Aksesuar,

Gratis İndiriminden Kaptıklarım :)

14:26 chunlibeauty 21 Comments

Geçen Ctesi Blogumdaki Yves Rocher 3ü1 arada vücut şekillendiriciyi kazanan Esmer Nickli arkadaşımla ayak üstü buluşup hediyelerini verdim :) Sevgili arkadaşım bana çok yakın bir yerde oturduğu için böyle bir buluşma ayarlamıştık :) İyiki de böyle yapmışız .. (Kendisiyle tanıştığıma memnun oldugumu blog vasıtayısla tekrar söyleyeyim!!) Ayak üstü sohbetimizde Grastis lafı açıldı o alacaklarını çoktan kapmış ben ise henüz gidememiştim.. Ayrıldıktan sonra koşar adımlarla Gratise gittim ve ne var ne yok bir gözden gecirdim..
Gratis Anneler günü indiriminden kaptıklarım :)
The Balm Shelter Renkli Nemlendirici 20TL
Hot Mama Allık 19 TLydi sanırım
Flormar vazgecilmez artlinerim 1 fiyatına 2 adet kapmış oldum:)
Flormar Kajal Sürme bunun fiyatını hatırlayamadım :)
Bilekliğide Beylik Pazarından 10 TL ye aldım :)
Resmini eklemeyi unuttuğum birde topuz fırçası var krepe yapan arkadaşlara şiddetle tavsiye ederim müsait bir zamanımda resmini ekleyeceğim :)
 Bir kaç ay önce bitenler listesine koymayı başardığım Nars Orgasm yenisini almamıştım..  Hot Mama Allık Nars Orgasm Dupesi olarak tanınır. O yüzden hazırda indirim varken hemen kapıverdim.. Çokta iyi yapmışım.. Nars Orgasmdan daha güzel ve ciltte daha iyi belli olan bir renkte.. Detayları daha sonra yakın plan incelemesinde anlatırım.. :)
 Hadi bakalım siz neler aldınız bu güzel indirimlerden ?? Aldıklarınızı Bloglarınızda yayınladıysanız yayınınızın linkini atarsanız çok sevinirim :)

Benzer Yazılarım

21 yorum:

  1. ahhh gratis indirimini c.tesi gece 11 de okuyup birde the balmlarda %50 yi okuyan yıldız çıldırır:) ama yok bir indirimde alıcam 40 lira vermicem:)
    çok güzelmiş hasetle okudum;) şaka şaka bi makyaj yapıp resimlersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay canım yaa :S bilseydim duyuru yapardım bende gec ögrendim.. çok teşekkür ederim en kısa zamanda yaparım :D

      Sil
  2. Bende balm shelter ve hot mama yi kaptim:) henüst bir kere denedim ve memnun kaldim.. normalde hic parlak allik sevmem, abartili durdugunu düsünürüm... yani bazi kizlarda cok belli oluyor sim parcaciklari ve bu hic hosuma gitmiyor.. ama bu allikda öyle bir görünüm yok sanki bir "glow" var gibi..

    anlatmak istedigimi anlayan oldumu bilemiyorum :) icimde kalmasin en azindan:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullan canım :D Evet allık hakkında dediklerine katılıyorum.. Bence güzel bir tercih yapmışsın :)

      Sil
  3. çok güzel bir alışveriş olmuş canım, yaşasın indirimler, yaşasın alışveriş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett indirimler sayesinde denemek istediklerimi topladım :D çok teşekkür ederim güzellik!

      Sil
  4. güle güle kullan, işte benim aldıklarımm

    http://powderpuff-b.blogspot.com/2012/05/anneler-gunu-indirimi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo baya cici seylerle doldurmuşsun sepetini :D sende güzel günlerde sür sürüştür canım!

      Sil
  5. aldıkların hayırlı olsun. Ben de Balm Shelter'ımı yedekledim, 20 tl ödeyecekken 12 tl ödedim. senin postunu okurken fiyatı dikkatimi çekti, fişe tekrar baktım. hem %20 gratis indirimi, hem de %50 anneler günü indirimi uygulamışlar. çok ilginç değil mi? tüh bee hot mamayı da alsaydım keşke :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wwaaww bu işten en karlı cıkan sen olmussun herahlde :D Öyle bir indirim bana denk gelmedi :D

      Sil
    2. kızlar bu yüzde yirmilik gratis indirimi ne zamana kadar devam ediyor.benım bebegım var her zaman cıkamıyorum pazartesı mac gratis sephora hepsını bı arada cıkarıcam ınsallah ındırımlere rastlarım

      Sil
  6. Çok güzel şeyler almışsın canım, güle güle kullan. Gratis indiriminden ben de aynı allığı ve yine The Balm Mary-Lou Manizer kaptım. Keşke Balm Shelter renkli nemlendirici hakkında bir şeyler bilseydim onu da alırdım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende güzel günlerde kullan canım!! Shelter hakkında bende cok sey bilmiyordum.. Ortalama bir ürün diye duymuştum..HAfta ici fond. sürmek istemediğim icin denemek icin alıverdim umarım güzeldir :D

      Sil
  7. güzel günlerde kullan fıstık:)

    YanıtlaSil
  8. hot mama 3 gratis mağazası gezmeme rağmen bulamadım hiçbiryerde kalmamıştı, birdahaki sefer artık :) bende %50 indirimden neutrogena göz makyaj temizleyicisi, loreal göz altı kapatıcı stick ve golden rose allık ve ruj aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa hadi ya kısmet desene! sende güzel günlerde kullan cicilerini canım :)

      Sil
  9. Ben de çok cici şeyler aldım :))

    http://kybeleninrenkleriyle.blogspot.com/2012/05/anneler-gunu-indiriminden-aldklarm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gördümm!! süper bir fırsat oldu sende güzel günlerde kullan canım .)

      Sil
  10. Sadece 11 eylül için, The Balm'ın renkli nemlendiricisinde yüzde elli indirim var. Saldırın hanımlar!

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara