Braun,

Hadise Saçı :)

13:32 chunlibeauty 46 Comments

Bugün saçıma ne yapsam diye düşünürken Hadise'nin resmini gördüm bunu  bir deniyim dedim.. Hazır yapıyorken de videoya alıyım belki izlemek isteyen olur diye düşündüm ve videoya cektim ancak onu şu an yayınlamıyorum.. Akşam evden yükleyip yarına post olarak girerim.. Tabi bu Fotoların altına videosunu izlemek istiyoruz derseniz koyarım yoksa boşuna uğraşmıyım.. :)

 Web Camden rahat cekebildiğim resim kalitesi pek iyi değil :)


Videoyu ekledim :) Yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum :)

VİDEO iÇiN TIKLAYIN

Benzer Yazılarım

46 yorum:

  1. heheh :) süper olmuş. sen saç olayında bitirdin olayı. yani çok iyi beceriyorsun bu saç işini... :)

    YanıtlaSil
  2. wuwwww gercekten cok havali olmus canim harikasin yakismis... :))

    YanıtlaSil
  3. isterim ben o videoyu :D çok beğendim;)

    YanıtlaSil
  4. bende video yu istiyorum bu modeli bende yapmak isterimmm

    YanıtlaSil
  5. son poza bayıldım:) cnmmm çok güzel olmuşsun sen yaaa bu saçı bence sık sık yapmalısın:)

    YanıtlaSil
  6. bende isterim videoyu..çok güzel olmuşşş

    YanıtlaSil
  7. bende isterim o videoyu çokgüzel olmuşşş

    YanıtlaSil
  8. süper olmuş canımmm bayıldım, hep böyle yap , çokta seksi olmuş ayrıca ;)

    YanıtlaSil
  9. canım çok güzel olmuş ;) hadisenin saçlarına hastayım zaten sanada çok yakışmış keşke bende becerebilsem böyle güzel saç modelleri yapabilmeyi :)

    YanıtlaSil
  10. süperrrr ben istiyorum koy videosunu bizde yapalım :)

    YanıtlaSil
  11. ben de bayıldımm çok beğeniyorum bu modeli sana da çok yakışmış.. =)

    YanıtlaSil
  12. güzel olmus <3 seviyorum bu sac modelini <3 cok dogal duruyor bence.

    YanıtlaSil
  13. saçlar çok hoş olmuş,bigudi ile mi yoksa maşa ile mi yaptın :)

    YanıtlaSil
  14. bende isterim:) bu arada işyerinde nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun ?:)
    hakikaten saç olayını bitirdin sen

    YanıtlaSil
  15. süppperr olmuş valla aynısı eline sağlık nasıl bu kadar havalı oldular videoyu bekliyorum heyecanla

    YanıtlaSil
  16. BENCE HADISENIN SAÇLARINI SEN YAPP:)

    YanıtlaSil
  17. yaa nasıl yaptınız bir video alsak

    YanıtlaSil
  18. Harika olmuş. Çok beğendim. :) Benim saçtan hiç bir model olmuyor ama saç videolarını izlemekten gerçekten zevk alıyorum. :)

    YanıtlaSil
  19. süperrr ya yorumlarım gelmiomu

    YanıtlaSil
  20. Saçlarınız gerçekten çok hoş ve havalı olmuş :) Videosunu yayınlarsanız çok sevinirim :):)

    YanıtlaSil
  21. çok yakışmış videoyu hemen alalımmmm

    YanıtlaSil
  22. harika olmuş,çok beceriklisin.kesinlikle video istiyoruz.

    YanıtlaSil
  23. Böyle güzel bir saçın videosu istenmez mi:)

    Harika :)


    www.margunundunyasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  24. süper harika mükemmmeeellll

    YanıtlaSil
  25. süper harika mükemmmeelll

    YanıtlaSil
  26. çok güzel olmuuuş çok yakışmış canım yapasım geldi ama şimdi videoyu istiyorum bende:) benim saçlarım çok düz ve ince telli altta bi aparat var mı bu krepeyi tutmaz benim kafa dağılır hemencecik:(


    http://bendenbisylr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  27. 10 numara olmuş canım,video isteriz!!!

    YanıtlaSil
  28. ben uzun zamandır bu modeli kendimde deniyorum ama bi türlü beceremedim.seninki birebir aynısı olmuş..lütfen video koy lütfeeennnnnn=)

    YanıtlaSil
  29. çok güzel olmuşş video da isteriz :)

    YanıtlaSil
  30. ayy ay ayyyyy çokkk yakışmış sana bu saç ya:)
    çok beğendim canım videoyu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  31. canıııııım ben vakit buldukça girip bakıyorum postlarına ;) Yorum yapamasam bile gülümseyerek okuyor ve takip ediyorum seniii ;) arada yorumlarımda geliyor ama :) işte bu da onlardan biri vee bayılığımı söylemek istiyorum sana-saçına ;) maşallah sana tütütüüü hele son pozun! süpper!! ;) öperim seni neşen bol olsun canımmm

    YanıtlaSil
  32. çook yakışmış bende istiyorum:)) videoyu paylaşırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  33. Vay anasını, hakikaten muhteşem olmuş ve çok yakışmış. Ben de videoyu merakla bekliyorum. Bugüne kadarki en güzel saç modelin olarak ilan ediyorum kendisini. :)

    YanıtlaSil
  34. çok güzel olmuş tatlım,gerçekten sen saç konusunda çok çok başarılısın benim elim hiç yatkın değildir,maşallah tütütüüüü...

    YanıtlaSil
  35. cok güzel olmus canım videosunu bekliyoruz merakla ♥

    YanıtlaSil
  36. video video videooooo ....

    YanıtlaSil
  37. selam:) ben daha önceden de bir yorum yapmış onda da saçının düzbir şekilde çekilmiş halini aynı modelde kestirmek için görmek istedğimi yazmıştım.yine istiyorummm:)
    bu aradaa saçların burda harikaaa olmuş:))eminim videoyu görmek istemeyen yoktur.

    YanıtlaSil
  38. hehe saçını yapsan yüz hatların hadiseye benziyor diyeceğim bir sırada bu video geldi, kalbimimi okudun :)))
    çok hoş olmuş, ztn bu volümlü dalgalara bayılıyorum ben ;)

    YanıtlaSil
  39. Sen daha guzelsin bebek:) Cok yakismis bu sac sana tu tu tu masallah
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil
  40. merhaba.sana bu saç modeli hadise den daha çok yakışmış zaten çok tatlı ve güzel yüzlü birisin.
    ayrıca hadise bu tür saç modellerini beyonce ve fergie gibi ünlülere özendiği içn yapıyor oyuzden de hiç yakışmıyor ona.

    YanıtlaSil
  41. saç renginize bayıldım ya aynı rengi kaç aylardır bi kuaföre tarih edemedim söylerseniz cok sevinicem cok başarılısınız bu arada bugün gördüm videoları bayıldım.. cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  42. selam çok güzel olmuşsun

    YanıtlaSil
  43. saçın çokkk güzel olmuş hem sanada çok yakışmış maşallah bide hadisenin bir saç modeli var bonus saç gibi ondanda yaparmısın sanada çok yakışcağını düşünüyorum

    YanıtlaSil
  44. saçın çok güzel olmuş sanada çok yakışmış bide hadisenin bir saç modeli var bonus saç gibi beyonce saçı diyorlar biz burdayız klibindeki saçı merak ediyorum sanada çok yakışcağını düşünüyorum cevabını bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara