Beğendiğim Ürünler,

Clinique Even Better Eyes {Göz Kremi} Bitti ve Yorumlarım..

17:03 chunlibeauty 25 Comments

  Bugün de biten bir göz kremi ile karşınızdayım..
Öncelikle kısaca göz altı sorunlarımdan başlayarak konuya giriş yapayım..; Göz altlarım  problemlidir. Morluğum pek yok ancak  göz altlarımda biraz kırışıklık, biraz elastikiyet kaybı var maalesef..O yüzden torbalanmaya ve kırışıklıklara iyi gelecek ürünleri tercih ediyorum.. ''Cilt bakımında hedefe yönelik ürünlere bakarsanız aldığınız/alacağınız ürünlerden daha iyi performans alırsınız.. Yani morluk mu var? O zaman o soruna yönelik kremlere bakmalısınız..'' Bende mesela torbalanma gibi sorunlar var bu sebeple göz kremi bakarken morluklara etkisi var mı yok mu pek dikkat etmem göz altımı toparlar mı kırışıklıklara iyi gelir mi diye araştırırım.. 

Yorumlara geçmeden önce tüpün sıfır halini çekmeyi unuttuğum için çektiğim fotoğraflarda pek iyi çıkmadı.. Görüntü kirliliği için şimdiden özür dilerim herkesten.. Gelelim günün konuğu olan Clinique Even Better Eyes Göz kremine;
Clinique Even Better Eyes'in soğuk masaj başlığına sahip olması en sevdiğim özelliği oldu diyebilirim.. Metal başlığı soğukluk verdiği için göz kremini uygularken çok keyif aldım.. Sanırım masaj etkisiyle kan dolaşımı düzelen göz altlarım biraz daha kendine geldi.. 

* Yağsız bir ürün.. Göz çevrem çok hassastır. Yanlış  bir ürünle hemen yağ butoncukları pırtlar.. Bu üründe Yağ butonu hiç oluşmadı..
%100 Parfümsüz bir ürün.. Kokuya alerjisi olanlar keyifle kullanabilir..
Alerji testinden geçmiştir deniliyor.. Bende de herhangi bir alerji sorunu yaşatmadı...Ancak yorumuna güvendiğim Hershyeler ve bir kaç arkadaşta alerji yapmış..
*Hafif renkli ve ışıltılı bir ürün olduğu için göz altına uyguladığımda  güzel bir aydınlık verdi. 

Bu ürünü sadece sabahları kullandım.. Sabah şiş olan gözlerimi soğuk masaj etkisi ile toparlamaya yetiyordu.. Hafif ışılltılı bir ürün olduğu için gece kullanımında bence gereksiz.. Zaten gece biraz daha yoğun nenmlendirici kullanmayı seviyorum..
Morluklar için çok iyi diyemem. Genel olarak hiç bir göz kreminin morlukları yok edeceğini de düşünmüyorum zaten.. Bunun için doktor yardımı ile medikal çözümlerden yardım almanız daha doğru bir karar olur ya da corrector denilen ürünlerle morluğunuzu gizleyebilirsiniz..

Cilt bakım ürünleri tavsiye etmek biraz riskli bir iştir.. Ben sevdim diye herkes sevecek diye bir kaide yok.. Göz altlarınız da morluk varsa ve bu ürünü almayı düşünüyorsanız sizlere pek tavsiye etmem.

Ürünü kullanan memnun kalan ya da kalmayan herkesin yorumlarını merakla bekliyorum.
Ürün canım arkadaşım Shewolf'un doğumgünümde hediyesidir. Kendisine öpücüklerimi gönderiyorum


Benzer Yazılarım

25 yorum:

  1. Bendede torbalanma sorunu var, hemen alip deneyecegim, sagol cnm:)

    Http://ayseguluntavsiyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle masaj başlığı olan ürünler çok iyi geliyor :) Torbalanmanız varsa bu yada muadil ürünleri tercih ederseniz memnun kalırsınız :)

      Sil
    2. 12 senedir duzenli goz kremi kullaniyorum. (32 yasindayim buarada:) iki senedir torbalardan sikayetciyim bunu en kisa surede alip deneyecegim denk geldi arayistaydim sagol cnm;)

      Sil
    3. Bende 30 :) o yüzden göz cevresine daha çok dikkat etmeye çalışıyorum.. Genel olarak beğenilen bir ürün umarım sizde çok seversiniz :)

      Sil
  2. Kuzenimde morluk sorunu vardi ve bu urunu kullandiktan sonra duzelmeyi ben de farkettim. Ancak daha yogun morluk sorunu yasayan baska bir arkadasima ise pek faydasi olmadi maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok yoğun morluklarda mucizevi bir beklenti olmamalı :) güzel yorumunuz için sonsuz tşk ederim :)

      Sil
  3. biraz torbalanma, hafif çizgilenme ve morarma var, morarma uyku bozoukluğu artık ona yapacak bir şey yok ama diğer sorunlar için bunu artık kesin deneyeceğim bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denersen yorumlarını merakla bekliyor olacağım.. Kullanan bir çok arkadaş memnun kalmış.. Tabi mucizevi etki beklememek lazım ama güzel bir ürün :)

      Sil
    2. denediğim zaman yazacağım tabi canım..

      Sil
  4. bence sizin morluklarınz yok sayılır işe yaramasına sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende öyle yazdım zaten yazımda :) torbalanma cizgiler vs var :)

      Sil
  5. Benim gözaltlarımda sorunsuz.Ancak nem ihtiyacı var.Farklı markaların ürünlerini de kullandım bu ürünü tek geçiyorum...benim yorumlarım da burada http://trendyandfriendly.blogspot.com/2012/09/clinique-even-better-koyu-halka.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum bıraktığın için çok çok teşekkür ederim.. Sonucta tek benim memnun kalmak çok şey ifade etmez :) Hemen bloguna ışınlanıyorum :)

      Sil
  6. merak ettim ya bu ürün tam benim aradığım bir şey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) deneme fırsatı bulursan yorumlarını beklerim !!

      Sil
  7. Biotherm'in ergetic eyes göz kremini de kesinlikle tavsiye ederim. Bugüne kadar çok fazla çeşit kullandım. ama en en en sevdiğim biotherm ve rexaline oldu. İkisini de sephora'da bulabilirsiniz.

    biotherm bir hafta içinde gözlerimdeki torbaları yok etti ve bembeyaz bir aydınlık getirdi..

    bu arada ben de bloguma beklerim

    http://goldenrougeum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için çok teşekkür ederim la colline markasını kullanmaya başladım ama daha sonra mutlaka tavsiyeni dinleyeceğim :)

      Sil
  8. Bu urun krem kapatici mi yoksa bakim kremi mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakım kremi :) renkli durduğuna bakmayın sürünce seffaflaşıyorve aydınlık bir etki sağlıyor

      Sil
  9. Bu urun kapatici krem mi yoksa bakim kremi mi ?

    YanıtlaSil
  10. Bu urun krem kapatici mi yoksa bakim kremi mi ?

    YanıtlaSil
  11. Benim mimiklerim çok belirgin ve üstüne çok gülen bir insanım. Dolayısıyla göz kenarımda kırışıklık oluşuyor. 24 yaşındayım ama bu drum beni rahatsız etmeye başladı. Sence bu duruma iyi gelebilir mi ?

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara