NevaColor,

Sarı Saça Evde Dip Boyası ( Nevacolor 10 Platin)

11:35 chunlibeauty 99 Comments

NevaColor 'la Burçin sayesinde tanışmıştım.. Bana bir kutu Platin 10 numara gönderip dene mutlaka ben kullanıyorum sende memnun kalırsın demişti.. Bende evde dip boyası yapamam rengi tutmaz filan diyip bir kenara atmıştım.. Yaklaşık 1-2 ay öylece bir köşede durmuştu.. Derken bir gün acaba denesem mi diye elime aldım ve ufak bir bölgede test ettim.. Kısa sürede o kadar güzel açtı ki gözümü karartıp komple dip boyamı yaptım.. Sonunda kuafördekinden bile daha iyi iş çıkarttım :) O günden beri hemen hemen her ay dip boyamı kendim yapmaya başladım.. Burçin'in bana gönderdiği kutu şeklinde olan hazır paketlerdendi.. Ancak ne kadar arasam da  paket versiyonları bulamadım bende kuaför malzemeleri satan dükkanlardan aynı rengin tüp versiyonlarına geçiş yaptım.. 

Şimdi aşamalarıyla birlikte saçımı boyama kısmına geçiyorum..

Saç boyama işlemini kirli saça yapıyoruz.. Temiz saçta gözenekler açık olduğu için boyanın vereceği rahatsızlıktan daha fazla etkileniriz. O yüzden mutlaka kirli saça boya yapalım.. 
Boyamızı sıvı Peroksit  (saç rengini açıcı) 30 vol %9 ile karıştırıyoruz;
Ufak bir tüyo: Saçımı bir ay önden başlayarak boyuyorum, bir ayda arkadan başlayarak.. (Önden başlayınca arkadaki saçlar daha az açılıyor, bir sonraki işlemde durumu tersine cevirip tüm saçın aynı renk olmasını sağlıyorum..)
Ön kısmı boyadıkdan sonra saçı ince uçlu taraklarla yol yol ayırıp boyuyorum;
Komple saçım bitince kaşlarıma da bir miktar sürüyorum ama fazla bekletmiyorum ;
Önemliii! Dip boyası yaparken saçımı platin sarısı gibi açmamaya özen gösteriyorum. Bunun sebebi röflelerim arasındaki renge uygun bir renk tutturmak.. Bu sebeple saçımı  ara ara kontrol ederek yeterli derecede açıldığına kanaat getirdikten sonra yıkıyorum.. Takriben 30-35 dakika yeterli geliyor..Ama siz daha açık sarı istiyorsanız süreyi 40-45 dakikaya çıkarabilirssiniz. O zaman daha açık bir sarı elde edersiniz..
 Kaşları da aynı şekilde kontrol ederek 2-3 dk bekletiyorum.. Yalnız kaş işi biraz riskli fazladan açarsanız çok çirkin olur :)  Bu arada belirtmeden geçmiyim şimdi benim gibi evde dip boyası yapmak isteyen arkadaşlar olabilir. Mutlaka ama mutlaka komple dip boyası yapmadan önce görünmeyen bir alanda ürünü test edin saçınızın hangi dakikadan itibaren açıldığına bakın ne kadar sürede istediğiniz tona geldiğini not edin.. Daha sonra komple dip boyasına geçin..  İşte benim dip boyamın sonucu;
 ,

İşte böyle arkadaşlaar :) Yaklaşık 3-4 liraya dip boyamı yapıyorum.. Ayrıca kuaförde zaman kaybı yaşamıyorum.. Evde Dip boyası yapmayı anlatabildiğim kadarıyla anlatmaya çalıştım.. Aklınıza gelen ekstra bir soru varsa yorum kısmına yazabilirsiniz :)


Benzer Yazılarım

99 yorum:

  1. şu an tamda radıgım şeyyyy. yaklaşık 1,5 cm oldu diplerim ve hala kuaföre gitmek istemiyorum. ne zamandr aklımda kendim yapmak var ama korkuyorummm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuaföre vakit ayıramadığım zamanlar çok büyük kurtarıcım oldu :D Bende korkuyordum ufak bir yerde test et benim gibi en azından denemiş olursun :D

      Sil
    2. Merhaba,direkt olarak aldığınız boyayı uyguluyorsunuz değil mi? sıvı peroksit dediğiniz bu boyanın içindeki sıvı madde mi tüpe karıştırdığınız yoksa başka açıcı mı uyguluyorsunuz? 🙏🏻

      Sil
  2. Ben de evde boyamayı düşünüyorum ama hangi renk olması gerektiğine,hangi rengi almam gerektiğine hala karar veremedim :////

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sana koyu saç yakışıyor.. Zaten koyu saçı evde boyamak çok kolay :)

      Sil
    2. son saçımı görmediiiiiiiiiiin mi ne koyu rengi ben de sarıyım :D

      Sil
  3. süper olmuş çok işe yarayan bir mevzuya açıklık getirmişsin eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) kuaförde zaman geçmek bilmiyor bu sekilde hem daha rahat hemde çok ucuz :)

      Sil
  4. Evde saç boyayıp kuaförde saçma salakk saatlerce kalmamak buyuk konfor,renk de tam uymuş valla süpersin güle güle kullan,ben de mi boyasam kendim kendim? :/ bu arada çok güzelsin ya burnun mükemmel oldu,onu da güle güle kullan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen!! benim canımı en çok sıkan şey vakit kaybı zaten.. hafta içi gitmem imkansız oluyor hafta sonu da vakit ayıramayınca evde boyamak çok büyük bir şans oldu :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim!!

      Sil
  5. Neva coloru hıc kullanmadım ama kendi saclarımıda annemin saclarınıda majirel ile boyuyorum. Normal kutu boyalardan biraz daha pahalı ama birebir rengini veriyor(Tabi kendi baz renginize de baglı) Tavsiye ederim gercekten cok iyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Majirel hmm hiç duymadım :) Sarı saçı tutturmak risk olduğu için bu renk iyi tuttu baska ürün deneyebilirmiyim bilmiyorum :D Önerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Bence birdahaki sefere majirel 8.1 deneyebilirsin diplerine 20 volumle cok guzel oluyor ben saclarım rofleliyken onunla boyuyordum diplerini. Direk acılmıs rengin ustune boyarsan kullu bir renk oluyor ama dip için cok guzel bir renk tutuyor. Nacizhane onerim :) Bu arada burun operasyonuyla ilgili yazılarını ilk gunden beri takip ediyorum ve sonunda bende yaptıracagım senin doktorunla gorusmeye gidiyorum. Umarım benimkide basarılı olur. Verdigin cesaret için tskler :) Sevgilerr:)

      Sil
  6. Cok marifetlisin, harika olmus. Bir ay onden bir arkadan baslamak da dahiyane bir fikir; supersinnnn! :)

    YanıtlaSil
  7. ne beceriklisin sen böyle ben kumralı bile boyayamıyordum çikolata kahve yaptım şimdi koyu kolay olur diyorum ama yine cesaretim yok :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözümü karartıp denedim ve iyi ki denemişim diyorum evde dip boya yapmak çok daha kolay ve rahat :D

      Sil
  8. bayıldım saç rengine tam istediğim gibi benimde bu tona yakın ama biraz daha koyusu bende boyarken saçlarımı bi kaç rengi karıştırıp öyle boyuyorum artık bu renkle bakırı karışıtırıp boyamayı denicem inşallah istediğim gibi olur :):)

    http://secretjanjan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bende evde ilk kez denedim sarıyı tutturduğuma göre tüm renkler korksun benden :D

      Sil
  9. daha önce hiç bu kadar açık renk yapmadım ama saçlarımı ben de arkadaşlarımın salarını açmaktan korkuyordum demek ki o kadar da zor değilmiş yahu, peki ton farkı oluyor mu, resimlerde oluyor gibi çıkmış?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende korkuyorum ama bir kere deneyeyim dedim ve sonuçtan memnun kaldım :) ton farkı platin röflelerim var ondan olabilir.. ayrıca ben tek renk degil yansımalı renkleri daha çok seviyorum o yüzden benim icin sorun yok :)

      Sil
  10. blake lively nin saçlarını çok beğenirim ona ayrı bir hava katarlar senin sacında onun gibi olmuş harika çok beğendim. benim hiç cesretim yok evde boyamaya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ooww çok teşekkür ederim.. benimde cesaretim yoktu ama gözümü karartıp denedim ve o günden beri (istisnalar hariç) dip boyamı kendim yapıyorum

      Sil
  11. bende uzun bir süredir evde kendim boyamı yapıyorum renk tutturmada ustalastım fakar nevacolor saclarınız eğer yıpranmışsa cok kötü yapıyor ve cok hızlı akıyor sactan hele ki cok sıcak suyla banyo yapıyorsanız ömür biçmiyorum bile okadr kötü!!!
    ama vermiş oldugunuz bilgiler cok egitici olmus cokta yakışmıs güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dip boyası yaptığım için diplerimde bir yıpranma olmadığından sorun yaşamadım :) ama akma olayı hiç yaşamadım :/

      Sil
  12. Çok güzel olmuş ,henüz ben o cesareti gösteremiyorum evde. Acaba boyanın rengi 10.00 mı 10.03 müdür? Birde saçın diğer kısımlarında röfle veya balyaj gibi bir uygulama var mı; çok güzel bir yansıması var da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkürler! Boya 10.00 platin rengi.. Uçlara doğru platin röflelerim var :)

      Sil
  13. bende siyahtan kahve karamel tonlarına döndüm şimdi dip nasıl yaparım diye düşünüyorum keşke sarı olsaydı hemen bunu uygulardım bence başlığı değiştirmelisin. Sarışınlara dev hizmet :)saçlarda süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) yorum için çok teşşkür ederim!! Sarışınlara dev hizmet iyi fikir :D

      Sil
  14. bende her 2 ayda bi eşime yaptırıyorum çıldırıyo :)) beceremioda pek :(( kendim denemeliyim hemen bugun alıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bende bazen arka kısımları ona boyatıyorum :D

      Sil
  15. saçlarınızz coook güzel görünüyooo bayıldımm hem böyle (en sonradaki resimdeki gibi) uzun ve sarı saclarım olsun isterdimm . sizede cok yakısmıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook çok teşekkür ederim.. Uzun ve yıpranmış saçla uğraşmak çok kolay olmasa da saçlarımı bende çok seviyorum :)

      Sil
  16. demek kaşlarınızı da saç boyası ile boyuyorsunuz
    ama ben geçmşte saçımı 9.11 küllü çok açık sarı ile boyarken bile boya alnımda tenimde iz bırakırdı grimsi

    yani saç boyam açk renk olsa bile iz bıraktıgından sürmedim hiç kaşıma

    kaşlarımı tüy açıcı kremlerle acıp kaş boyası refeftocil -açık kahve light brown ile boyuyordum
    ama kaşlar fırça :)

    ne yapsam güzel olmuyor, hep koyu ve sert duruyor rengini açsam bile sizinki gibi yumuşak olmuyor ifadem

    yalnız bu boyayı kullanacaklara önerim kaşınızı açmadan sürmeyin
    çok fazla bekletmeyin 2 dk içinde çok koyulaşıyor ayna karşısında olun hep
    acık olursa yine boyarsınız ama koyu olursa bir daha bu boyayı açamıyorsunuz
    ben sonradan boyanmıs kaşımı açmayı denedim, boyalı oldugu için mavi siyah bir renge döndü aman diyim
    hacivat gibi dolaştım inanın 1 ay yakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tüy sarartıcı kullanıyordum ama bunu da deneyince güzel oldu arada birde böyle boyuyorum :) öneri için teşekkürler canım :)

      Sil
  17. canım size bir mail yazmak istiyorum
    burun ameliyatı hakkında bir sorum olucak
    burdan yazmak isteöedim
    mail adresiniz nedir?
    benimki istanbul_ diye başlıyor (görünce tanımanız için yazdım )


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiiki :) mail adresim chunlibeautyspot@gmail.com

      Sil
    2. sacınızınn ucları hangı renk acaba:)

      Sil
  18. bu karışımı uygulasak akabinde başka bir renk uygulasak saç kabul eder mi sence
    ne garip bi soru oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) açıcı olarak mı kullanmayı düşündünüz?

      Sil
    2. evet rengi açıp üzerine farklı bir renk kullanmayı düşündüm. ama saça zarar verir mi diye de korktum

      Sil
    3. hmmm acıcı kullanmak daha mantıklı degil mi? riske girmeyin derim

      Sil
  19. maili aldım:) görüşmek uzre sevgiler

    YanıtlaSil
  20. son fotoğraftaki saç renginiz süper duruyor. Acaba rengi ve markayı öğrenebilirmiyizz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. Saçımda platin röfleler dışındaki renk bu boyadan :)

      Sil
    2. Platin saçın dip boyasını yaparken yesermemesi için ne yapmalıyım acil yardım arkadaslar😐

      Sil
    3. Platin saçın dip boyasını yaparken yesermemesi için ne yapmalıyım acil yardım arkadaslar😐

      Sil
    4. Platin saçın dip boyasını yaparken yesermemesi için ne yapmalıyım acil yardım arkadaslar😐

      Sil
  21. çok kötü kızartmış dipleri, bu boyaya kesinlikle küllüde karışmalıydı.dipleri beğenmedim maalesef..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabilir ama ben röfle yapmadım.. Diplerini kırdım sadece :)

      Sil
  22. bende evde yapmayı çok istiyorum ama kızıllık oluşur diye korkuyorum açıkcası. küllü renk katma fikri banada mantıklı geldi fakat küllü kumralmı, küllü sarımı katmalıyız acaba onu bilemedim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küllü sarı uygun olur kahve yaparsan koyu kalabilir diye düşünüyorum

      Sil
  23. sacların cok hos druyo bnmde sacım palatın ama dıplere altın sarısı yptım braz truncu gbı duruyo suan uzadılar ne renk ypcgmı blmıorm yrdm edersenız sevınırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu olmaması için biraz daha bekletmenizi tavsiye ederim.. Birde küllü sarılara bakmanızı tavsiye ederimmm

      Sil
  24. dipler kahve bi parmak sonrası sarı turuncu arası. açık olan renkleri de kahve tonuna çevirmem için hangi renk boya almalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiiiç bilmiyorum kuaförünüz daha iyisini bilir :)

      Sil
  25. saçın gercekten süper olmus.benm sana bı sorum olacak cnm.ben 4 ay once sıyaha boyamıstım karamel sacımı.şimdi ise kahveye dönmek istıyorum.ancak sacımı actrmak ıstemıyorum.yıpranması falan benı korkutuo.yakında dugunum var.acaba acık kumral alıp boyasam en azından tum sacım aynı renk durur mu.cunku suan dibi 3 parmak kadar kendı sacım kahve.altıda siyah aralarda kızıl dolu :s
    sacıyla ugrasan bırı oldugun için fikrini merak edıyorum.bılmıyorum var mı bana önerın cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyahtan dönmek cok kolay değil maalesef kendin boya alıp boyasan rengini farkettirme bile anca diplerin uzamışsa onlar renk değiştirir:/ bence kuaföre gidip aşamalı olarak yıpratmadan actırmayı dene :/

      Sil
    2. Banada yardim edi lutfen sac uclarim pilatin diplerd koyu kumral gibi oda boya yani ama bn komple duz renk istiyorum mesela 8.0cok begeniyorum boyasam nasil olur sizde simdiden cok tesekkur ederim

      Sil
  26. Ya benim saçım kahverengi 7.20 orkide moru denemek istoyorum ama sadece aralarına yani her yerine değil sürükten sonra kaç dakka beklemem gerekiyo ? bide ilk defa yapıcam.. bide şey aldığım yerde kız bana tüpün hepsini boşalt dedi ben az kullanıcam yarısı bile yeter yani.. acaba tüpün ve suyunun yarısını kullansam olurmu?

    YanıtlaSil
  27. turuncu olmuş diplerin :(

    YanıtlaSil
  28. SLM BENM SAÇ RENGİM DE AYNI SİZİNKİSİ İLE BOYAYI MARKETTEN Mİ KUAFÖR MALZEMELERİ SATAN YERDEN Mİ ALACAĞIZ AYRICA KIZILLIK OLMAMASI İÇİN KÜLLÜ PLATİN RENGİ Mİ ALACAĞIZ

    YanıtlaSil
  29. mrb benm saçlarım da sizinkisi gibi ancak markette nevacolor bulamadaım acaba farklı bi markadan aynı numarayı alsam olur mu ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur tabi :D ama kullanmadan önce mutlaka ufak bir yerde test et saçının kacıncı dakikadan itibareb acıldıgını kontrol et ondan sonra tümünü boya :D

      Sil
  30. RENK TAM ANLAMIYLA İSTEDİĞİM RENK 2-3 GÜN SONRA KUAFÖRE BU RESMİ GÖSTERECEĞİM İLK DEFA BOYATACAĞIM BAKALIM SONUÇ NE OLACAK ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Benim saçım düz sarı değil aralarda orta sarıyla karışık bence tek renk sarıdan daha iyi duruyordu bu renk :D

      Sil
  31. TAM OLARAK İSTEDİĞİM RENK BU İŞTE 2-3 GÜN SONRA KUAFÖRE GİDİNCE BU RESMİ GÖSTERECEĞİM BAKALIM SONUÇ NE OLACAK ;)

    YanıtlaSil
  32. Banada fikir verin lutfen sac uclarim pilatin dipler koyu kumral oda boya ama bn duz renk olsun istiyorum mesela 8.0 cok begeniyorum banada yarfimci olursaniz cok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence saçın çok güzel koyudan uca doğru açılan saç rengi çok moda !! Tek renk saçları sevmiyorm ben.. :) Benim saç konusunda sadece kendi deneyimim var dolayısıyla çok fikir veremem :)

      Sil
  33. Benim saçlarım upuzun süre kuaförde boyatma sonrası mahvoldu, en son çok pahalı bir kuaföre gittim oda önceki boyaların kalitesizliğine yordu,Loreal inoa ile boyadı, şuan her 2-3 ayda bir kuaföre gidiyorum diple beraber uçlarıda boyuyorlar ve hala saçlarım yumuşamadı, sağlık kazanmadı...belkide her defasında tüm saç boyandığı içindir...Yalnız sadece dipleri boyayınca uçlarla renk farkı olmaz mı? senin çok hafif var ama o bile nalyajlı gibi güzel duruyor:) çok beceriksizim gözümü karartırmıyım bilmiyorum ama Loreal majirel i bende çok iyi diye duydum..birgun belki denerim...birde en önemli sorumu unutuyordum az daha:) saçına herhangi bir bakım yapıyor musun?hangi şampuan ve maskeyi kullanıyorsun? cevaplarsan çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
  34. merhaba, saçımda bal köpüğü var diplerim qeldi acaba platin sarısıyla boyasam,hem saçmlarımı hep diplerimi tutarmı acaba ? ayrıca çok güzel saçların var qüle qüle kullan :)

    YanıtlaSil
  35. Tek kelime ile harika olmuş. Ancak ben iyi bir boya kullanmak isterim. Ben saçımı şuan komple boyuyorum daha doğrusu rengi oturdun diye boyatıyorum .ama marketten Bioblas color&more aldım fiyatı uygun deldi ve dökülmeyi de önlüyormuş. renk tonları da harika. Bu tarz boyalar ile bu işlemi yapsam olur dimi ?

    YanıtlaSil
  36. Tek kelime ile harika olmuş. Ancak ben iyi bir boya kullanmak isterim. Ben saçımı şuan komple boyuyorum daha doğrusu rengi oturdun diye boyatıyorum .ama marketten Bioblas color&more aldım fiyatı uygun deldi ve dökülmeyi de önlüyormuş. renk tonları da harika. Bu tarz boyalar ile bu işlemi yapsam olur dimi ?

    YanıtlaSil
  37. Çok güzel, çok profosyenel duruyo.

    YanıtlaSil
  38. Merhaba. Cok guzel bir blog ve kullanabilecegimiz cok seyler var bu blogda emegine saglik. Ben danimarkada yasiyorum ve siyahtan sariya gectim fakat bir turlu dip boyasini kendim yapamiyorum kuaførum hep iki renk karistiriyor. 8 veya 9 ve 11 karistiriyo. Dusuncem su. 1 nunarayla yani sadece 10 numara yaparsam senin gibi olur diye dusunuyorum. Evde uygulamadan ønce hangi numaralar kullaniliyo biliyormuydun. Simdiden tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
  39. Merhaba. Øncelikle tek kelimeyle cok guzel ve yararli bi blog. Emegine saglik. Saclar cok guzel. Bende 1 senedir sari saca gectim fakat bir turlu dip boyasini tutturamiyor kuaførum. Danimarkada yasiyorum ve burada dip boyasida bayaa bi farkli kendim yapabilsem keske. Hep iki numara kullaniyor kuaførum dip boyama. 8 ve 11 karisimi oda her seferinde yanlis oluyor ve gene røfle yapmak zorunda kaliyor. Saca cok zarar veriyor. Bunu denemeliyim. Sen bu yøntemi bulmadan ønce hangi numaralar kullaniliyordu hatirliyormusun. Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  40. Merhaba. Cok guzel bir blog ve kullanabilecegimiz cok seyler var bu blogda emegine saglik. Ben danimarkada yasiyorum ve siyahtan sariya gectim fakat bir turlu dip boyasini kendim yapamiyorum kuaførum hep iki renk karistiriyor. 8 veya 9 ve 11 karistiriyo. Dusuncem su. 1 nunarayla yani sadece 10 numara yaparsam senin gibi olur diye dusunuyorum. Evde uygulamadan ønce hangi numaralar kullaniliyo biliyormuydun. Simdiden tesekkurler. :)

    YanıtlaSil
  41. Merhaba. Ben danimarkada yasiyorum ve cok guzel bir blog'unuz var. Emegine saglik :) Ben yaklasik 1 senedir sariya gecis yaptim ve kuaførum bir turlu dip boyami tutturamiyor. Hep iki renk karistiriyor dip boyasi yaparkene. genelde 8 ve 9 ve bu son sefer 11 ila 9 yapmisti. Hicbiri tutmadi hep koyu dusuyor. Bu konuda tecrubelerinizi alabilirmiyim. herhangi bir marka 10.0 olabilirmi. ve burada kuaføre gitmek cok pahali ve cok zaman aliyor. Butun gunumu aliyor. Siz bu yøntemi yapmadan kuaførunuz hangi numaralari kullaniyordu hatirliyormusun? Bu sac rengin cok hos sari røfleye benziyor, ne kadar bekletildi røflelerin bunu yaptirirken hatirliyormusun. Blog'unun takipcisiyim cok guzel ve yeni fikirler veriyorsun. Kib.

    YanıtlaSil
  42. Merhaba. Ben danimarkada yasiyorum ve cok guzel bir blog'unuz var. Emegine saglik :) Ben yaklasik 1 senedir sariya gecis yaptim ve kuaførum bir turlu dip boyami tutturamiyor. Hep iki renk karistiriyor dip boyasi yaparkene. genelde 8 ve 9 ve bu son sefer 11 ila 9 yapmisti. Hicbiri tutmadi hep koyu dusuyor. Bu konuda tecrubelerinizi alabilirmiyim. herhangi bir marka 10.0 olabilirmi. ve burada kuaføre gitmek cok pahali ve cok zaman aliyor. Butun gunumu aliyor. Siz bu yøntemi yapmadan kuaførunuz hangi numaralari kullaniyordu hatirliyormusun? Bu sac rengin cok hos sari røfleye benziyor, ne kadar bekletildi røflelerin bunu yaptirirken hatirliyormusun. Blog'unun takipcisiyim cok guzel ve yeni fikirler veriyorsun. Kib.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MErhabalar güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim! Birebir tutturmak sanırım zor oluyor.. Kuaförümün kullandığı rengi bilmiyorum ama koyu kalıyorsa açık küllü sarıları deneyebilirsiniz..

      Sil
  43. merhaba saçlarım koyu kahve sen diplerine sürmüşsün sarı olmuş ben saçımın tamamına uygulasam o boyayı yanar mı? rengide döner mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi döner ama yine de saçınızın bir kısmında deneyip öyle tüm boya yapın derim :)

      Sil
  44. merhaba saçlarım koyu kahve sen diplerine sürmüşsün sarı olmuş ben saçımın tamamına uygulasam o boyayı yanar mı? rengide döner mi acaba

    YanıtlaSil
  45. Merhaba saçım sarımsı bir renkte şuan koyu küllü sarı yapmayı düşünüyorum çok açık bi renkmi olur sizce

    YanıtlaSil
  46. Koyu küllü sarı da da yeşillenme olurmu peki

    YanıtlaSil
  47. merhabalar.Bir görüşümü belirtmek istiyorum.dip boyası yapmışşınız .ama turuncu olmuş.tabi sizin yüzünüz güzel yakışmış ama ben aynı şekilde yaparsam benim az esmer yüzüm turuncudan nefret ediyorum çünkü.ben ne yapabilirim turuncu olmaması için

    YanıtlaSil
  48. yani demek istediğim bu turunculuğu siz seviyormusunuz o yüzden mi böyle.arada turuncular var sizin dip boyanız da turuncu.yani dediğim gibi size gitmiş ama başkaları yaparsa bu turuncular berbat gözükür.Bu konuda beni aydınlatırsanız çok mutlu olucam

    YanıtlaSil
  49. selam en iyi saç boyaları markaları ve kullanımı yeni site buypasa.com adresinde

    YanıtlaSil
  50. Merhaba mailniz nedir acaba size ordan ulaşmak istiyorum

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar sizin onerinizle kavuniciligini gidermek icin matrix mor sampuan aldim sacimda sarilarda biraz grilik olunca biraktim.simdi tekrar yardimci olabilirseniz cok sevinecem, saclarim kisa ve rari rofleli aralarda hala turunculuk var sari roflelerimin rengi bayağı acik sari oodu, k3ndi sac diplerimi nevaklor ultra acici ioe actim ve kramel kizilimsi oldu ve diplerim uzadi karar kilamadigim icin boyuyamiyorum.kuafor malzemecisi bana matrix ultra acik kullu sarisini ve nevaklor yesil boya verdi yesil boyadan bir mercimek tanesi kadar ekle dediboyayi hazirladim ama cesaret edip boyuyamadim, kullu kumralla boyasam yesillik yapicak ne yapabilirim bilmiyorum ve bana fikir verirseniz cok sevinicem.nevaklor 8.1 altin sarisi ile boyasam nasil olur yada 8.32 bal köpüğü. Acik tonlar olsun istiyorum kumral tonlari, vaktinizi alicam biraz ama simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  52. Merhaba öncelikle sacinizin rengi cok hos olmus ve burda cok detayli anlatmisiniz sagolun var olun :) ya bnm sacim koyu kumral gibi biseydi bn gittim kolestonun acik küllü sari boyadm ve cok kötü turuncu oldu parliyo böyle turuncu turuncu amacim hafif sarışın olmakti 16 yasnda oldgm icin tam sari yapmyrm yasimdan büyük gosterir belki ama sari olsun hafif napaym bn nolur yardm edin :) simdiden tesekkurler :* :)

    YanıtlaSil
  53. Merhaba size birşey sormak istiyorum çok önemli yardımcı olur musunuz lütfen?

    YanıtlaSil
  54. Lütfen çok acil yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  55. Acil yardım bekliyorum sizden lütfen

    YanıtlaSil
  56. Benim saçım sizin saçınızden daha açık ben biraz daha platin olsun istiyorum aynı işlemi komple uygulasam olurmu?

    YanıtlaSil
  57. Merhaba benim saçım sizin saçınızdAn daha açık renk platinin 2 Ton koyusu ve ben platin olsun istiyorum bu işlemi komplemi yapmam gerekiyor acaba

    YanıtlaSil
  58. saclarimi kendi bal kopugu rengi gibi cok sari olmayan ama cokda koyu olmayan canli bi renge boyamak istiyorum suan sacimda ombre gibi boya var ve dipleri kendi sac rengi evde denemistim ama husranla sonuclandi dipler acik uclar boyali oldugu icin farkli renk oldu 😢acaba nasil boyarsam iyi olur ?😀

    YanıtlaSil
  59. kanmayin. bende evde saçımi açıp istediğim renkte yapanlardanim.ama bu rezil novacolor un açıcısi berbat. yazil oldu sacima ve parama. kumraldan 2 ton bile açılmadı. rezil. sakin almayin. kanmayin. inanmayin.uzun sure sac rengime dokunamiycam. rezilll

    YanıtlaSil
  60. rezil bi renk açıcı novacolor. inanmayin. iğrenç yazik oldu paramiza ve sacima. 2 kutu aldik bi de 👎

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara