Allık,

Bitirdiklerim ve Yorumlarım

10:40 chunlibeauty 26 Comments

Bir ürün hakkındaki en sağlıklı yorum onu bitirdikten sonraki yorumdur. Çünkü çoğu ürün ilk başta iyi gelir ama onu kullandıkça etkilerini daha iyi gözlemleriz.. Şimdi bende bitirdiklerimi yorumluyorum bakalım hangi ürünü ne kadar sevmişim ne işime yaramış tavsiye ediyormuyum :) Aslına bakarsanız ben bir ürünü bitirmeyi başarabildiysem zaten o üründen verim almışımdır sevmişimdir :)





1. Numaralı ürün Missha BB Cream bu ikinci tüpüm oldukça popüler olan BB Kremler arasında en meşhur olanlarından biri :) Günlük kullanımda fondoten yerini bu Kremi kullanıyorum kapatıcılığı ve kalıcılığı gayet güzel.. Bunun yanında cilt tonunu aydınlatıcı vs SPF özelliği harika.. Ama ne yazık ki kozmetik alışverişi yasaklandı ve bir daha alamayacağım :(

2. Numaralı Ürün MAC Prep Prime  sanırım kullandığım en iyi Primer buydu.. Aslında pek kıymetini bilemedim.. :) Bir ara tamamen unuttum bir ara yapısı tuhaf geldi.. Ama güneş koruyucu ve baz niyetine hergün kullansaydım daha iyi hakkını verirdim bu ürünün yazık ettim.. Ama kesinlikle tavsiye ederim..

3. Numaralı ürün MAC MSF Deep Dark.. Bunu genelde kontür amaçlı kullandım bu arada cilt rengim NC30 sevdiğim zaten belli dibini kazımışım resmen :) MSF Pudraların yapısı çok güzel o yüzden bu ürünü de tavsiye ederim

4. Numaralı ürün MAC Studio Finish Concealer.. Oldukça yogun katı bir kıvama sahip.. Kapatıcılığı en yogun olan concealer diyebilirim.. Ben genelde NC20 rengini tercih ediyorum.. Bu ürünü denedikten sonra diğer concealerlar çok hafif geliyor.. Sadece göz altlarına değil çıkan minik sivilceleri de kapatmak için ideal yada yüzdeki lekeleri.. 

5.  Numarada MAC Studio Finish Fluid var :) En sevdiğim Fondotendir kendisi kapatıcılığı cok yogun mat bitişe sahip karma ciltlere uygun.. Bittikce yenisini aldıklarım arasında..

6. Numaralı Ürün MAC Technakohl-Liner akmayan kalemlerden biri olarak tabir edilir ancak bende akıyor.. Cevirmeli oluşu güzeldi.. Onun dışında göz kalemlerine artık para vermek istemiyorum .)

7. Numaralı ürün MAC Fluidline Gel Liner.. Bu 2 sene içinde 3. liner diyebilirim.. Benim gibi göz kalemleri akan biri icin harika bir ürün.. Hem kalıcılığı güzel hemde sürümü.. 


 8. Numaralı ürün Selective markasına ait mavi saç suyu.. Saçlarımı yıkadıktan sonra hafifçe kuruluyorum taramaya başlamadan önce bu ürünü saçlarıma sıkıyorum ve karman çorman olan saçlarımı daha az hasarla açabiliyorum.. Çok memnunum tekrar alırım bu tarz bir ürün :)

9. Numaralı ürün Neutrogena 'nın yeni cıkardıgı Greyfurtlu Günlük Peelingi.. Harika bir ürün artık cilt bakımına tonlarca para dökmüyorum.. Benim cildim siyah nokta cıkarmaya bayılır.. Bu ürünü kullandığımdan beri siyah nokta oluşumu azaldı.. Cildim daha parlak & duru bir hale geldi diyebilirim.. Cok cok memnun kaldım cildiniz karmaysa mutlaka bir bakın.. İcindeki partiküller o kadar minik ki hic tahriş etmiyor.. Bu 2. ürünüm 1. yi bitiremeden bi yerlerde kaybettim :)

10. Numaralı ürün BİODERMA Sensibio Light  Kremi..  Bir aralar hatırlarsanız Nisan ayı Ocak ayına özenmişti böyle kendini bilmez bir ay olup cıkmıştı ya ? işte o sıralar benim cildim epey hassaslaşmıştı.. Eczacı bayana cildimi gösterip Bioderma markasından ne önerebilirsiniz dediğimde bunu göstermişti bu kremi de sevdim hem ucuz hemde cildimi toparladı daha ne isterim.. 

Benzer Yazılarım

26 yorum:

  1. Vauv, neler neler bitirmişsin, takdir ediyorum :) Alıp bir kenara atmamışsın, hakkını vere vere kullanmışsın :) MAC'leri back2mac için saklıyorsun değil mi :) Belki bir gün bize de gelir :)

    YanıtlaSil
  2. @Marjo :D sevdiklerimin diplerini kazıyorum bir kutu olusturdum bitirdiklerimi artık ona atıyorum orda birikince günyüzüne cıkarıp yorumlayacagım :D MAC leri atıp atmama arasında kararsızım back2mac gelir mi acaba? yoksa yer kalabalığını pek sevmiyorum atabilirim her an :D

    YanıtlaSil
  3. zamanlama harika şekerimm neutrogena'nın greyfurlu'sunu denesem mi diyordum artık almak şart oldu:))
    mac prep prime ve concealer da alınacaklar listesinin en başına eklendi.(gerçi hala bobbi brown concealar mı bumu karar vermedim ama???)

    YanıtlaSil
  4. @özlemm bence denemelisin daha önce aldığım pahalı bir çok yüz yıkama jelinden daha iyi.. Bobbi Brown concealar denemedim o yüzden kıyaslama yapamam ama kapatıcılıgı yogun bir concealar arıyorsan en azından yüzünde denetmeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Missha Bb ile bende aşk yaşıyorum kesinlikle canım, harika bir ürün gerçekten...öpüldün kocaman ;)

    YanıtlaSil
  6. Chunli çok tebrik ederim bu kadar şey bitirdiğin için ;) Sakla atma Mac'leri, bi umut belki gelir diye bekletiyoruz işte hepimiz :D

    YanıtlaSil
  7. @ ♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ heuhee aynen öyle ama bende bitti :( bende seni optum cok tesekkür ederim

    @j.d :) bende normalde cabuk sıkılırım ama bazı ürünler jokerdir hep elim onlara gider bu yazımda onları görüyorsunuz :D tamam saklıcam ayrı bir kutum var orda biriktircem :D

    YanıtlaSil
  8. selective mavi saç suyunu görmüştüm dün mağazada kararsız kalmıştım almak şart oldu:) peelingi de alıcam s.noktalar kapladı yüzümü:)

    YanıtlaSil
  9. Missha BB Cream'i nasıl kullanıyorsun? Altına herhangi bir nemlendirici sürüyor musun mesela? Ben yeni aldım ama kullanma özürlüyüm sanırım, istediğim görüntüyü elde edemedim bir türlü.

    YanıtlaSil
  10. @Hülya normal fond. sürer gibi sürüyorum bazen altına primer sürüyorum neden süremiyorsun sıkıntı nerde acaba??

    YanıtlaSil
  11. Ürün bitirebilmen ne kadar güzel. Ben bu konuda çok zorlanıyorum. Missha BB kremi artık alamayacak olmamız çok kötü. Benimkini bitmesin diye azar azar kullanıyorum. Mineralize Deep Dark'ı bitirmene çok şaşırdım, bende de var kaç kez bronzer olarak kullandım hala olduğu gibi duruyor.

    YanıtlaSil
  12. @cansu :D bitirmek icin ekstra bir caba harcamadım bunları hemen hemen hergün severek kullandığım icin nasıl bittiler anlamadım bile :D ama dedigin gibi MSF gercekten uzun vadede bitiyor :D Mıssha icin bende üzgünüm ya :( Lens konusunda bir sıkıntı varmı getirmede sen daha iyi bilirsin??

    YanıtlaSil
  13. Lens konusunda bir sıkıntı yok. Gümrük memuruyla konuştuğumda lens getirebilirsin demişti, ayrıca alanlar olmuş sorunsuz gelmiş. :)

    YanıtlaSil
  14. @Cansu tamam teşekkürler ;) bir arkadasım sormustu iyi denk geldi ;)

    YanıtlaSil
  15. Canım Studio Fix Fluid'i nasıl o kadar sonuna kadar kullanabildin? Ben de 1 şişe bitirdim, 2. şişem var şu an. Ama sıkmalı değil de cam şişe olduğu için fondötenim bittiği halde cam kenarlarına yapışmış olduğundan şişe hala dolu gibi duruyor. Sen bir yöntem mi uyguladın?
    Nazlı.

    YanıtlaSil
  16. ahhh ahhh back2mac tr de olsaydı da sende ruj ya da far alıp guzel blogunda guzel guzel paylassaydın bizimle keske.. :)

    YanıtlaSil
  17. Günaydın, sanırım sorun benim cildimin kuru, BB kremin de yoğun olması :) Altına hafif bir nemlendirici sürdüm bu sabah. Bu sefer oldu :) Teşekkürler cevabın için ChunLi'ciğim, sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Neutrogena'yi Turkiye'ye geldigimde bi koklamistim kokusu cok hosuma gitmisti simdi sen de iyi yorumlar yapinca merak ettim, bi dahaki sefere alacagim.

    YanıtlaSil
  19. @Adsız bende pompası var pombasının plastik ucuyla kenarlarına degdirip cıkardım kalanları da :) devamlı baş aşağı tuttum vs bitti bi sekilde .D

    @Hello Kitty keskeee!! ama böyle güzel seyler bize gelmiyor :(

    @Hülya rica ederim canım sorunun hallolmasına cok sevindim güle güle kullan :)

    @Tuguna kokusu biraz tuhaf hem seviyorum hem sevmiyorum ama kesinlikle memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  20. Misha BB Cream i hangi ülke üretiyor.bi kaç yere baktım kuzey kore yazıyo.acaba sahte mi diye şüphelendim.bilgi verir misiniz?teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  21. merhaba Missha BB Kore malı 20 ml ve 50 ml lik olarak ayrı boyutları var ;)

    YanıtlaSil
  22. ya ben neden hiç bitiremiyorum makyaj malzemelerimi diye hayıflanırken bu postunu gördüm, cidden süpersin ben hiç beceremedim bu bitirme işini ;)

    YanıtlaSil
  23. Studio Finish Concealer'ı bir yıl hergün kullandım bana mısın demiyor hala bitmedi, sadece ortası oyuldu parmakla uyguladığım için :P Bozulmaz umarım uzun süre kullanıyorum, kapatıcılığı 10 numara.

    YanıtlaSil
  24. @ irem :) ben etrafımda karışıklık olsun sevmiyyorum o yüzden bitirip atayım diye hırs yapıyorum sanıırm :D

    @Onorr :D ben 1 senede bitiriyorum valla ama ben cildimdeki lekelere de kullanıyorum

    YanıtlaSil
  25. 10 parmağında 10 marifet bir bayansın.verdiğin bütün tiyoları uygulayacağım.bana çok yardımcı oldun onun için teşekkür ediyorum sana.ama senin gibi birisinin tavsiyesine ihtiyacım var.güneş lekelerim var ne yaptıysam kurtulamadım bana önerebileceğin bir şey var mı?

    YanıtlaSil
  26. missha ğerfect coverı bende kullanıyorum kimin kozmetik alış verişi yasakladın orayı anlamadım ben :/

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara