BB Cream,

Nivea BB Krem {Light} Yorumlarım

23:26 chunlibeauty 23 Comments

Bugünkü misafirimiz Nivea BB krem.. 
BB krem furyasında Nivea gibi büyük  bir markanın da katılmasına çok sevindim.. Gelelim Nivea'nın BB kreminin özelliklerine;

Diğer BB kremlerde olduğu gibi Nivea BB kreminde iki renk seçeneği var.


* Ten rengim ne beyaz ne de buğday.. Ara bir renk MAC'te NC30 kullanıyorum.. Bu sebeple Light rengi cildime uyuyor ancak benden daha açık tenliler de ton farkı yaratabilir..
* Üründe ilgimi çeken özelliklerden birisi göz altına da uygulanabilmesi.. Nivea'nın böyle bir ürün sunması çok güzel.. Sonuçta herkes göz altı kapatıcısı kullanmıyor.. :)
* Pembe alt tonlu bir ürün
* İçerisinde bulunan Mineraller ve Provitamin B5 ile cildimize bakım yapıyor
*  Nivea 'nın meşhur el kreminin kokusuna sahip.. El kreminin kokusuna bayılan biri olarak bu koku beni hiç rahatsız etmedi.. Ancak yoğun bir koku olduğu için kokudan rahatsız olan arkadaşlarıma uygun bir seçenek değil..
*50 ml ve 10SPF güneş koruması var.
* Yapısı biraz yoğun.. Bu sebeple dağıtması biraz zahmetli.. 
* Nemlendirme özelliği diğer BB kremlere göre daha fazla..
* Çevirmeli kapak
* Yağlı  ve Yağlı/Karma ciltlerden ziyade Kuru ve Kuru/Karma cilter için çok daha uygun bir ürün..  (Umarım bizim gibi karma & yağlı ciltler için yağsız formülünü en kısa zamanda piyasaya çıkarır)
* Kapatıcı özelliği az, ancak cildime azıcık renk gelsin, renk eşitliği sağlasın, taze bir hava versin diyorsanız deneyebilirsiniz :)
 İçindekilere bakalım; 
 Nivea Ne demiş bu krem için;

Ürünü deneyen arkadaşlarım varsa yorum kısmında fikirlerini belirtirse çok sevinirim :) Şimdiden teşekkürler!

Benzer Yazılarım

23 yorum:

  1. Bende buyuk bir merakla malesef test edemeden aldim. Benimde nc 15-20 arasi bir tenim var. Bana cok koyu geldi biraz da karma bir cilt tipim oldugu icin sadece 1 kere evde surebildim :( hele ki pembe alt tonlu olmasi tam anlamiyla kabusum oldu cingen sipasi gibi oldum :)))) basarisiz bir urun secimj yani. Normalde her urunun light rengi ile uyumluyumdur fakat bu sanki en koyu rengi gibi durdu. Bu sebeple kullanamiyorum. Aciklayici yazin cok guzel olmus ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Yorumun için sonsuz teşekkür ederim... Bizim gibi bej tenlilere pek uymuyor.. Biraz daha hafif biraz daha bej tonlusunu da çıkarırlar umarım :D

      Sil
  2. ben de yapısını çok beğendim ancak rengi cidden çok koyu olmuş keşke azıcık daha açık olsaymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yapısı güzel ama acık rengi çok açıklara gitmeyecek türden.. Biraz daha açık yapsalarmış çok daha iyi olurdu :)

      Sil
  3. denemediğim bu kaldı bir tek ama yorumlarda kuru ciltlere uygun olduğunu okuduğum için de ürün bana göre değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakın zamanda yağsız formülünüde çıkaracaklarına inanıyorum :D Yorum için teşekkür ederim :D

      Sil
  4. flormarın bb kremini de denesene canım,ben beğendim çünkü,sen ne dersin mrk ediyorum.maybeline bb aldım deneyerek hemde ama şimdi beğenemiyorum,boşuna bişey sürüyorum cildime sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu denemedim! Denk gelirsem alır denerim canımm :D Maybelline de denemedim ama deneyenler memnun kalmıştı sanki :/

      Sil
  5. Ben bugun test ettim ancak hayli koyu tenli oldugum icin pembelik hissetmedim ama hani saglikli cilt goruntusu olur ya sanki oyle oldu.T bolgem yaglidir ancak cildimi oldugundan daha yagli gostermedi. Kokusu ucucu zaten. Benim gibi hassas burunlari rahatsi etmeyecek cinsten ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Senin cildinde bir problem yok ki zaten.. Ürünü kullandıktan 2-3 saat içinde parlama yapmadıysa kullanabilirsin sonuçta güzel bir ürün :D

      Sil
  6. Urunu bugun test etme firsatim oldu. T bolgesi yagli biri olarak beni rahatsiz eden bir tarafi olmadi. Veya kistan cildim kurudugu icin iyi gelmis olabilir! Hayli esmer oldugumdan pembelik olmadi ancak 'saglikli cilt' isiltisindaydi sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sanırım sana koyusu iyi durur.. Koyu renginde belki pembelik yoktur :)

      Sil
  7. nc35im ben. medium to dark olanı bana koyu geldi biraz. Fakat , çok kapatıcı olmasa da cilt tonunu düzenlemede başarılı buldum. Bir de bana da normal ve kuru ciltlilere daha bir uyacak gibi geldi. Çünkü yağlı cildimde tek başına kullandığımda 1-2 saatin sonunda epeyce bir parlama vardı. Ama parlama önleyici ve sabitleyici bir pudra ile hiç sorun yaşamadan 4-5 saat rahatça kullandım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de yağlı ciltlere pek iyi gelmeyeceğini söylemiştim :D Güzel acıklayıcı yorumun icin cook tşk ederim tatlım!! :)

      Sil
  8. Bende nc30 light olanı daha iyi ama bej tonlu olduğumuz için altonumuza pek uymuyor :) evet dediğin gibi pudrayla kalıcılığını kontrol altına almak mümkün :) yorum için çook teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Bende nıves bb kremı drneyenlerdenim.yapısı nemlendirici özelliği çok güzel.fakat ben gratisten alırken tester kullanmadan aldım ve benı yönlrndiren görevli arkadaş cildime medıum gidrcegını söyledi onu aldım ama benım tenıme çok koyu ben bugday tenkıyım şimdi ligt alıp dnesem mi diye tereddütteyim.fazla fondoten kullanmadığım için bb kreme merak salmıştım ama hüsran...sizce alayım mı ne dersiniz ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Light rengi bile koyuyken bilmeden yönlendirme yapan satış görevlilerini çok kızıyorum.. Eğer cildin karma & yağlı değilse bence kullanabileceğin güzel bir ürün olur senin icin :)

      Sil
  10. Mrb bende ilk defa nivea bb kullanmaya karar werdimde ilk kullanmam oldugu icin tereddutteyim garnierlen aralarinda kaldim sizce hangisinin kapaticisi yogun? Ve yuzde parlaklik yaratiyomu ben isildamasini istiyom cildimin tskrlr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin kuru mu yağlı mı ona göre tavsiye edebilirim anca.. Garnierin ince uzun tüpte olanını mesela çok seviyorum cünkü cildim karma.. Ama sen cildim ışıldasın diyorsun Nivea iyi bir secim olabilr senin icin canım

      Sil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Cildim normal garnier kullanmistim koyu tonunu ama cok koyu durmustu yuzumde fakat hosuma gitmisti simdi benim cildimde siwilce filan yok goz alti morluklari mewcut we soluk cildim war sarimsi gibi fondoten kullaniyom ama zararli oldugu icin birakip bb krem kullanmak istiyom yuzum rengi degissi parlasin we kapatici ozelligi olsun garniermi iyi acaba :(

    YanıtlaSil
  13. Çıktığı günden beri garnier bb krem kullaniorm kapatıcı özelliği de gayet ii renk esitlemeside ayni zamanda ne çok yoğun ne de çok su gibi. Kisacasi yüzümde gören herkes sordu ve aldılar çokta memnunlar.

    YanıtlaSil
  14. Nivea ismi geçince aklıma ilk gelen nemlendirme oluyor.ve yanısıra sağlıklı... Çünkü niveanın normal kremlerinden bile ne derecede cilt tarafından çabuk emildiğini biliyoruz :))
    Karma bir cilt tipine sahibim,açık tenliyim T bölgem yağlı.. Nivea bb krem renk tonu olarak cildimle uyum sağlamasa da nemlendirme özelliiği ile gün boyu kendimi rahat hissettirdiğini söyleyebilirim. Kapatıcılık orta seviyede zaten fazla cilt kusuru olan birisi değilim. Çok seviyorum Niveayı fakat keşke açık tonları olsaydı muhakkak vzgeçilmez bb kremim olacaktı.

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara