EL/Ayak Bakımı,

Shellac Ojenin Çıkarılması ve Yorumlarım

12:35 chunlibeauty 10 Comments

 Geçen perşembe günü Shellac ojeyi çıkarttırmak için ojeyi yaptırdığım  MarmaraPark Tırnakçı 'dan randevu aldım ve gittim.  
CND Shellac (Kalıcı) oje yapılırken fotoğrafladığım gibi (TIK TIK) çıkarılırken de neler yapılıyor diye merak eden arkadaşlar için aşamaları fotoğrafladım; . 

Çıkarılmadan önce uzayan tırnaklarımda ki Shellac görüntüsü; (ipadden çekmiştim o yüzden soluk çıkmış)
Çıkarma işleminde normal aseton kullanılmıyor. Shellac oje için; bazen tırnakları tek tek CND Shellac Remover Wraps Çıkarma pedine sarıp işlemi yapıyorlar, bazen de bende uygulandığı gibi Remover dökülen kase içerisinde parmakları bir süre bekletilerek çıkartıyorlar..
Görüldüğü gibi Removerin etkisiyle tırnaklardaki shellaclar çıkmaya başlıyor;
İyice yumuşayan Shellac ojeyi tahta cubuklarla tırnak yüzeyinden ittirilerek çıkartılıyor;
İttirici çubukla çıkarılan shellac kalıntıları;
Kasenin içerisinde kendiliğinden çıkan oje kalıntıları;
Ojeler tamamen tırnaklardan çıkarıldıktan sonra tırnaklara bakım yağı uygulanıyor
Sonuç olarak tırknaktan tamamen çıkarılmış temiz tırnaklarla CND Shellac ojelere elveda diyoruz :)

 Kısaca Shellac deneyiminden edindiğim notlara gelecek olursak;

*Shellac uygulama benim gibi tırnaklarında bir gün bile oje dayandıramayanlar için çok iyi bir alternatif. 
*Suyla fazla haşır neşirimdir. Sıcak tabiri caizse kaynar suyla aldığım duşlarda bile tırnaklarımda ki parlaklık etkisini kaybetmedi.
*Daha önce de belirtmiştim çıkartma işlemi için herhangi bir ücret alınmıyormuş :)
* Tırnaklarınızın uzama hızına göre kullanım ömrü değişiyor. Shellac oje de geç uzayan tırnaklar daha şanslı! :)
* Benimki gibi ince tırnaklara sahipseniz 10. günden sonra soyulmalar başlıyor. Ama bazı ellerde 1 ayı bulan kullanma ömrü olabiliyor.
*Shellac ‘in üzerinde gözle görülmeyen minik tüneller sayesinde  hava ve suyu geçiren bir yapıda olması çok şaşırtıcı!
*Uzun süreli tırnaklarda kaldığı için tırnaklarım sararır mı diye merak ediyordum. Ojeler çıkınca sararmadığını görünce çok sevindim!
* Açık renkli, french gibi renklerden Shellac yaptırırsanız canınız sıkıldığında üzerine normal ojelerinizden sürebilirsiniz. Normal ojenizi sildiğinizde altından bozulmadan duran Shellac ojeleriniz size merhaba diyecektir :)
*CND Shellac Oje sadece ellere yapılmıyor. Ayak tırnaklarına da yapılıyor hatta ayaklarda daha uzun süreli kullanmanız mümkün.. :)

Sonuç olarak uygulamayı sevdim.. Özellikle yazın tatilde tercih edeceğim güzel bir alternatif oldu.. :) Sizde uygulamayı merak ediyorsanız uygulamayı indirimli olarak (yarı fiyatına)  Kuponbay gibi fırsat sitelerinden alıp deneyebilirsiniz :)






Benzer Yazılarım

10 yorum:

  1. Ben de yaptırıyorum ve çok memnunum. Özellikle French olanı tavsiye ederim çok kullanışlı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. French güzel bir secim bende ayaklarıma düşünüyorum :)

      Sil
  2. hemen çıkmaması güzelmiş ama ben canım sıkıldıkça değiştirmek isterim ojemi bunun çıkartma işlemide zormuş:)
    bir de bir şey soracağım ipadden bloga fotoğraf ekleyebiliyor musun??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişmek istersen acık renkleri yaptırıp üzerine kendi ojelerini uygulayabilirsin. Asetonla cıkmadıgı icin renkli ojeni sildiğinde altta yine güzel görünümlü bir oje olacaktır :)
      İpad'den blogger appsı var onu yüklersen oradan yükleme yapabilirsin canım :)

      Sil
  3. Ben iki senedir her yaz pedikürden sonra yaptırıyorum. Hep açık renk kullandığım için de inanılmaz rahat oluyor 1 aya yakın bir süre kullanabiliyorsun. Pedikürün ömrünü de uzatıyor, çok memnunum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) aynenn!! yazın çok çok kurtarıcı! Yorum için sonsuz teşekkürler

      Sil
  4. Bende marmarapark Tırnakçı'da aynı uygulamayı shellac'in Asfalt rengiyle yapmıştım. Benim tarzıma uygun bir renk. Ayrıca Mağazanın konsepti de çok sevimli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oww güzel olmuştur :) Güle güle kullan.. Çalışanları da çok sevimli :)

      Sil
  5. Marmarapark Tırnakçı'ya bende aynı işlem içni gittim. Shellac ojenin Asfalt rengini kullanıyorum. Benim tarzıma uygun bir renk. Ayrıca mağazanın konsepti de çok sevimli.

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel bir uygulama. =))

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara