EL/Ayak Bakımı,

Kozmoklinikten Gelen Hediyelerim ve Yeni Saçım

10:00 chunlibeauty 24 Comments

Dün gelen bu paketi heyecanla actim acaba icinde ne var diye :)
 Paketin icinde gordugunuz gibi oldukca i$e yarar güzel ürünler var.. 
John Frieda Brillant Brunette Moisturising Shampoo;
Kahve Tonlardaki sac tellerinin i$iltili bir görünüm kazanmasi icin saclarinizi matla$maya neden olan kalintilardan arindirmaya ve parlak bir görünüm kayandirmaya yardimci oluyormus... Benim saclarim kahve olmadigi icin bu ürünü denemesi icin kardesime hediye edecegim :) Bu arada bende artik eskisi gibi platin sarisi saclara sahip degilim bakiniz yeni saclarim;
   
 Diger ürünlerde;
John Frieda Frizz Ease Hair Serum;
DENTISTE Plus White Dis Macunu;
Sally Hansen Complete Salon Manicure Oje370
Blistex’in yeni ürünü Raspberry Lemonade Blast - Limonata ve Ahududu Tadında Dudak Koruyucu SPF 15  
Ürünleri tek tek kullandikca yorumlayacagim :)

Ürünler denemem icin Kozmoklinik tarafindan gönderilmistir..

Benzer Yazılarım

24 yorum:

  1. sadece bir resim açılıyor canım ( saçlarınla olan foto) diğerleri görünmüyor,sorun bende mi acaba? ama bu renk çok daha hoş ve kullanışlı olmuş cnm iyi yapmışsın ;)

    YanıtlaSil
  2. digerlerine link vermiştim olmamış canım uyardıgın icin sagol :D düzelttim hemen :D rengini bende çok sevdim cok cok tesekkür ederim güzellik!

    YanıtlaSil
  3. saç renginiz harika olmuş ....

    YanıtlaSil
  4. buse sarı da yakısıyordu sana ama bak bu da güzel olmuş. Hep bakımlı hep bakımlı ama Hiç yataktan kalktıgın gibi dolaşıyor musun:))

    YanıtlaSil
  5. Renk sahane olmus, cok yakismis :) Hediyelerini ve yeni sacini gule gule kullan canim :D

    YanıtlaSil
  6. @mini minicik çok teşekkür ederim aslında daha koyu yaptırmayı planliyordum ama cesaret edemedim .D

    @ Moda(e)rator canımm çok teşekkür ederimm!! bu renk biraz daha canlı durdu sanki bana öyle geldi sevdim bende :) hep bakımlı değilim canım mesela şu an saçım başım dağınık sıfır makyajla işteyim ama birazdan ayar cekecegim kendime :P

    YanıtlaSil
  7. Saç rengin çok güzel olmuş ve sana çok yakışmış canım güle güle kullan bende platinden kahveye sonrada kahve köpüğüne döndürdüm rengimi ama senin rengine bayıldım daha canlı duruyor acaba ne renk canım bana tam kodunu yada adını verirmisin....

    YanıtlaSil
  8. @Ebru çok çok teşekkür ederimmmm canımmm yakışcagını bilsem senin saclarından isterdim ama yakışmıyo :(

    @RoseAngel çok çok teşekkür ederim aslında ne renge boyandı hic bilmiyorum kuaforume gittim koyultmak istiyorum ama cok koyu olsun istemiyorum icinde kızıllık olsun istemiyorum aralarından sarılarım görünsün istiyorum diye başladım anlatmaya oda tamam dedi oturttu böyle bir renk cıkardı :D ama bir daha ki gidişimde sorarım ne renk diye;)

    YanıtlaSil
  9. Tatlım yeni saçların çok çok güzel olmuş bayıldıııım :) Doğal ve ışıltılı bir renk olmuş harika gerçekten :) John Frieda ürünlerini uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnun kaldım ben. Şampuan olarak kahve yerine honey to caramel gönderseler tam olacakmış. Bakım maskesi ve termal serumu da çok başarılı. Özlemişim çooook canım benim, öpüyorum seni kocamaan :))


    http://betwinus.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. @Betwin Us tatlımmm hoşgeldinnn :) Sonunda gelebildin çok şükür!! az önce senin sayfana yorum atıyordum harika olmuşsun canım hatta olmuşsunuz diyim cunkü Dilem'de cok güzel görünüyor :) Allah sonsuza dek mutlu etsin sizi cok cok öpüyorum :) Yorum icinde cok tesekkür ederim söylediğin ürünlere hemen bakacagım canım :)

    YanıtlaSil
  11. Saçlar çok güzel olmuş :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullan canım,hem saçını,hem de hediyelerini..

    YanıtlaSil
  13. @Buda benim Dünyam çoook teşekkür ederim :D

    @Reyhane çok çok tşk ederim :D

    YanıtlaSil
  14. koyu renk daha sert bi yüz ifadesine sebep olabilir sizde... bu tam kararında bir renk olmuş;))

    YanıtlaSil
  15. @mini minicik evet aynen dediğiniz gibi oluyor cok koyu renkler pek yakışmıyor :S keşke yakışsa :/ çok teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  16. cnm ben de begendim saçlarını eskisinden de daha iyi bence:) bu arada bu ürünlerin gönderildiği siteye nasıl ulaştın ben de istiyorum bu testerlardan:)

    YanıtlaSil
  17. Saç rengin çok şeker olmuş tatlım... :)
    Çok yakışmış sana da. :) Güle güle kullan ürünlerini ve yeni saçlarını. Mucks...

    YanıtlaSil
  18. Saçın çok güzel olmuş..Ben de artık röfleden yıpranan saçlarıma böyle bir ayar çekeyim istiyorum ama nerde benim kuaförde o beceri...Sen kuaförüne renk yerine direk formülasyonunu sor,bizimkiler ancak anlar:)

    YanıtlaSil
  19. @Pınar canımm çok tesekkür ederim sizler beğenince benimde daha çok içime sindi :D hediyeleri gönderen site bana kendileri ulaştı o yüzden bilemiyorum canımmm umarım bu yazını okurlar ve sesini duyarlar :)

    @Mor Kelebek çok teşekkür ederim tatlımm beğenmene sevindim hala bizi caya davet etmedin aşkolsun :P

    @Adsız çok teşekkür ederim aynen benimde saçlarım cok yıpranmıştı.. Tamam ben sorarım ne karıştırdılar ne renge boyadılar filan diye :D

    YanıtlaSil
  20. saç rengin çok hoş :) blogunu da çok beğendim.

    YanıtlaSil
  21. Hediyelerini güle güle kullan
    Saçında çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  22. saçlar yıkılıyor çok yakışmış güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  23. çok doğal ve çok hoş olmuş cnm çok begendım...En doğal duranı dip röfle...zemının açıksa bekleyip dip röflede yaptırabılırsın bnm gibi ;) çok açık sarı cidden güzel olmasına ragmen bakımı cok zor oluyor...

    YanıtlaSil
  24. @ pinkly çok teşekkür ederim :) blogumu beğenmene sevindim :D

    @Sevda S. :) çok teşekkür ederimm!!

    @Sohic bu halini bende çok sevdim eskiden epey sarıymış saçlarım diyorum şimdi böyle daha iyi

    @ ♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ çok teşekkür ederim canımm :D ben röfleden sıkıldım artık uclarda sarılar kalsın dibi biraz daha koyu olsun istiyorum artık :D

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara