Makyaj,

İyi ki doğdum!! Gördün mü Bak 30 Oldum!

10:22 chunlibeauty 72 Comments


Bayanların yaşı sorulmaz/söylenmez gibi bir kavram olsa da bu konuyu komik buluyorum :) Sonuçta zaman ilerliyor hiç birşey durduğu yerde durmuyor..  İşte bende geçen bu zaman içinde 30. yaşımı yine sizlerle beraber kutluyorum :) Eskiden 30'lu yaş diyince gözümde büyütürdüm.. 30 olunca sanki hayatım değişecek daha sıkıcı bir hal alacak diyemi düşünüyordum yoksa yaşlılık korkusumu heryerimi sarıp sarmalıyordu henüz tam bilemesemde artık 30 'un korkutuğum kadar korkunç bir yaş olmadığını düşünmeye başladım..

Bu arada neden bilmiyorum ama doğumgünümde fazla duygusal oluyorum.. İnsan sevildiğini böyle günlerde daha fazla görüp hissedince karmakarışık bir ruh haline bürünüyor sanırım :)  Gelen her mesajın, her sözün ardından gözlerim dolu dolu oluyor.. Twitterdan, facebooktan ve buradan doğumgünümü kutlayan her arkadaşıma sonsuz teşekkür ederim..

 Dünde,bugünde ve yarında yanımda olan ailem, dostlarım, hayatımın bir parçası olan blogger arkadaşlarım/takipçilerim iyi ki varsınız.. Sizinle birlikte bu güzel yaşıda kutlayabildiğim için çok çok mutluyum..

Benzer Yazılarım

72 yorum:

  1. İyiki doğdun. Ne yalan söyliyim 30 falan göstermiyorsun. 24 - 25 en fazla :)
    Tüm güzellikler seninle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ileride de inşallah böyle olur yaa! Çook teşekür ederiiim canımmmmm :)

      Sil
  2. Canııım doğum günün kutlu olsun! Yaş önemli değil nice sağlıklı mutlu günlerin olsun inşallah :) Öpüyorum çook ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) dimi ya önemli olan hissettiğin yaştır.. Çok çok teşekür ederim canım öptüm senii

      Sil
  3. mutlu yaşlar :) daha küçük gösteriyorsun bence ;)

    YanıtlaSil
  4. Mutlu yaşlar canım en güzel yaşın olsun 30 .:)

    YanıtlaSil
  5. Sağlıklı bol huzurlu nice senelere :) Bence de 25 gösteriyorsun een en fazla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) keşke gerçektede öyle olsaydı daha iyi olurdu. Cok cok teşekkür ederim

      Sil
  6. Mutlu,sağlıklı,huzurlu yıllarraaa ;)

    YanıtlaSil
  7. Sewdiklerinle beraber nice güsel yaşlara inşallah diyorum:).Doğum günün kutlu olsun, mutlu yaşlar, mutlu haftalar...Sewgiler...

    YanıtlaSil
  8. başlığı görünce inanamadım.. 30 olmuş olamazsın kesinlikle göstermediğine inanlardanım.. mutlu sağlıklı ve bu görüntünü koruyarak nice yaşlara ne diyelim.. =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olduk yaa bende inanamıyorum bu kadar zaman ne ara geçti diye :) Güzel sözlerin için çok çok teşekkür ederim :D

      Sil
  9. Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  10. iy ki doğdun,blogunu takip etmeye çalışıyorum sıklıkla yazmak bugüne kısmetmiş.25 gösteriyosun gerçektende,ama ne gösterdiğimizin hiç önemi yok muyluluk insanı hep güzel gösterir dilerim yüzünden mutluluğun izleri hiç eksik olmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim! Daha sık yorum bırakın ama yaa :))

      Sil
  11. iti ki doğdun chunli :) yeni yaşın uğur getirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiinn :D inşallah dolu dolu geçen bir yıl olur benim için :)

      Sil
  12. 15 dkdır twıtterdan mentıon yapmaya calısıyorum bı ıletemedım sıze:))) nıce yaşlara...nolmuş bızde 25 olduk :D olsunnn:) blogunuzda sızde çok hoşsunuz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya çok çok teşekkür ederim öpücüklerrrr :)

      Sil
  13. doğum günün kutlu olsun canım ^^

    YanıtlaSil
  14. Sağlıklı Aşk dolu nice yıllar sana Buse'cim telden melden heryerden hehe muck!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok çok tatlısın iyi ki varsın! Araman kutlaman beni çok çok mutlu etti öpüyorum seni ve kuzunuu

      Sil
  15. Doğum günün kutlu&mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte olsunn :)? Çok teşekkürlerrr canım

      Sil
  16. doğum günün kutlu olsun, nice mutlu güzel yaşlara ^^
    fotoğrafın da çok güzel, 30 olduğuna kim inanıır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:D dimi yaa 30 a daha cok var aslında :) canımm çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. MUTLU YILLAAAAAR BUSEEEEEEEEEEE :) 32'ye de bekleriz hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm beniimmm ben 3-5 sene duraklama devrine giriyorum ondan sonra ya gelirim ya gelmem kısmet :D mcxx çok sağol:D

      Sil
  18. canım benim!! doğum günün kutlu olsun çok çok güzelsin ayrıca fotoğraftada ;) yeni yaşın sana istediğin herşeyi getirsin sağlıkla aşkla nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederimmm güzellik!! Seni ve Aseli çok çok öpüyorum !

      Sil
  19. mutlu yıllar dilerim.sağlıklı mutlu ve sevdiklerinle beraber uzuuuun bir ömür dilerim
    takibimdesin :) ben de beklerim yeniyim desteğe ihtiyacım var :))

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım!! Bende seni takibe aldım ;)

      Sil
  20. Oyy benim baldan tatlımm yaa :) Haydinn burdan da kutlim da kutlanmadık yer bırakmimm :) Merak etme seni takipteyim 3 ay sonra bende 30 olaraktan süper bir döneme geçiş yapıozz aşkısıı :))
    iyi ki hayatımdasın canım dostum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim baldan tatlım beraberce yaşlanacağız işte :) Allah dostluğumuzu daim etsin torunlarımızı görmeyi nasip etsin :D

      Sil
  21. iyi ki doğdun çok çıtır bi otuz oldun :)sevgiyle ve sağlıkla dolu dolu neşeli bi yaş senin olsun ilhamın bol olsun blogun hep bizle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol:D iyi gaz oldu bu! çok çok teşekkür ederim çok tatlısın !!!

      Sil
  22. ben de geçen hafta 30 oldum. küçükken bu yaşlarımı hayal bile edemezdim, zaman çok hızlı geçiyor :) keyfini çıkarmak gerek sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde seninde doğumgünün kutlu olsun canım!! Nice mutlu yaşlara :D

      Sil
  23. iyiki doğmuşsun iyiki bu bloğu açmışsın..:) senin sayende çok şeyler öğrendik.. güzel yüzün hep gülsün.. Rabbim sana sevdiklerinle beraber uzun yıllar yaşamayı nasip etsin..nice mutlu yıllara ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim böyle düşünmeniz ve bunu paylaşmanız beni çok mutlu etti.. Çok çok çoook teşekkürler ya!

      Sil
  24. Dogum gunun kutlu olsun. Nice nice mutlu yaslara... 30'lu yaslar, 20'lerden de guzel... :) Umarim senin icin de oyle olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim canım.. 30 oldum da birşey değişmedi boşuna gözümü korkutmuşum :P

      Sil
  25. Doğum günün kutlu olsun :) Ne yalan söyleyeyim 30 olduğunu görünce çok şaşırdım. Ben 24-25 yaşındasındır diye düşünüyordum. Cildine yüzüne çok iyi bakmışsın :) Sırlarını bizimle de paylaşırsın umarım ;) Zaten minyon da bi tipin var maşallah :) Nice yıllara tekrar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ahh keşke öyle olsa.. ! Cildim o kadar iyi değil aslında resimlerde flaşhın etkisiyle iyi görünüyor :) Çok çok teşekkür ederim

      Sil
  26. nice yıllara blogunu tesadüf üzeri farkettim ve çok begendim takipdeyim. bende seni beklerim buyur gel görüşmek üzere :) http://ecemakyajmoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde bloguma hoşgeldin :D Güzel yorumun için çok çok teşekkür ederim canım bende seni takibe alıyorum:)

      Sil
  27. hala 20 ler gibi dursan da 30. yaşınız hayırlı olsun...:::)ALLAH hayırlı mutlu bi yaşam nasip etsin)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok çok teşekkür ederimmmm! Allah hepimize hayırlı bir hayat nasip etsin :)

      Sil
  28. Mutlu yillarr cok guzelsin (fts yldz)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederiiimm!! :D İltifatın içinde ayrıca teşekkürler :)

      Sil
  29. doğum günün kutlu olsun canım, 30 ların keyfini çıkar çabuk geçiyor:)

    sevgiler
    yıldız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhh 20 lerde cabuk geçti :/ hayat ne cabuk geciyor yahu!! çok çok teşekkür ederim :)

      Sil
  30. geçmiş doğum günün kutlu olsun nice mutlu huzurlu sağlıklı senelere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canımm!!! nice nice beraber senelere :D

      Sil
  31. Geç kalınmış bir doğum günü mesajım var kabul edersen :)

    Mutluluk sağlık ve bol bol blog dolu uzuuun yıllar diliyorum. Çok yorum yazmasam da severek takibindeyim. Sağlıkla kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OO kabul etmem mi :) Çok çok teşekkür ederim!! Ama daha sık yorum bekliyorum :P

      Sil
  32. gözaltı dolgusunu inceledim şimdi 30 olamazsın rahat 40 bence..belki de ağır makyaj ve sarı saç öyle gösteriyordur ama 35 den aşağı demezdim, makyaja bu kadar yüklenme bence, sağlıkla kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komiksiniz.. Bana tavsiyede bulunacağınıza bence siz gözlerini gösterin derim :) Madem bu kadar dobrasınız bir hesap alında kim olduğunuzu belli ederek yorum bırakın.

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara