Eyeliner,

Flormar Wild Koleksiyon Tekli Far CW06 (Mor) ile Makyajım

10:06 chunlibeauty 35 Comments

Flormarın çıkarmış olduğu Wild koleksiyonundan Mor renkli bir farla güne merhaba diyelim.. :) İtiraf etmek gerekirse göz makyajında  mor rengi pek tercih etmiyordum. Ancak bu farla neden tercih etmediğimi düşünmeye başladım.. Benim gibi kahve gözlere çok uygun gözü vurgulayan bir renk olduğuna an itibariyle karar vermiş bulunmaktayım :) Bakalım sizde bana hak verecekmisiniz?
Yumuşak/ipeksi bir dokusu var.
Fırçaya farı alırken tozutmuyor.
Pigmentasyonu yüksek. Fırçayı hafif bir dokundurmak yeterli geliyor
Benim gibi yağlı göz kapaklarında kalıcılığı orta düzey diyebiliriz. Günün sonuna doğru far bazı kullanmazsanız kıvrımlarda birikme yapıyor.
Sedefli bir yapıya sahip.
Dilerseniz ıslak olarak fırça yardımıyla eyeliner gibi de kullanabilirsiniz.
3gr oldukça bereketli bir far olacak :)
Peraben içermiyor.
Son olarak ambalaj dizaynı farklı ve güzel . Ayrıca farın kalitesi oldukça başarılı..
Yanaklarımı soft tutup, hafif bir nude rujla dudaklarımı renklendirdim.. Makyajımın genel görüntüsü;

Benzer Yazılarım

35 yorum:

  1. Ama ama bu kadar tatlı olmak zorunda mısın yaa Busecimm maşallahhh!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kadar olamam ama canımmm! :) Yorumlarınla bana pozitif enerji verdiğin için çok çok teşekkür ederim canım!

      Sil
  2. ay pek guzel olmussun! cok cok yakismis canim *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:D çok teşekkür ederim tatllımm!! Seviyorum seni :)

      Sil
  3. Bence de güzel gözlerine de saçlarına da çok yakışmış canım. Mor sarının zıt tonu olduğundan sarı saçlılara özellikle tavsiye edilen ve çok yakıştırılan bir renktir, bütünü güzel gösterir aklında olsun daha fazla kullanmalısın bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet eskiden koyu saçlıyken deneyim yakıştırmadığım için mor bana yakışmmıyor diye kestirip atmışım.. :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canıım :)

      Sil
  4. kesinlikle tercih etmelisin çok hoş olmuş, benim en bayıldığım tonlardır göz makyajında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim beğenip yorum yapmana çok sevindim :)

      Sil
  5. harika bir makyaj gözleriniz çok güzel görünüyor. Eyelinerı nasıl bu kadar düzgün çekiyorsunuz bir tekniği var mı? bayıldım ben:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :D Tekniği tamamen el alışkanlığı.. Çektikçe öğrenip daha güzel çekmeye başlıyorsunuz.. İstikrar şart :D

      Sil
  6. çok hoşsun canım fara bakamadım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) O senin hoşluğun canım! Çok çok teşekkürler :D

      Sil
  7. eyeliner ı çok güzel çekmişsin,kaşlarını kalınlaştırdın galiba çok yakışmış, süper bir makyaj olmuş çok güzel görünüyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kalınlaştırdım :D Eskiden ne kötüymüş diyorum :/ Çok çok teşekkür ederim :D

      Sil
  8. videolarını ne zaman görücez ablacım ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Sıkıldım sanırım kendimi izlemekte itici geliyor :D

      Sil
  9. senin şu eyelıner çekme olayına hastayım ya çok başarılısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederimm! İstisnasız hergün kullanınca el çok alışıyor :D

      Sil
  10. Gerçekten çok güzel durmuş. Bende mor kullanmam normalde yumruk yemiş gibi durduran görüntü oluyormuş gibi geliyor. Ama flormar güzel ürün yapmış ve sen de çok güzel kullanmışsın :)


    suslugunlugumç.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Eskiden bana da öyle gelirdi.. Demek ki morunda çeşitleri varmış :)

      Sil
  11. I like your blog so much! Would you like to follow each other? :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş Buse'cim. Allığın nedir, öğrenebilir miyim? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık olarak birşey kullanmadım canım kontür üzerine aydınlatıcı uyguladım sadece :P

      Sil
  13. Iyi gunler, burada hangi eyeliner kullandiginizi yaza bilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence kullandım canım linki; http://www.chunlibeauty.com/2012/09/essence-midnight-paris-01-gel-liner-ve.html

      Sil
  14. bu arada, cox temiz ,guzel bir makyaj yapmışsınız. size de yakışmış.

    YanıtlaSil
  15. Link için teşekkurler. ben azerbaycanliyim,sizin blogu da tesadüfen buldum çok hoşuma gitti.bir kaç gündür izliyorum sizi. seçimlerinizi beğeniyorum. essence bizde yok. hatta bir çok marka yok :( üzücü bir durum, tabi benim için. kaliteli makyaj ürünlerini uygun fiyata satan online satış sayfalarını(bazen aldatılma durumları da oluyor qaliba) ve hatta nasıl ordan bura getirtebileceğimi bilmediğim için öyle uzaktan bakarak "ahh, keşke bizde de olsa"-deyib geçiyorum çaresiz.doğru bazı mesela, Dior, YSL, Clinique, Sisley, Guerlain, Lancome, Givenchy, Maybelline, Revlon, Bourjois,Pupa ve diğerleri var,amma pahalılar bir çoğu.bir kaçının fiyatını sizinkilerle karşılaştırınca fark çok oluyor. Mac,Urban Decay, Too Faced,Essence ve diğerleri yok. Genede ben bir daha araştırayım belki bir şeyler bulurum. Size de çok-çok teşekkür ederim. Amma çok yazmışım ;) ama sonrakılar böyle olmaz korkmayın :) arada gene takıldığım bir şeyler olursa size sorar ve şimdiki gibi tam cevabımı alacağıma eminim.her zaman böyle güzel,sağlıklı kalın. bu da Azerbaycanca: size ailenizlə birlikdə həmişə xoşbəxt olmağı arzulayıram :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara