Elca Kozmetik,

Tartan Tale Glamorous Mineralize Kit

11:00 chunlibeauty 6 Comments

Elca Kozmetiğin bize süprizi olan Tartan Tale satışında aldıklarımdan biri.. Kiti Shewolfla beraber ayılıp bayılarak aldık :D 3 Rengi mevcuttu  biz yaza uygun olsun diye bronz tonlarda olanı aldık.. Fiyatı 50 Liraydı.. Pembe rengini almadıgıma çok pişman oldum :D Neyse gelelim resimlere ve swatchlara


Paint Pot Bronz rengiyle yaza cok uygun

Farda Pembe ve Bronz tonlarda mineral yapıda simli 
Lipglass yine yaza uygun bronz tonlarda :)

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. ben gittiğimde yoktu bu ürün.. çok üzüldüm şu anda *_* o paint pot benim gibi bakır far delisi bir insan için biçilmiş kaftan aslında... :)) Neyse kısmet. Sen de güle güle kullan cnm.

    YanıtlaSil
  2. paintpota bayıldım güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  3. renkler çok bombaymış güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Ayy ne güzel bir set bu böle lipstick çok güzelmiş bu tonlar da arayıştayım bu günlerde baya bi sevdim canım:)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan canım. Elca çıkartması hepinize yaradı yahu.:)

    YanıtlaSil
  6. @ mughetto evet bende duydum cok cabuk bitmiş yahu :D aslında hediye vermek icin 2. yi alayım diye ic gecirmiştim keske alsaydım painti sana yollardım :(

    @özge çoook teşekkür ederim canım!!

    @Elifinelizi hihi cok tşk ederim :D

    @Zeto bende begendim ama kullanmadım :D hediye etkinliğinde verecegim belki sana kısmet olur he :D

    @ Mor Kelebek heehueh yaramaz mı :D keske sende olaydın be kuzu

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara