Saç Boyası / Bakımı / Tasarımı

Fiyonk Saç Yaptım

15:49 chunlibeauty 53 Comments

 Pinterest'te devamlı gözüme çarpan fiyonk saçı deneyeyim bakalım nasıl olacak dedim.. Salaş saçı sevdiğim için düzgün fiyonktan ziyade dağınık bir fiyonk yaptım..  Dağınık fiyonk nasıl olursa artık.. :)


 Saçlarıma herhangi bir işlem yapmak zorunda kalmadığım için bu tarz saçları çok seviyorum :) Acaba kahkülüm olsa nasıl olur diye merak ederken aklıma geldi. Kahkül çıtçıtlar varmış daha önce deneyen gören vs var mı acaba? Kestirmek yerine arada bir kahkül kullanmak daha iyi bir fikir gibi geldi .. :)

Benzer Yazılarım

53 yorum:

  1. anuuuw yerim ya nasıl güzel olmuşş :) bende bir cesaret edemedim şu fiyonk touzuna olur mu olmaz mı :/ hadi gaza geldim gideyim yapayım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) senin düz saçlarınla daha güzel olur hadi yapta resimle merak ettim bende!! :D

      Sil
  2. Canım çok şirin oluyor bu model :)Daha sık yapmalısın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolaya kaçmak için daha sık yapacağıma eminim :D krepe yok, düzleştirmek yok :D çok rahat bir model :D

      Sil
  3. ahaha süperrr olmuş saçların bir uzasın bende çok istiyorum bu modeli...bayıldım hayatım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Çok teşekkür ederim canımm!! Senin saçının modeli boyu çok güzel ama bu modelde sana çok çok yakışırdı :) Benden daha güzel taşırsın sen bunu :D

      Sil
  4. Super super olmus valla, zaten sari saca ne yakismiyorki! ;)) BU modeli ben de bi denedim ama saclarim koyu renk oldugu icin hic hos durmadi, seninkine bayildim resmen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) modeller sarıda daha belli oluyor ama ben koyu saçı daha çok seviyorum :) Bu arada genelde hep koyu saçlarda gördüm bu modeli gayet güzel duruyor aslında :D

      Sil
  5. bir tek yapmadığın bu model kalmıstı valla harıka olmusss çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Çoook teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :D

      Sil
  6. Mikemmel olmus valla :) cok begeniyorum ama elim yatkin degil :(

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal topuzdan hicbir farkı yok canım yapımı çok basit bence bir iki kez dene yaparsın mutlaka :D

      Sil
  7. sen yaparsın da yakısmaz mıı cok tatlı olmus IG de de begendım buradan da kalp kalp kalp yapıyorum canımm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederim canımmm!! öpücüklerr! :)

      Sil
  8. Dağınık toplaman çok iyi olmuş. İyi fikir verdin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalıp saçları pek sevmediğim için hep dağınık salaş yapıyorum :D

      Sil
  9. Çok Çok güzel olmuşşşş. bayıldımmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da çok yakışırr güzellikk!! :D Güzel yorumun için çook teşekkür ederimm

      Sil
  10. Çok hoş olmuş ^^ Saçlarının sarı olması,modeli göstermiş ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D benim gördüğüm resimlerde genelde koyu saçtı.. İkisinde de güzel duruyor arada bir değişiklik için güzel bir model dimi :()

      Sil
  11. Coook seker olmus:) Uzun saclarin olsa ben de yapardim.

    www.colorante-bea.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. aa çok güzel olmuş ben biraz daha toplusunu dseniycem bu arada bence kahkül kestirmek yerine denemek için çıt çıt daha mantıklı siz bilirsiniz tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) umarım beğenirsiniz!! ve aynı fikirdeyim cıt cıt alacağım :)

      Sil
  13. wow harika olmus vee cokda yakismis :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzellikk!! Beğenmene çok sevindim :D

      Sil
  14. çok tatlı olmuşş!bende çok sık deniyorum bu modeli!hatta bir keresinde fiyonk un ortasındaki kısmı sprey boyayla pembe yapmıştım çok tatlı olmuştuu toka gibi

    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OO süper fikir :D Denemekte fayda var :) Yorum için teşekkür ederim canım

      Sil
  15. Çok guzelllll yapım aşamalarını da yayınlamanı isterim

    YanıtlaSil
  16. Ya bacım, saçınla bu kadar uğraşıp,üstelik açık tonda boyatıp nasıl bu kadar sağlıklı tutuyorsun?:) Ben senin yarın kadar şekil şemal yapsam tiftik tiftik olur saçlarım..saçının cinsi mi böyle yoksa özel kullandığın bakım ürünleri mi var? nolur gerçekleri söyle nolurrrrr:)) saç rengin harikaaa,sen harikaaa olmaz ki böyle canımm :)))

    Birde ben adsız olmak istemiyorum ama nasıl adlı olacağımıda bilmiyorum yardımcı olursan sevinirim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Saçımın harika olduğunu söyleyemem.. Benimde kırıklarım vs var :) Ama elimden geldiğince bakım kremi ve maske vs kullanıyorum en kısa zamanda neler kullandığımı yazacağım :) Twitterin varsa blogun sağındaki Takip Etmek İsterseniz yazan yerden takibe alabilirsin. Twitter yoksa bir gmail hesabı alırsan ben ve diger blogları takip listene ekleyebilirsin :)

      Sil
  17. çok tatlı ya bende istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  18. çatlaksın yaaa minnie mouse'm benim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D ahh ünivdeyken buna benzer bir model yapardım bana minnie mouse derlerdi o günleri hatırlattın simdi bana :D canımsın :)

      Sil
  19. Bende esra erol'un bir gün kahküllü bir gün düzgünce toplanmış saçlarının sırrını bir türlü çözemiyordum :) Belkide o da sizin bahsettiğiniz kahkül çıtçıtlardan kullanıyordu... benimde görmem lazım çünkü kahkülü çok seviyorum kestirdiğimde uzarken sıkılıyordum :/ benimde bulmam lazım onlardan. bu arada saçınız çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tv ye çıkan çoğu ünlünün ek saçı vs oluyor zaten :) Bir araştırma yapayım nereden alabilirim diye daha sonra paylaşırım burada :)

      Sil
  20. kusen bayildimmm buna... baskasina yapabiliyorum ama kendime yapamiiyorum :((( videosunu cekta bakim hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sen yaparsın canımmmm benden daha beceriklisin saç konusunda

      Sil
  21. tamam nasil yapabilirim diye bir fikir edindim :))

    YanıtlaSil
  22. Kahkül çıt çıt süper bir kolaylık olurmuş gerçekten. Alıp kullanırsan bizde bilelim ve görelim lütfen:) çok tatlısın, çok iyisin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende arada bir değişiklik olsun diye almayı düşündüm.. Yakınlarımda iyi bir perukçu yok araştırmam lazım nereden alabilirim :)

      Sil
  23. ebayde sürüyle takma kahkül var tabii gerçek saç değil gerçek saç olanlar biraz ahalı normal sentetik olanlar 2 3 dolara alınabiliyor. fringe extension diye aratınca çıkıy bende pek heves etmiştim aldım ama koyu renk saçta rengi tuttutamadım koyu renklerde kendi saçımız onun kadar sağlıklı ve parlak durmuyo çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gercek saç almayı düşünüyorum :) geçen gün bakırköyde baktım 125 TL dedi.. Bende fiyat araştırması yapıyorum en kısa zamanda alacağom :D tavsiye icin cok teşekkür ederim

      Sil
  24. kızıma okula giderken yapıyorum bu modeli..çok kolay ve havalı senınkide çok tatlı olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzelll ! eminim ki çok yakışıyordur :)

      Sil
  25. ya çok güzel olmuş ...bende görmüştüm bu modeli ama bana zor geldi açıkçası bi video çeksen de fena olmzdı ani :Dbu arada yeni blogg açtım herkesi beklerim :Dhttp://svdandmmt.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çook teşekkür ederim canım!! aslında çok basit normal topuz gibi :) bir çok video olduğu için merak eden olmaz diye düşündüm o yüzden çekmedim :)

      Sil
  26. güzel olunca her model yakışıyor tabi :)

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Merhabalar :) Saç renginize bayıldım .. :)
    Saçlarım açık kumral evde kendim koleston ile boyuyorum.
    Ancak biraz daha açmak istiyorum ve aradıgım renk sizin saç renginiz :)
    Lakin evde kendim yapmak istiyorum saç renginizin marka ve numarasını ogrenebilir miyim acaba ya da röfle mi acaba , tesekkürler :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara