EL/Ayak Bakımı,

Inglot'tan Gelen Süpriz

14:11 chunlibeauty 9 Comments

Inglot 953 Siyah Oje; Toluen, Formaldehit, Dibutil Ftalat ve Kafur gibi tırnak yapısına zararlı maddeler içermez. Tırnaklara yüksek parlaklık verir. Kalıcılığı yüksektir.

                  

Hic beklemediğim bir süpriz oldu :)  Tamda eşimle pizzalı doğum günü kutlaması yaparken geldi. (Bugün eşimin Doğumgünü aynı zamanda evlilik yıldönümümüz ) Paketin üzerinde yazan ismi tanımıyordum  merakla paketi açtım (aslında parçaladım :P ) ve içinden çıkan bu cicileri görünce bayıldım :) Siyah oje Çatlayan Kırmızı oje ve Dry Shine gönderilmiş daha önce Dry Shine ürününü görmemiştim..  Ojenin hızlı kurumasını sağlayan bir formüle sahipmiş.. Aynı zamanda ojenin rengini daha canlı bir hale getirip renk solmasını önlüyormuş :) En kısa zamanda manikür yaptırmalı ve hediye gelen ojeleri denemeli :D Bu arada çok yakında benimde sizlere hediyelerim olacak takipte kalın :)

Buda Öğlen kutladığımız  D.günü pastamız hadi sizde bizimle üfleyin :)
(Pizzada ne alaka demeyin pasta sevmeyen eşimin en sevdiği yiyecektir kendisi)

Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. Oh süper bol hediyeli günler. Kıskalanalım mııı? :P Güle güle kullan tatlım. Mucx. :**

    YanıtlaSil
  2. hueheue yok canım kıskanmayalım çünkü çok yakında hediye etkinliği yapacağım :D muckk

    YanıtlaSil
  3. Mutluluğunu bir ömür sürsün eşinle:)
    Yeni cicilerinide pek güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. @Elifinelizi çok teşekkür ederizz :D Allah cümlemize saglıklı huzur dolu bir ömür nasip etsin

    YanıtlaSil
  5. Ben de pasta yerine bu pizzayi tercih edebilirdim:D

    Esine mutlu yaslar canim...
    Sana da hediyelerini gule gule kullanmalar:)

    YanıtlaSil
  6. eşinle birlikte nice güzel yaşlara chunlimmm :)

    YanıtlaSil
  7. @SvGLove heheueh demek ki bizdensin sende :) güzel dileklerin için çok teşekkür ederimm

    @Zeynep canımm çokk teşekkür ederimm!! Kocaman öpüyorum :D

    YanıtlaSil
  8. @Moda Kurabiyeleri :) Eşimin pastayla arası yok bari Pizza söyleyelim dedik :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara