Flormar,

Yeni Yıla Hangi Kırmızı Rujla Girsem?

11:49 chunlibeauty 30 Comments

Yeni yılın rengidir Kırmızı.. Yılın diğer tüm aylarını çatlatırcasına kırmızıyla özdeşlemiştir bu ay.. Yeni yıla bir iki gün kala kırmızıyı dudaklarımıza taşıyoruz.. Kırmızı rujun binbir çeşidi arasından doğru kırmızıyı bulmak sanıldığı kadar kolay bir iş değildir. Alacağınız kırmızının alt tonu, cildinizin rengi, dudağınızın rengi bir çok kritere dikkat etmek gerekiyor. Ten renginize uyumlu kırmızıyı bulduğunuz da işte benim kırmızım diyeceksiniz.. 
Bu sebeple bende sizlere elimizde bulunan kırmızıları gösterip fikir vermek istedim;
Öncelikle Ten Renginiz Beyazsa koyu kırmızıları, koyu tenliyseniz de daha açık ve hafif kırmızıları tercih etmenizi öneririm. Benim açığa yakın bir ten rengim olduğu için koyu kırmızıları daha çok seviyorum.. 


FLORMAR LONG WEARING RUJ L11 İçinde ışıltılar bulunan değişik bir kırmızı.. Yılbaşı gecesine uygun şıkır şıkır bir kırmızı :D Parlak bitişli bu rujun yumuşaklığı ve pigmentasyonu çok başarılı!

Sephora Ruj Passion Red R03 sanırım en severek kullandığım bordo rengine yakın  ruj.. Yarı mat bir bitişe sahip, sürümü yumuşak kalıcılığı başarılı;

Sephora Hot Tango 05 Kırmızı Ruj Küçük Sırlarda ki Ayşegül'ün kırmızısı diyebiliriz. Bu kadar açık bir kırmızı bana pek yakışmasa da yinede beğeniyorum :)

Golden Rose Ultra Rich Color 49 No; Uygun fiyatına oranla çok başarılı bir ruj.. Dudakları kurutmadan güzel bir kırmızı istiyorsanız bu ruja bakabilirsiniz;



Guerlain Gisela 47 Turuncu alt tona sahip kırmızı ruj.. Aslında bu ruja kırmızı demek ne kadar doğru bilemiyorum.. Turuncunun etkisiyle biraz kiremit rengine benzer bir renk ortaya çıkmış.. Pigmentasyonu, yumuşaklığı ve kalıcılığı 10 numara olan bu ruj tek kötü yönü 100 küsür fiyatı olsa gerek :/




Hello Kitty Fırçalı ruj diye geçen bu glossun hoş bir kokusu var.. Ambalajında çok cart bir kırmızı gibi görünse de dudağa uygulanınca daha hafif ve güzel bir renkle karşılaşıyoruz;

  
Pastel Star Lips Ruj
İnce, kremsi yapısıyla kolay sürülen Star Lips, nem tutma özelliğine sahip capcanlı bir kırmızı;
  Benim favorim bordo kalemle daha da koyultulmuş MAC What Joy!;
 Kırmızının binbir tonu arasından size gidecek en uygun Kırmızıyı bulmak ne kadar da zor değilmi? Sizde benim gibi daha önce bir iki kırmızı ruj deneyip kırmızı ruj bana yakışmıyor  diyip kırmızıyı hayatınızdan çıkarttıysanız Yılbaşı için bir kez daha şans verin derim.. Her tene gidecek doğru bir kırmızı vardır. Sadece sıkılmadan doğru kırmızıyı bulmak gerek :D

Benzer Yazılarım

30 yorum:

  1. Ben kendi kırmızımı buldum: MAC Russian Red!!! Kalıcılığı da olağanüstü! Yılbaşı öncesi yararlı bir post olmuş, eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off o muhteşem bir renk! Harika bir seçim ! :) Yılbaşında sürelim sürüştürelim :P

      Sil
  2. Kırmızı ruj hastasıyım ve evet kırmızının her tonu herkeze yakışmıyor bende kırmızı tonumu bulmuştum ki ruju flormar üretimden kaldırdı ve her yere baktım baktım dieğr renklerini bulabildim ama benim kırmızımı bulamadım Flormar True Color 29 numara eğer bu renge benzer bir ruj önerisinde bulunursan bana çok sevinirim çünkü bende ki bitti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Dediğin ruju denemediğim için alternatifi ne olabilir hiç bilmiyorum.. Alt tonu neydi hatırlıyorsan ona benzer başka rujlar bulman mümkün :D

      Sil
  3. Yeni yıl'a yakışır çok hoş bir post olmuş bu,eline sağlık:) Faworim Flormar, gerçekten çok farklı ve canlı bir kırmızı gibi geldi bana da:)

    mutlu yıllar:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Güzel yorumun için çok teşekkür ederim canım!! Flormar çok iddialı bir kırmızı tam geceye yakışır ışıltılı kırmızı

      Sil
  4. Geri sayım başladı süper bir post hazırlamışsın ellerine sağlık (: sherfinka.blogspot.com bakarsan çok sevinirim daha yeniyim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için ben teşekkür ederimm! Hemen takibe alıyorum ! Bol yazılı bol takipcili bir blog olur umarım :)

      Sil
  5. Guerlain tam yılbaşılık bence! Sende de süper durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet Guerlain çok harika sanırım her tene giden bir renk!

      Sil
  6. hepsi süper görünüyor karar veremedim walla şekerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Sendeki kırmızıları da sökül bakalım :)

      Sil
  7. MAC What Joy ; en farklısı bence en de güzeli

    YanıtlaSil
  8. hepsi birbirinden güzelmiş seçemedim valla :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorm için çoook teşekkür ederim :) sanırım kıyafete ve saça göre secmek gerekior :))

      Sil
  9. my favorite lipstick is 'Mac What Joy' :))

    YanıtlaSil
  10. Flormar L11 çok güzel gözüküyor, hepsini ayrı ayrı beğendim. benim favorim ise ne yazıkki artık üretilmese de Chanel Allure Laque Dragon:)
    kate moss'ların da kırmızılarını beğeniyorum:)
    güzel yıllar şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAte moss hic denemedim ama aklıma mutlaka deneyeceğim! Güzel yorumun için sonsuz teşekkürler! :)

      Sil
  11. Kırmızı ruj candır, sizdeki renklerde şahane .Blogunuzu cok beğeniyorum ve seviyorum ♡
    Sizide mütevazi bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden kırmızıyı hic sevmeyen ben .. Şimdi ise kırmızı rujum olsun diye cırpınan ben zaman ne kadar tuhaf; Hem geçiyor hem değiştiriyor..

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Çoook teeşkkür ederim canııım beğenmene çok sevindim!

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. :)))kırmızıyı sevmeyen ben kırmızı sever oldum bir anda!!

      Sil
  14. aslında çok geç bir yorum bu ama nars mascate kullanıyorum ben de, onu da tavsiye ederim bayağı koyu pembe ile kırmızı arası bir yerde olağanüstü bir renk o da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsunnn önemli olan paylaşımda &önerilerde bulunmak :) en kısa zamanda bakacağım tavsiyene :)

      Sil
  15. Kirmizi pembe bir ruj olarak da deborah il rosetto 600 numarayi oneririm. :) oldukca da kalici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deborah hiç denemedim :) öneri için teşekkür ederimm! :)

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara