Kozmetik,

Bu Aralar Sık Kullandıgım Makyaj Malzemeleri

11:00 chunlibeauty 9 Comments

Saçımı boyattıktan sonra makyaj tonlarımda biraz değisiklik yaptım eskiden siyah linerı elimden düşürmezken şimdilerde  ;
    
Inglot Kahve Liner'ı daha sık kullanır oldum:) Kullanımı önceden zor diyordum ama kullandıkça baktım ki oldukca güzel bir kıvamı ve sürümü var ve uyguladıktan 2-3 dk sonra göz kapağına güzelce sabitlendiği icin akması vs hiç olmuyor..

Onun dışında bu aralar epeydir kullanmadığım Nars Orgasm Allığı kullanmaya başladım.. Neden kullanmaya ara vermişim hiç anlamadım çok güzel bir tonu var ve şimdi daha severek kullanıyorum..
Bir başka üründe MAC CCB Pearl aydınlatıcı olarak vazgecilmezlerim arasına girmeyi başardı..

Kontür olarak genelde Wonder Women MSF yada Comfort'u kullanıyorum.. 



Benzer Yazılarım

9 yorum:

  1. yerım yanaklarını nasıl güzel çıkmış :)

    YanıtlaSil
  2. Yaz gelince bronzerlerden vazgeçmek pek mümkün olmuyor. Yüzünü konturlemene bayılıyorum ayrıca. O keskin duruşu çok hoşuma gidiyor. Bunu ben yüzümün bir tarafında başarırken diğer tarafında sanki biraz dağınık uyguluyorum. Biraz pratik yapmam lazım. :)
    Ayrıca benim de WW koleksiyondaki Pink power Msf'im bu yazın vazgeçilmezlerimden.

    YanıtlaSil
  3. @♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ tombiş tombiş yanaklarım vardır :D çok teşekkür ederim canım muuju!

    @MorKelebek canımm çok teşekkür ederimm benimde her makyajım cok güzel olmuyor zaten yapa yapa daha iyiye gidiyor :D WW benim ortadan kırıldı ama ben inatla kullanıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. şöyle allık süremiyorum kardeşim yaaa süper olmuş canım

    YanıtlaSil
  5. @yıldız :) çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :D

    YanıtlaSil
  6. favorilerimiz aynı orgasm allık, comfort msf ve ccb asla vazgecemediklerim..
    ten makyajına bayıldım!!! konturlemesi vs harika olmus..

    YanıtlaSil
  7. Ama sen çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  8. canım böyle postlarını özlemişim daha fazla isityorum:))yeni saç rengin çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  9. @ Hello Kitty :D güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum canım favorilerimizin aynı olmasına sevindim :D

    @Adsız yok canım ya nerde!! zaman zaman hayli acı olabiliyorum azıcık dengesizimdir :P

    @Özge cok cok teşekkür ediyorum güzel yorumun icin kocaman öpücükler

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara