Durulanmayan Saç Kremi,

Live Clean Argan Oil Smooth Shine Cream (Elektriklenmeyen Saçlar)

12:46 chunlibeauty 5 Comments

Türkiye'de adını yeni yeni duyurmaya başlayan Live Clean markasının daha önce deneme boyu şampuanını kullanmış ve beğenmiştim.. Daha sonra elime ulaşan Argan Yağı Yumuşaklık ve Parlaklık veren bu kremiyle markayı daha çok sever oldum.. Bildiğiniz gibi benim asıl saç rengim epey koyu.. Saçlarımı sarı hale getirirken nasıl yıprandığını varın siz düşünün :) Uç kısımlarda kurumalar, çatallaşmalar, boyadan dolayı incelen saçlar .. Hal vaziyet buyken birde benim bolca krepe kullanmam. Of ki ne off.. Her yıkama sonrası saçlarımla epey cebelleşiyorum.. Açıkcası eskiden böyle krem mremde sürmezdim saçlarımı oldukça hoyrat kullanırdım.. Ama uzun bir süredir saçlarımı sevmeye, onlara daha iyi bakmaya başladığımda anladım ki onlara çok haksızlık yapmışım.. İçinde fazla kimyasal ürün bulunduran ürünleri bırakıp daha doğal içerikli ürünler kullanmaya başladığımdan beri saçlarım ışıldamaya, kendine gelmeye başladı..  Bu durumu kuaförüm bile hayretle karşıladı. İşte saçımı kendine getiren kremlerden biride Live Clean Markasının durulanmayan Argan Yağı içeren kremi;

Gördüğünüz gibi ürün hakkında daha doğru bilgi verebilmek için kutuyu yarıladım ve öyle yazısını yazdım :)
Her saç tipine uygun bitkisel içerikli, peraben içermeyn, UV korumalı bir saç kremi.. 
 Bu kremi duştan çıktıktan sonra havluyla nemini aldığım saçlara bir miktar sürerek iyice yedirerek kullanıyorum.. Bazende saç uçlarımı çok kuru buluyorsan gün içinde ufak bir miktar uçlarına sürüyorum..
Saçlarıma herhangi bir ağırlık hissi vermiyor.. Yüzümüze sürdüğümüz nemlendirici gibi saçıma sürdüğüm anda sanki saçım onu emiyor ve geriye hic bir iz bırakmıyor :) Saçlarınız elektrikleniyorsa, kuruysa ve parlaklığını kaybetmişse Live Clean markasının ürünlerine şans verebilirsiniz.. :)
Dipnot:  Saç bakımı biraz zahmetli bir iştir. Tek bir üründen ziyade saçlarınızın yapısına uygun şampuan, saç kremi ve maskesini ihmal etmezseniz ancak sonuç alırsınız. O yüzden bu ürünü alın saçınız süper ötesi olur demiyorum. :) Ancak saç bakımının basamaklarından biri olan durulanmayan saç nemlendiricisi arıyosanız bu ürünü deneyebilirsiniz.

Kanadalı Ünlü Saç Stilistinden Öneriler: Elektriklenmeyen Saçlar!

Eğer saçınız, ince, kıvırcık dahada da kötüsü ince ve kıvırcık ise, hava değişimleri bir numaralı düşmanınızdır. . "Havadaki nem saçınızı yağlı, şeklini kaybetmiş ve elektriklenmiş hale sokar," Dylan K. Hanson, diyor Kanadalı ünlü saç stilisti. Önlemenin en iyi yolu hafif bir şekillendirici ürün kullanmaktır. Bir jel, sprey, kremya da köpük tercihe göre hepsi olabilir. Diye ekliyor Hanson. Tüm bunlara göre saç mühürleme ve nemi hapsetmek saç şeklinizin ve stilinizin ömrünü uzatacaktır" ciddi kabarmayı önlemek için, seçimim özellikle nem için tasarlanmış yeni bir anti-nemlendirici ürün. Bir kez saçınızı saç spreyini şekillendirirken kulanın, hafif bir kat ekstra bir koruma katmanı sağlar. Eğer saçlarınız halen elktirikleniyorsa , "yumuşatıcı bir saç serumu onların daha parlak görünmesini sağlayacaktır," diyor Hanson . Unutmayın! Saçınızın nem dengesini korumak için haftalık derin nemlendirme maskeleri ve durulanmayan bakım kremleri kullanarak fön ve düzleştirici kullanımından kaynaklanan elektiriklenme ve kuruluktan kurtulabilirsiniz. Live Clean Argan Oil Yumuşaklık Parlaklık Sağlayan Durulanmayan Krem: 35.90 TL 

Live Clean Markasını daha önce hiç duymadım kimmiş, neciymiş diyecek olursanız ;

%98 Bitkisel içerikli, Sulfat, Paraben ve Silikon içermeyen Saç ve Vücut Bakım Markası Live Clean Artık
Türkiye’de! 8 Farklı Serisi ve geniş ürün seçenekleri ve saflaştırılmış sudan oluşan çevreci formülü ile dikkatleri üzerine çeken doğa dostu güzellik markası Live Clean Egzotik Serileri olan Argan Oil ve Bali Oil serileri ile büyük yankı uyandırdı.

% 100 saf Argan Yağı ile zenginleştirilmiş Live Clean Argan Yağı Onarıcı Saç Bakım Serisi saçınızı yeniden yapılandırır,onarır ve parlaklık sağlar.Live Clean Argan Serisi içerdiği antioksidan özellikli Üzüm Çekirdekleri ile saçınızı onarır,Pantenol ile parlaklık sağlar.Özel üretim sertifikalı zeytinyağları ise serbest radikallerin saçınıza vereceği zarara karşı saçınızı korur ve besler.

Live Clean % 98 Bitkisel İçeriklidir.Saça zarar veren Sodium Laureth Sulfate (Sülfat) içermez.Sodium Laureth Sulfate saçın köpürmesine yarayan bir ajandır ve cildi tahriş edebilmektedir. Live Clean’nin ozel gelistirilmis formulunde saçın köpürmesini sağlamak ve arındırmak için hindistan cevizi yağı kullanılmaktadır.

Teşekkürler Live Clean

Benzer Yazılarım

5 yorum:

  1. Merhaba yeni keşfettim seni
    benim saçlarım çok fena kabaranlardan yakında uçan balon olucam o derece :))
    bu ürünü bulup kullanırsam iyi gelecek sanırım
    takipteyim :))

    YanıtlaSil
  2. türkiye de bu ürün hangi mağazalarda satılıyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. watsons, gratis, ykm gibi mağazalarda satılıyor sanırım

      Sil
  3. ya rencide etmek istemiyorum ama tanıtım ürünleri blogları sardığından beri adam akıllı blog okuyamıyoruz. ve sizi başta çok sevmeme rağmen şuan bu kadar tanıtım ürünlerine ayılıp bayıldığınız için soğudum sizden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç rencide olmadım. tabii ki bu sizin görüşünüz ve saygı duyuyorum. ancak ben ''genelde'' blogumda kullandığım ürünleri yayınlıyorum. kullandığım ürünü kendim almışım, arkadaşım hediye etmiş, yada firma göndermiş bu benim için fark etmez. ben bir ürüne hiç bir zaman kötü çok iğrenc demem. benim beğenmediğim birçok ürünü başka başka arkadaşlar beğenmiştir. o yüzden kullandığım üsluba her zaman dikkat ederim. bana uymadı, benim cildime, saçıma iyi gelmedi diye yorum yaparım. Eğer siz beni düzenli takip eden arkadaşlarımdan olsaydınız bu ayrıntıyı bilirdiniz. takip edip etmeme takdiri sizindir her zaman.. :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara