de etmiş yoksa 38 beden çok daha bol gelecekti ve giyemiyecektim..  Arka kapama kopcasında VS logosu var

 Bu kolyeyi Bahçeşehir pazarından 15 TL ye almıştık pazarda envai çeşit aksesuar var insan çoğu zaman ne alacağını şaşırıyor :)

Bu yüzükleri de Eminönüne gidelim diye tutturan yağmurda bizi sel sefil eden Shewolf aldı alırken kardeşimin eline taktım fotolayayım dedim :D Birbirinden güzel aksesuarlar vardı ancak yağmur yüzünden istedeğimiz gibi dolaşamadık.. Daha güzel bir havada tekrar gitmek üzere sözleştik :)




Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. uff oralarda felak olmuştursunuz cok yagmur vardı haftasonu. Bikini çok güzel rengi de öyle. Üstünde varlıgı yoklugu bir olacak:)

    YanıtlaSil
  2. amanin ciclere de bak sennn:) suuuperrr:) Vs konusundaki yorumun super oldu birkac gun once bakarken ya bikini almak riskli olabilir diye dusunuyordum. deneyimli birinden duymak iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  3. bikini süper:) ben de vs'den alışveriş yapma isteği içindeydim, sen de beni dürttün şimdi:) iyce gaza geldim:)

    YanıtlaSil
  4. bikini çok güzellll <3 kaça aldın tatlım??

    YanıtlaSil
  5. bikininin rengide modelide çoook küselll,güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Moda(e)rator~ heuheeh yok yahu o kadarda ten rengime yakın degil .P ama güzel bi bilkini cok sevdimm

    pelininstyle cooook tesekkür ederim mujuu!! aynen bende daha once hic almadığım icin beden konusu biraz sıkıntılıydı :D

    @hayat güzel heueh zaten bu dürtmeler sonucunda hepimiz iflas bayragını cekiyoruz :P


    @ j.d. Yanlış hatırlamıyorsam üst 33$ alt 31$ dı :) cok tesekkür ederim

    @özge cok teşekkür ederim canım begenmenize coook sevindim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende vs den bikini istiyorum kaç gündür bakıyorum sitesine ama cesaret edemedim. kargo falan cok yüksek dediler. dogrumudur . alışveriş yapan biri olarak bilgi verirsen sevinirim. inilizcemde cok iyi degil ondnada tereddütüm var.keşke satan bi yer olsa nette şunları.

      Sil
  7. Tatlım yaaa ne güzelmiş bikinin öle güle güle kullan canım:) Rengi süper varya yanınca muhteşem olur:)) Yüzükler de çok şık büyük yüzük güzel oluyo yaaa:) Çook öptüm Chunlimmmmm:)

    YanıtlaSil
  8. rengi çok güzelmiş. yüzükler de çok şık ama biraz orantısız gibi mi ne :) ama şık

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara