Beğenmediklerim,

Kalıcı Oje Uygulaması CND Shellac

12:28 chunlibeauty 21 Comments

Eskiden manikür yaptırmaya korkan ben (çoğu kuaförler hijyenden bir haber olduğu için) Artık sırf bu iş üzerine kurulmuş salonlar sayesinde endişe etmeden manikür ve pedikürümü yaptırıyorum.. Son zamanlarda el ve ayaklarıma bakım yaptırırken gördüğüm Shellac uygulaması  oldukça ilgimi çekiyordu. En sonunda nihayet  Shellac uygulamasını ilk kez denedim ve sizler için fotoğrafladım;



Shellac UV3 Teknolojisi ile; kolay, pürüzsüz, iki hafta süre ile dayanan, soyulmayan, sıfır kuruma süresi ile bizlere büyük kolaylık sağlayan bir uygulama.. Shellac yaptırdığınızda gidip çıkartmadığınız sürece 14 gün boyunca ilk günkü parlaklığını koruyormuş. Ayrıca;
Shellac  tırnak bakımında tırnak güçlendirme amaçlı uygulanıyor. Tırnak sararmaları, katmanlarına ayrılma, çizgili ve çukurlu tırnakları olanlar, ince ve zayıf tırnaklara sahip olanlar, tırnakları yavaş uzayanlar ve tırnak yeme alışkanlığı olanlarda düzenli kullanıldığında ve mutlaka zehirsiz oje kullanıldığında (Zehirsiz CND marka ojeleri tercih edebilirsiniz) tırnakların güçlenmesini sağlıyor.
Shellac özel formülüyle, tırnakta ojelerden veya kimyasallardan kaynaklanan sararmaları, düzenli kullanıldığında 105 günde iyileştiriyor. Shellac ‘in üzerinde yer alan gözle görülmeyen minik tüneller yardımıyla Shellac dünyanın hava ve suyu geçiren ilk ojesi olma özelliğini taşıyor.

 Shellac (Kalıcı) Ojeler
 Uygulama öncesinde ellerinizin&ayaklarınızın durumu pek iyi değilse ojenizin güzel görünmesi için manikür yada pedikür yaptırmanızı öneririm..
Masajlı bir manikürün ardından tırnak yüzeyi temizlenir;
 Daha sonra tırnak üzerinde kalan nemin alınması için Scrubf fresh Uygulandı ve ellerimi UV ışınlı makinanın içine koyarak 10 saniye kurumasını bekledim
 10 Saniyeden sonra tırnaklarıma ilk kat Top Coatı Sürüldü;
 Sonrasında yine UV ışınlı kurutmada 10 saniye beklettim
 Top Coat kuruduktan sonra CND Shellac kış renklerinden Dark Lava ' uygulattım.
 CND Shellac oje kendi kendine kurumayan bir oje olduğu için bir kat sürdükten sonra 120 saniye UV ışınlı kurutma makinasında ojem kurutuldu. Daha sonra ikinci kat uygulanıp yine 120sn kurutuldu;
İkinci kat uygulandıktan sonra yüzük parmaklarıma CND Efek Oje Silver VIP uygulattım;
 İkinci kat kurutulduktan sonra Son Kat Top Coatı Olan bu ürün sürüldü. (Kalıcılığı, parlaklığı artırmak amaçlı)
Son Top Coat ' ta kurutulduktan sonra tırnak yüzeyi silinir ve göründüğü gibi işlem bitmiştir ;
İşte Kış Serisi olarak çıkarılan  CND Dark Lava;
Yüzük parmağımda CND Efek Oje Silver VIP ojeyle ışıl ışıl görünüyor;

Totalde 20-25 dakika süren Shellac uygulamasını yapan Şahinde hanıma ve benimle ilgilenen Fatma hanıma çok teşekkür ediyorum. Bu arada french oje seven biri olarak Fatma hanımın  tırnaklarındaki Shellac French uygulamasını çekiverdim :)
Uygulanan ojeyi kendimiz çıkartamıyoruz. Bu sebeple çıkartmak istediğimizde şubeden randevu alıp çıkarttırıyoruz. Çıkarma işlemi için eskiden ücret alıyorlarmış ancak artık hiçbir ücret talep edilmiyormuş..


Benzer Yazılarım

21 yorum:

  1. ben hep korkmuşumdur manikürden falan :) bloguma beklerim fikirlerinize ihtiyacım var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) korkmakta haklıyız ama ne yapalım! Hemen takibe alıyorumm :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim ışıltısı vs hiç solmuyor :)

      Sil
  3. Bende çok seviyorum bu uygulamayı özellikle koyu renk oje süren birisi olarak uçlarının kavlamaması iyi oluyor rahat rahat ayakkabı giyebiliyorum :)))
    ama ne yazık ki bende 14 gün durmuyor bu uygulamayla tırnaklarım inanılmaz uzuyor bu yüzdende dipten açılıyor ve 1 hafta sonra çıkarttırıyor ama gerçekten sararmış tırnakları temizliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm benimde tırnaklarım cabuk uzar :) bende aynı sıkıntıyı yaşayabilirim desene :)

      Sil
  4. bende çok imrenerek bakıyordum bu uygulamaya ve yaptırdım, ama daha sonra ojeleri çıkarmak için bile ekstra ücret talep ediyorlar, çok saçma gelmişti bana :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır artık ücret alınmıyor. o eski bir uygulamaydı. 2 haftada bir shellac yaptıran biri olarak söylüyorum. sevgiler....

      Sil
    2. Hı onu duymuştum ama artık ücret almıyorlarmış bana öyle söylediler . Gelmeden önce randevu al yeterli dediler

      Sil
  5. Aaa super olmus..
    Buarada bız blogunu takıbe aldık. Senı de bıze beklıyoruz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürlerr bende sizi takibe aldım :)

      Sil
  6. nekadara yapılıyormuş acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40 Liraya yapıyorlar ancak verdiğim linklerden indirimle alabilirsiniz daha karlı çıkarsınız :D

      Sil
  7. Fiyat ogrenebilir miyim acaba ne kadara yapiyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40 Liraya yapıyorlar ancak verdiğim linklerden daha ucuza bu hizmeti satın alabilirsiniz :)

      Sil
  8. çok güzel olmuş güle güle kullan,seni youtube dan takip ediyordum artık burdan da takibe aldım.bende beklerim bloğuma
    mericyalman.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiiim :) bende takibe alıyorum seni hemen :)

      Sil
  9. cok guzel olmus ne kadar guzel bir renk:)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuşş, Ama fiyatlar çok pahalı manikür 27 pedikür 37 tl

    YanıtlaSil
  11. Protez tırnak fiyatları nedir acaba

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara