Bioderma,

Bioderma Sensibio Ar Compact Light & Golden

15:05 chunlibeauty 13 Comments

Gözeneklerim geniş olduğu için fondöten uygulamak cildime pek iyi gelmiyor. O yüzden günlük hayatımda fondötene alternatif ürünler kullanmaya çalışıyorum ( pudra, renkli nemlendirici gibi) .. Bioderma markasını sevdiğim için bu ürüne bir şans verip kullanmaya başladım..

Ambalajı aynalı ve altında süngerli olarak tasarlanmış.
 Bioderma Compact Fondotenin Altın ve Açık renk olmak üzere iki rengi mevcut. Elimde gördüğünüz gibi altın tonu benim cildim için epey koyu. Açık renk nispeten ten rengimle daha uyumlu olsa da benim gibi sarı alt tonlu ciltlere tam oturmuyor.


Kısa Kısa ürünle ilgili notlarım;

* Ürün compact fondöten yapısında. Ürünün alt kısmında bir adet uygulama süngeri bulunuyor. Ben de uygulama yaparken fırçadan ziyade bu süngeri kullandım.. Hem kapatıcılık açısından hemde dağıtma açısından daha kullanışlıydı.. Çantaya at götür tarzı olduğu için bu tarz ürünleri seviyorum..

* Kapatıcılık konusunda fazla bir iddiası yok.. Asıl hedefi ciltteki kızarıklık ve renk eşitsizliğini nötrlemek. Yani cildinizde renk eşitsizliği, kızarıklık gibi sorununuz varsa tam size göre bir ürün. Ancak lekeleriniz vs varsa biraz hafif kalabilir. Gerçi bununda bir çaresi var, ürün ince bir yapıda olduğu için üzerinden bir kaç kat geçerek kapatmak istediğiniz lekeleri vb. kapatabilirsiniz. (Sensibio AR, kızarıklığa neden olan temel faktörler üzerinde biyolojik olarak etki gösteren Rosactiv patenti içerir. Uzun süreli olarak kızarıklığın yoğunluğunun azaltılmasına ve tekrar oluşumunun engellenmesine yardım eder.)

*SPF 30 UVA 16 ile yaz kış cildimizi güneşten koruyor.

*Yumuşak bir dokusu var cilde uygulandığında pudramsı bir his veriyor.

* Tek başına ciltte parlama yapıp, sabit kalmadığı için üzerinden mutlaka bir pudra geçmek gerekiyor. Bu sebeple Yağlı ciltlere pek uygun olduğunu düşünmüyorum 

* Ürün parfümsüz olması sebebiyle parfüme alerjisi olanlara uygun bir seçenek..

* Komedojenik değildir denilmiş bende kullandığım sürece cildimde sivilce vb. sorunla karşılaşmadım.

* Eczanelerde ve eczane ürünleri satan online sayfalarda bulabilirsiniz. 10g ve Online olarak 56TL ile 70TL arasında bir fiyata satın alabilirsiniz

Bunlar dışında bu ürünü kullanıp artı ve eksi olan yönlerini eklemek isteyenler varsa yorum kısmına bekliyorum :)


Benzer Yazılarım

13 yorum:

  1. severek kullanıyorum ve yazdıklarına katılıyorum canım

    YanıtlaSil
  2. ilk başta çok sevinmiştim tam benlik demiştim ama yağlı ciltlerde uygun olmayışı bu ürünle ilgili hayallerimi suya düşürdü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet :/ yağlı ciltlere pek uygun değil :D

      Sil
    2. o zaman ben yutkunup arayışıma devam edeyim :)))

      Sil
    3. :)Garnier 'in karma ciltler için çıkardığı BB kremi çok sevdim bir gün denk gelirsen mutlaka dene :)

      Sil
    4. hımm bunu not alıyorum denemek lazım :) teşekkür ederim tatlım :)

      Sil
  3. compact fondotenlerden kaçıyorum ben hiç kullanamıyorum yaa

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pratiklik bakımından kullanması güzel olsa da her cilde uymaması açısından biraz sıkıntılı oluyor :)

      Sil
  4. tam istediğim ve ihitiyacım olan bir ürün gibi, renk dengeleme özelliğini sevdim.Zaten bioderma ürünlerini çok beğenirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bioderma ürünlerini seviyorum umarım memnun kalırsın canım :D

      Sil
  5. cildim kuru sayılır kompak ürünleri seviyorum. sanırım benim cildime uyacak eczaneye gidip denemeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemekte fayda var Bioderma hem uygun fiyatlı hemde başarılı bir marka :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara