Hediyeler,

Lancome Hypnose Star Rimel & La Vie est belle Parfüm Swatches

14:41 chunlibeauty 8 Comments

Açılan zilyon tane rimelim olmasına rağmen Lancome hediyesi olan bu janjanlı rimeli denemezsem meraktan ölürüm diyip hemen kullanmaya başladım.. Beni bilirsiniz rimellerde uygun/ucuz markaları tercih ederim. Pahalı markaların rimelleri de aynı işi görüyor bu markalarda aynı işi görüyor der cimrilik yaparım..


Janjanlı ambalajıda oldukça ilgi çekici ;
Çift etkili fırça özelliğine sahip bu rimelde fırçanın düz kısımları ile yoğun hacim, oval kısımları ile kıvrıklık elde ediyoruz. Zaten  resimlere bakarsaniz fırcanın bir yanı incecik diğer yanı daha oval.. 
 Tek katta oluşan görüntüsü; 
 İkinci katta oluşan görüntüsü;
 Siyah Elmas tonu denilen simsiyah bir renge sahip.. 
İçinde minik minik ekleme parçacıklar var gibi..   Bunlar hem dolgunluk hemde uzun gösterme için güzel bir detay.. Yoğun kirpikleri severim.. O yüzden bu tarz rimeller bana hitap ediyor.. :) 
Tek katta sürseniz, iki katta sürseniz kirpiklerde ağırlık yapmıyor.. 
İki fazlı Makyaj temizleyicisiyle çıkıyor. 
Biraz kuru bir kıvama sahip bu yüzden kullanırken biraz dikkatli olmakta fayda var. Zira birinci katı sürerken elinizi çabuk tutmazanız rimel kirpiklerinizde kurur ve ikinci katı düzgün süremezsiniz... 
 Gül kokusuna sahip.  
Dolgunluk veren parçacıklara elinizi değdirirseniz dökülme yapabiliyor. 
Rimel uygulama tekniğim pek yoktur. Alttan baslar uclara doğru sürerim rastgele.. Ancak Lancome bu rimel için uygulama aşamalarını sıralamış.. Bu şekilde de denemeliyim ! ;


Uygulaması;
1. Kirpiklerinizin ortasından başlayın.
2. Ardından, maskarayı kirpiklerinizi iç ve dış kenarlarına uygulayın.
3. Daha fazla hacim için aynı adımları tekrarlayın.
4. Alt kirpiklerinizi merkezden dışa doğru kıvırarak uygulamayı sonlandırın.



Lancome La Vie est belle 

Rimelin yanında deneme  boy gönderilen Lancoma La Vie est belle parfümünü de oldukça beğendim.. Parfüm seçimim genelde çiçeksi kokulardan yanadır. Keza bu parfümde çiçeksi / meyvemsi bir kokuya sahip olduğu için bana uygun bir koku oldu.. 
Kokunun kalıcılığı ve yoğunluğu çok güzel.. Bir iki damla boynuma sürdüğümde tüm gün kokusu yayılıyor..
La Vi e Bel Fransızca   ''Hayat Güzeldir'' anlamına geliyormuş.

İris çiçeği konsantresi, Yasemin ve zambak özü, Portakal çiçeği özü,Paçuli kokularının birleşiminden oluşan bu kokuyu Fransan'nın önde gelen 3 parfüm tasarımcısı tarafından yaratılmış.. 





Benzer Yazılarım

8 yorum:

  1. Ben rimelde senelerdir Lancome kullaniyorum, her zaman basarili:)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben cimrilik yapıp ucuz markaları kullanıyordum Lancome rimellerini daha önce hiç kullanmamıştım

      Sil
  2. şu rimel işini bir türlü tam anlamıyla beceremeyenlerdenim, sürünce sanki gözümün önüne bir perde geliyor.yine de ara ara kullanıyorum tabi,çok topaklanmamasını sevdim bende :))parfümün kokusunu ve kalıcılığını ise daha çok sevdim doğrusu, tam bir kış kokusu dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimel sürmekte ayrı bir beceri sanırım.. Parfümü bende çok sevdim aynen kış için çok ideal :) Yorum için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. bir de rimeli nasıl sürdüğünün videosunu yapsan keske. gercekten güzel uyguluyorsun çünkü tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) pek bir teknigim yok aslinda gelisiguzel uyguluyorum

      Sil
  4. Rimel aradığım bir zamanda bu yazı bana iyi geldi:)Kokuyu da merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yogun kirpikler ariyorsan denemelisin cnm

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara