Allık,

Yeni Yıl Makyajım! {Neler Kullandım}

14:53 chunlibeauty 53 Comments

Yeni yılı dışarıda geçirmeyi pek sevmediğimiz için bir gün öncesinden Nişantaşın' a gidip yeni yıl çoşkusunu yaşayalım dedik. Bu sebeple dışarıda bir gün önce kutladığımız yeni yıl için yaptığım makyajımı sizinle paylaşmak istedim;

Makyajım da neler kullanmışım hadi hepberaber bakalım;


 Gözlerime ilk önce Mac Paintryl Far bazı sürdüm daha sonra

Shimmertime Soft baby pink (Pigment) (Limited Edition) (Repromote) tüm göz kapağıma sürdüm


Ardından gözün kuyruk kısmına MAC Festive Frost Face Kit Embark ile gölgelem yaptım..

Ardından Essence Midnight Paris-01Gel Liner ile liner çekip takma kirpiklerimi taktım;


İ ENVY by KISS Premium Juicy Volume 02 KPE13 Yoğun Takma Kirpik

Göz altına Ebayden 2007 den aldığım yeşil simlerden kullandım ;
Takma kirpikleri uyguladıktan sonra Yves Rocher Sexy Pulp Ultra Hacim Maskara uyguladım;



Dudağıma Sephora Ruj Passion Red R03 sürdüm;


Ten makyajında kullandıklarım;
Öncelikle şunu belirteyim fotoğraflarda flashın etkisiyle cilt kusurlarım görünmüyor. Ama aslında kusurlu bir cilde sahibim.. Cildimde ki kusurlar kapatmak için öncelikle;
Tüm cildime Garnier BB krem sürdüm
Cildimde ki kusurları MUD Corrector ile kapattım;
Göz altını kapatmak için MAC Studio Finish Concealer NW20 uyguladım
üzerine MAC Studio Fix Pudrayla geçtim 

Yanaklarımı  The Balm Bahama Mama Bronzer kotürleyip
MAC Comfort MSF ile renklendirdim..
Ve Nişantaşı'ının çoşkusuna katılmaya hazırdım!:)
Size de şimdiden MUTLU YILLAR DİLERİMMMMMM!!!!




Benzer Yazılarım

53 yorum:

  1. Çok güzelsin, makyajın da her zamanki gibi harika :)

    Mutlu yıllar sevgili ChunLi!!!

    Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin güzelliğin canımmmm!! Çok çok teşekkür ederim Sana da Musmutlu harika bir yıl diliyorum :D

      Sil
  2. Nasıl kalabalıktı Nişantaşı adım atacak yer yoktu, kaldırımlarda yürünmüyordu bile. İyi seneler diliyorum sana chunli, umarım sağlıklı mutlu huzurlu bir yıl seni bekliyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennnnnnnnn! Bir iki saat anca dayanabildik :D Ama keyifliydi yine de! Sana da mutluluk dolu bir yıl diliyorum canım çoook teşekkür ederim :D

      Sil
  3. Mutlu yıllar cnm. Çok güzel olmussun. Cildinde güzel olduğu için kusursuz gözüküyorsun.

    http://makeupbybgm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D sana da mutlu yıllar canım!! Cildim çok güzel değil aslında :) Makina+Flash iyi gösteriyor sadece :D

      Sil
  4. HIMM ÇOK HOŞ OLMUŞSUNUZ..KUSURSUZ GÖRÜNÜYOR MAKYAJINIZ KÜPENİZİDE COK BEĞENDIM.. BENDE ARIYORUM AMA DÜZGÜN BİŞEY BULAMADIM....

    SİZEDE MUTLU YILLAR 2013 GÜZEL GEÇMESİ DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm!! Biraz foto makinasının da etkisi var tabi.. :) Size de mutlu yıllar dileriiiiiiiiiiim! :)

      Sil
  5. fazla güzel olmuşsun busecim, bu saçlar çok yakıştı sana, makyaj da harika! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin güzelliğin canımmm!! Saçlarım her yıkamada akıp farklı bir renk oluyor :/ Bu arada saçlarımı kestirdim epey kısaldılar moral bozukluğuyla giriyorum yeni yıla :(

      Sil
  6. Çok güzel olmuş. Yeni yılda herşey gönlünce olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim canımm!! Hepimize uğurlu gelsin bu yıl! :)

      Sil
  7. Makyajına bayıldım canım çok güzelsin:) mutlu yıllar diliyorum!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederiiim!! :) Foto makinasınında yardımıyla makyajım iyi çıkmış :D Sana da musmutlu bir yıl dilerim!! :D

      Sil
  8. çok güzel bir makyaj olmuş.. iyi seneler diliyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çook teşekkür ederimm!! 2012 inin son aylarında üzüntülü zamanlar geçirmiş olsak ta yeni yılı çok çok daha iyi geçiririz inşallah :(

      Sil
  9. çok hoş olmuş tatlımm :)) nice güzel yıllar olsun busene güzel geçsinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımm! Hepimiz için mutlu bir yıl olur inşallah :D

      Sil
  10. Muhteşem olmuşsun Busem <3 Güzel bir sene geçirmen dileğiyle,öpüyorum çok :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımmm! Hepbirlikte yeni yılımız çook mutlu geçer inşallah :D

      Sil
  11. bu renk güzel ama eski resimlerine baktım hakikaten sarı sana daha güzel yakışıyor çünkü sarının tonu nefisti.
    bu arada makyaj herzaamnki gibi 10 numero sende canım;)
    mutlu yıllar
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yıkamada biraz daha aktığı için istediğimden farklı bir renk oluyor :D Sarıyı seviyordum bende ama çok sıkılmıştım artık :D
      Sana da çook mutlu bir yıl dilerim canım!!!

      Sil
  12. Yeni yıl makyajı diye işte buna derim, her zaman ki gibi çok güzel olmuşsun, yeni saçların çok yakışmış ve küpene de bayıldım :) Nerden aldığını sora bilir miyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canıımm!! Beğenmene çok çok sevindim :D Küpemi H&M den aldım canım Çifri 9-10 TL birşeydi :D

      Sil
  13. Her zamanki gibi yine çok güzel olmuşsun. :) Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sizin güzelliğiniz :D Hep beraber mutluu yıllaraa inşallah :D

      Sil
  14. çok çok gzl olmuşsun bebeğim, iyi seneler herşey gönlünce (gönlümüzce) olsun insallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım yaa!! :) Her ne kadar uzakta olsak Nice mutlu senelerimiz olur inşallah :D

      Sil
  15. Bayıldım makyaja harika olmuşsun tatlım ;) Musmutlu bir 2013 dilerim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook çoook teşekkür ederimm! Beğenmene çok sevindim canım!! Hepberaber musmutlu bir yıl geciririz insallah :D

      Sil
  16. cildinin kusurlu olduğunu söylemişsin ama porselen gbi duruyor maşallah, doğru ürünlerle doğru makyajın sırrı bu olsa gerek
    mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle makyajın amacı ztn kusurları gizleyip güzel olan yerli ön plana çıkarmaktır :) beğenmene Cook sevindim :) musmutlu yıllar canııım

      Sil
  17. çok hoş makyaj ama saçlaaar? :( sağlıkla uzat canım böyle de güzel olmuş ama çok üzülüyorum kesilince :(

    YanıtlaSil
  18. Öncelikle saç rengine bayıldığımı söylemeden geçemiycem, makyajında kusursuz olmuş resmen :)
    Musmutlu seneler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çoook tşk ederim canımm :) cok fazla açıldı rengi tekrar boyatmam lazım :/ sana da musmutlu yıllar canııım

      Sil
  19. çok güzel olmussun ablacım :) sevdiklerinle nice mutlu yıllar dilerim :) artık video çek hasret kaldık valla videolarına .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm çoook teşekkür ederim :)) video çekmeyi düşünürken saçlarımı kestirdim :( biraz alışana kadar yine yok maalesef :(

      Sil
  20. yani suratına bunca şeyi sürdün ve sonuç bu mu oldu.ancak yani.
    makyajsızken kocan sana nasıl bakıyor acaba,mrk ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ancak bu kadar oldu ne yapalım güzellik kraliçesi değiliz ya :) eşimin gözleri azbucuk bozuk ondan pek problem olmuyor rahat ol sen :)

      Sil
    2. :) ChunLi cok coolsun :)

      Sayin Adsiz, kiskanmayalim :)

      Sil
    3. :))) ne diyim ki yani.. Sanki alın bakın ben dünya güzeliyim diyorum da bana böyle bir yorum bırakıyor :))

      Sil
  21. çok güzel görünüyosun :) mutlu mutlu yıllar!! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkürr ederimm canımmm :) Hepbirlikteee mutlu yıllara :)

      Sil
  22. cok guzel olmussun canım ya kaslarıı cok beğenıyorum özel bır urun kullanıyormusun boya far vs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canımmm :) kaşımı kalınlaitırdım onun dışında az biraz flormarın kaş farını sürüyorum :)

      Sil
  23. isil isil cok güzelsin. iyi seneler !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canııımm!! Hepberaber musmutluu yıllaraaa :)

      Sil
  24. I love this!I love this!

    I love this!

    I love this!

    I love this!



    YanıtlaSil
  25. Bu kadar güzel olmak zorunda mısın yaaaa=) cildin porselen gibi, makyajın süper, saçlar zaten şahane. maşallah canım, Allah nazarlardan saklasın...

    YanıtlaSil
  26. Çok güzel olmuşsun bence makyajını sürekli bu şekilde yapmalısın gözünün altına sim sürmiceksen tabi :)

    YanıtlaSil
  27. Saçların aşırı yakışmış sana bu renk çok çok doğal ve soft olmuş.Bir ara platin gibi bir şeydi sanırım.Sana tavsiyem platine boyatmak daha çok yıprattıgı için ve dipler çok belli olduğu için ve daha da önemlisi yaşı çok çok büyük gösterdiği için bence bir daha dönme,bu renk muazzam olmuş ama:)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara