ColoronPro,

ColorOn Hazır Göz Makyajı Kiti Swatches

11:18 chunlibeauty 6 Comments

Farklı renklerde far sürüp bunları blend yapmak kimileri için zor, kimileri için zaman kaybıdır.. Bu sebeple ya tek renk farkla günü kurtarırız yada hiç far kullanmayız.. :) Benim gibi far kullanmaktan fazla hoşlanmayanlar için oldukça pratik bir önerim var;








Yapım aşaması kutunun arka kısmında belirtilmiş.. Ama ColorOnProTürkiye sayfasını ziyaret edecek olursanız orada uygulama videosuyla daha pratik bir şekilde yapabilirsiniz; İzlemek isterseniz TIKLAYIN
 İçindekiler kutunun üzerinde belirtilmiş; 
 Kuyutu açtığımızda ;
 İçerisinden  5 adet hazır göz makyajı kiti, bir adet fırça ve bir adet sabitleyici toz çıkıyor.. Bendeki renkler;
Avarate, Silver Bells, Magic Wand, Sunset Romence, Swept Away
Ben  Magic Vand (Sihirli Değnek) Rengini seçtim;



''Yaprağın en uçuk ton yeşilinden kesif ormanların koyu gölge yeşiline bir geçiş… Şimdi sıkı durun! Yeşillerin altında muhteşem bir menekşe moru var ve çok güzel görünüyor…''
Bu arada belirtmeden geçmiyim, her bir far 4-6 kullanımlıkmış;
 Bu benim ilk denemem; Ben mor kısmı üste gelecek şekilde kullandım ama alta gelecek şekilde kullanmak gerekiyormuş :D Bu ayrıntı keşke bir yerlerde yazsaymış..  
Far çok canlı, rengini kaybetmeden göz kapağınıza yerleşiyor. Bu canlı rengi yerleştirip birazda rengini pastelleştirmek için işaret parmağımla pıtpıt yapıp göz kapağıma iyice oturttum ve fıça/sabitleyici ile gün boyu kalıcı olmasını sağladım;
 Ardından bu güzel fara bir kalem ve rimel ne yakışır diyip makyajıma son noktayı koydum :) 
Buda başka bir renk;

 Açıkcası böyle güzel olacağını tahmin etmemiştim.. Gerçekten çok pratik, renkler harika ve göz kapağına çok güzel sabitleniyor..  Ben açık renklerde olanını tercih ettim ancak koyu göz makyajına uygun birbirinden güzel renklerin birleşimi olanlarda kutu içerisinde mevcut.. Diğerlerini de zaman içinde kullanıp bloga ekliyeceğim.. Bunu nasıl çıkarırız diyecek olursanız; yağ bazlı göz makyajı çıkarıcısıyla normal göz makyajınızı çıkarır gibi çıkarıyorsunuz. 5'li Makyaj Kitinin fiyatı 49TL.. Her bir far 4-6 kullanımlık olduğunu düşünürsek fiyatı makul oranlarda.. Tabi sadece 5'li kit yok.. 10'lu kit 89TL, 20'li Kitte 159TL..
Birde Boy Aynasında Ben blog yazarı arkadaşımda bu ürünü denemiş oda farklı renkleri kullandığı için onun makyajına da bakmanızı tavsiye ederim.. Bakmak isterseniz TIKLAYIN

Uygulaması ve daha detaylı bilgi;


NASIL UYGULANIR?

ColorOn ProfessionalTM uygulaması son derece kolay, hızlı ve etkindir.
HAZIRLA – YERLEŞTİR – UYGULA – ÇIKART – SABİTLE
Uygulama bandını kart yuvalarından çıkartınız.
Bandı yapışkan jelatininden ayırınız.
Bandı iki köşesinden tutarak göz kapağınıza hafifçe bastırınız.
Diğer elinizin işaret parmağını bandın tüm yüzeyinde gezdiriniz.
Bandı göz kapağınızdan ayırınız.
Parmağınızla makyajın üzerine hafif dokunuşlar uygulayınız.
Makyajınızın üzerine sabitleyici sürünüz. Sabitleyici, hem yumuşak ve pastel bir görünüm verecek hem de makyajınızı kalıcı hale getirecektir. Tüm işlemleri diğer göz kapağınız için tekrarlayınız. 
ColorOn ProfessionalTM göz makyajınızı silmek için standart yöntemlerinizin aynısını kullanabilirsiniz. Örneğin, yağ bazlı herhangi bir makyaj silme solüsyonu uygun bir seçenektir.
ColorOn ProfessionalTM, birbirinden muhteşem desenleriyle tıpkı profesyonel bir makyaj salonunda hazırlanmış gibi görünmesinin yanı sıra, içerdiği doğal ve saf mineral özleriyle hassas göz kapağı deriniz için benzersiz bir nemlendirici bakım kompleksidir.
ColorOn ProfessionalTM, göz kapağı bölgesinde kullanımının %100 güvenli ve hijyenik olduğu klinik testlerle belgelenmiş bir makyaj uygulamasıdır.
1 Adet ColorOn Pro 4-6 defa kullanılabilir ve siz çıkarıncaya kadar kalır.

Teşekkürler ColoronProTürkiye

Benzer Yazılarım

6 yorum:

  1. Güzel ama çok pahalı o paraya kaliteli far setiyle daha ucuza makyaj yapilir.
    Fiyatı inerse elbette denerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani bu biraz neye ne kadar vereceğinle ilgili.. çok lüks bir markanın beş para etmez bir rujuna yüksek meblağlar ödeyenlerde var.. :) tabi fiyatları 20 'li rakamlarda seyretse daha güzel olur bence de :)

      Sil
  2. Göz kapagindaki renk cok hos, ama kırışıktaki mor renk pek uymuyor renk ailesine, ve bence uyguladiktan sonra biraz daha karıstırmaliydin, ama eyeliner sürünce daha iyi olmus. Ben almazdim ama, birincisi fiyati cok yuksek, bu fiyata gider daha guzel farlar alirim ve daha guzel makyajlar yaparim, ikincisi herkes icin uygun bir ürün değil. Mesela boyle pratik bir seyi annem cok severdi ve kullanmak isterdi, ama göz kapaklari cok kirisikli ve burusuk, bunu asla temiz bir sekilde uygulayamazdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben onu ters uygulamışım canım mor alta gelecekmiş :) çok fazla karıştırınca renk iyice silikleşiyor o yüzden fazla karıştırmadım.. Sen belki güzel far sürebiliyorsun ama benim cevremdeki bir cok arkadaşım blend yapmanın ne demek oldugunu dahi bilmiyor.. :) Bu biraz kolaya kaçma yada hic bilmeyenler için pratik bir çözüm.. Kırışık göz kapaklarına normal bir far sürdüğünde de pek hoş durmaz.. Bunda da farklı bir etki olacagını sanmam.. Tabii denemedim bunu :/ :)

      Sil
  3. mor kısmının üste gelmesi hoş bir ayrıntı olmuş yanlış yapmış olsanda yinede güzel gözüküyor tam benlik bir şey far kullanmayı fazla sevmiyorum çünkü çok vaktimi alıyor sabahın köründe işe giden biride olduğum için bana çok zor geliyor bir eyeliner bir rimel allık ruj tamam benim için ama bu farları denicem :)

    http://secretjanjan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. @iheartsuu bloğunu neden kaldırdın yaa :(

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara