Eyeliner,

Flormar Khol Kajal / Sürme Swatches

11:28 chunlibeauty 13 Comments

FLORMAR KHOL KAJAL SMOKEY EYES ULTRA BLACK EFFECT




''Etkileyici bakışlara sahip olmak, Flormar Khol Kajal ile şimdi çok daha kolay. Buğulu bakışlar yaratmak için geliştirilmiş Flormar Khol Kajal içeriğinde ki özel pigmentler sayesinde gözlerinize derinlik kazandırıyor.
Flormar Khol Kajal içeriğindeki mikronize pigmentler ve polimerik wax lar sayesinde ince ve düzgün çizgiler ile gözlerinizin derinlemesine vurgulanmasına yardımcı oluyor. Kullanım kolaylığı, kalıcı olması ve akmayan yapısı ile kısa sürede bayanların makyaj çantalarından eksik etmeyecek.''

Benim yorumlarıma gelecek olursak;
 Nasıl makyaj yaparsam yapayım mutlaka göz içine siyah kalem yada gel liner sürüp bakışlarıma derinlik katarım.. Bu ürünü de bu amaç için aldım..  Kalem yada fırçayla siyah liner sürerken gözüme batacak diye çok tedirgin oluyorum ancak bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri bu tedirginliğim kalmadı.. Resimlerde de gördüğünz gibi yana yatık şekilde çektiğimiz için uygulaması çok kolay oluyor.. Hiç akmıyor kokmuyor diyemem.. Ama kalemlere göre daha az akma yaptığını söyleyebilirim.. Tabi bu benim yağlı göz çevremden de kaynaklanıyor olabilir.. :)
Ayrıca Smoke Eyes trendine uygun bir sürme.. Bakışlarında buğu ve derinlik isteyenler için oldukça kullanışlı bir ürün..

Ucunun nasıl açıldığını soran arkadaşlar var sanırım.. Bu ürünü dikine sürmek yerine yana yatırarak uygularsanız ucunu açma gibi bir durumu kalmıyor
Dipnot: Göz Hassatiyeti  Yüksek olan arkadaşlara uygun bir ürün değil.
Fiyat :  14,85TL



Hafif makyaj isteyen arkadaşlar bu sürmeyi göz içine sürerek bakışlarını derinleştirebilirler.. 
Siyahlığı gayet güzel & tatmin edici düzeyde.. 
Sonuç olarak; Rimelsiz buğulu ve doğal bakışlar;
Makyajımın Genel görüntüsü.. Flormar Artlinerı göz üstüne sürdükten sonra gözün (üst) iç kısmına kajal sürme sürerek bakışlarıma derinlik katıyorum..

Sürmeleri genel olarak severim ancak benim göz cevremden kaynaklı olsa gerek akma olayını fazlaca yaşarım.. O yüzden alt kirpik diplerine pek uygulamıyorum. Genelde üst diplere sürmek için kullanıyorum ve gayet memnunum..





Benzer Yazılarım

13 yorum:

  1. Cildinize bayıldım..canlı,pürüzsüz,nasıl denilir ki tarif edemedim :) maaşallh:) bunu neye borçlusunuz:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Bunu Fotoğraf makineme borçluyum.. Flaşın etkisiyle pürüzler ve lekeler görünmüyor.. :)

      Sil
    2. Hmmm:( ya bazılarının cildi çok güzel özeniyorum vallahi.

      Sil
    3. bende özeniyorum ama genetik olsa gerek.. olmayınca olmuyor :)

      Sil
  2. hemen alıyorum bir tane:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Eğer göz cevren cok yağlıysa akma sorunu yaşayabilirsin canım

      Sil
  3. bunu ilk aldığımda sürememiştim ama şimdi elim alışınca kirpik diplerim için bu ürünü kullanıyorum hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kirpik diplerini vurgulamak için çok güzel bir ürün :) Sende güzel günlerde kullan canım!

      Sil
  4. çok yakışmış canım,yeni sezonda bir ürünü var bir tarafı rimel bir tarafı eyelıner onu inceledinmi sen seviyorsun eyelıner olayını sende güzel bir ürün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm ben o ürünü görmedim :S Görmediğim içinde hic bir fikrim yok canım

      Sil
  5. bourjois -in aynen boyle ambalajli surmesi var. ama bourjois surme kizili ambalajda. Ben ondan cok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm bir çok sürme denedim hep akma sorunu yaşıyorum bourjois denemedim merak ettim şimdi :)

      Sil
  6. arkadaşlar max factorun de kajal bir sürmesi var onun kalıcılığı nasıl bilen varmı

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara