BuyCosmo,

Flormar Wild Lipstick CW24 (Pembe Ruj)

12:53 chunlibeauty 17 Comments

Flormar 'ın yeni çıkardığı Wild koleksiyonu hem ambalajı hemde ürünleriyle büyük beğeni kazandı.Bende bu koleksiyondan doğum günümde nasibimi aldım ve ürünleri kullanmaya başladım.. :) 
Wild serisinden ilk olarak gözüme çarpan ve sürekli yanımda taşıdığım CW24 kodlu pembe renkli bu ruju sizinle paylaşmak istedim ;



Flormar Wild Koleksiyonunda ki CW24;;
Kalıcılık konusunda çok başarılı. 
*Kremsi yapısıyla sürümü yumuşak&rahat..
*İnce Sheer yapıda bir ruj
*Çok hafif olmakla birlikte hoş bir kokusu var..
*Benimki gibi çatlak patlak dudakları çok iyi nemlendirmeye yetmese de orta karar bir nemlendirmesi var.. 
*Dudaklarda herhangi bir ağırlık yapmadığı gibi yapış yapış bir hissi de yok..
*Peraben içermiyor.
Mavi alt tonlu soğuk bir pembe herkese yakışmayabilir o yüzden almadan önce denemekte fayda var :)

Wild Collection da toplam 5 adet ruj varmış. Bunlardan CW23 olan nude tonlu ruju da en kısa zamanda makyaj çantama atmayı düşünüyorum.. Normal satış fiyatı 18TL olan bu rujları indirimli olarak Flormarın kendi sitesinden ya da BuyCosmo'dan  14.94 ' e satın alabilirsiniz..
*Teşekkürler Flormar..

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. paraben içermemesi harika,kalıcılığıda iyiymiş bunu deniycem:)

    YanıtlaSil
  2. yakışmış:) bende de var bu renk ama malesef bende olmadı beyaz tenlilere bence çok daha güzel duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Her tene gitmeyen bir ton haklısın.. O yüzden denemeden almamak lazım :D

      Sil
  3. güzel ama soğuk tonlu bir pembe bana göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :) O yüzden denemeden almamak lazım :)

      Sil
  4. walla süper...büyük bir patlama yaşanıyor satışlarında eminim flomarr aştı kendini...çok kaliteli ve iyi ürünler çıkarmaya başladı...taktir ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Aynen canım ya nasıl güzel ürünler çıkarıyorlar.. Çok mutlu oluyorum bende :D

      Sil
  5. Çok güzel, bir an önce denemek istedim :)

    YanıtlaSil
  6. Rengi çok güzelmiş bu renkleri çok seviyorum ama bana yakışmıyor ne yazık ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet soğuk renk olduğu için cilt tonunuza uymayabilir o yüzden en azından bu rengi denemeden almamak lazım :D

      Sil
  7. bir ara bütün rujlarını bir arada resimlersen çok sevinirim birde çantanda günlük neler taşıyorsun bunları merak ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben öyle stok yapmam hep dağıtırım. O yüzden fazla rujum yok sanırım ama elde kalanları çekerim :D

      Sil
  8. Teşekkürler yardım postunuzu twitterdan yayınlayabilirim. :) Kolay gelsin size..

    YanıtlaSil
  9. rujun rengi çok güzelmiş o kadar çok pembe rujum var ki uzunca bir süre almasam daha iyi diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol:D pembe ve kırmızının tonları o kadar fazla ki ne kadar alsan da hep farklı bir tonunu bulmak mümkün :D

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara