Dolgu,

Dudak Dolgusu Yaptırdım; Teosyal Kiss Dudak Dolgusu

16:30 chunlibeauty 72 Comments

*Tamamen kendi kişisel deneyimimdir. 
Geçen hafta  Göz Altı Işık Dolgusunu paylaşmıştım ve dudağımda çıkan uçuk nedeniyle dudak dolgusunu yazamamıştım.. Dudağım artık iyileştiğine göre Dudak dolgusunu yazma zamanı da geldi! :)





Aslında benim niyetim göz altını doldurmaktı dudaklarımla ilgili pek bir şikayetim yoktu..  Doktorum dudaklarını da hafifçe belirginleştirelim oransızlıkları düzeltelim ne dersin dedi.. Bende biraz merak, biraz da blogda paylaşırım düşüncesiyle tamam dedim.. Dudağıma da aynı uyuşturucu kremden sürüldü;
Dudaklarımı hissetmez oldum :) Dudak için özel üretilen Teosyal Kiss uygulandı;

 Dudaklarımı büyütmek amaçlı uygulamadan ziyade dudakların  kontürünü belirginleştirmek ve alt üst orantısızlığını gidermek için bir kaç dokunuş yapıldı.. Göz altıma uygulama yapılınca hiç acı hissetmemiştim dudağı da öyle olacak sandığımdan gayet rahattım ama pek öyle değilmiş.. :)
Uygulama iğneyle yapılıyor. Dudak kalbi denilen yerilerin daha belirgin olması için o kısma dolguyu Enjekte ederken;

Derinin üstünden giriş yapılıp epeyce deri altına girilerek enjekte ediliyor. Bu yüzden dudağımı ellediğimde silikon gibi birşey hissetmiyorum.. Ayrıca dudağın iç mukoza kısmından da bir kaç doz dolgu enjekte edildi. Bu da dudağın yan profilden de dolgun görünmesini sağladı. İğneyle giriş yapılan yerlerde biraz morarma oldu ama 2-3 güne kadar geçti.. Zaten ödem attırıcı  bir krem yazıyorlar sizde onu evde kullanıyorsunuz ve dudaklarınız daha çabuk iyileşip formuna kavuşuyor..
Uygulamadan sonra İlk 2 gün dudağım ödem yaptı haliyle epeyce şişti.. :)


Dudaklarım yaklaşık bir/birbuçuk hafta sonra biraz daha oturmuş haliyle bu şekilde oldu;


Dudağınızı büyütmek istiyorsanız yada alt/üst dudağınızdan biri daha  inceyse ona göre  bir uygulama yaptırmanız da mümkün..
Dudak dolgusu acısız bir işlem diyemem benim dudaklarım acıdı valla!! Ama çok çabuk geçen bir acı olduğundan dolayı gözünüz hiç korkmasın..
Teosyal Kiss Dudak Uygulamasının kalıcılığı 6 ile 9 ay sürüyormuş. Ancak bazı yorumlarda etksinin çok daha az sürdüğünü söyleyenlerde var. Sanırım kalıcılık kişiden kişiye değişiyor. Özellikle sigara alışanlığı olanlarda kalıcılık daha az oluyormuş.
Fiyatı 600-1000TL arasında..
Daha başka anlatacak birşey bulamadım sormak istedikeriniz varsa yorum kısmından ulaşabilirsiniz.

••• TEOSYAL ® Kiss , dudakların etrafındaki hassas bölgenin tedavisi için özelolarak geliştirilmiş yeni bir formüldür.Yüksek oranda çapraz bağlarıyla, bozulmaya karşı dayanıklı ve çok daha uzun ömürlüdür. Küçük bir enjeksiyon gerektiren, doldurucu bir uygulama yöntemidir.


••• Bir sonraki enjeksiyon için önerilen süre 6-9 aydır.
••• Etkili, enjeksiyonu kolay ve yüksek viskoziteye sahip olan bu dolgu maddesi 27G ½ iğnelerle enjekte edilir. Dudakların ve dudak köşelerinin hassas bir şekilde düzenlenmesini sağlar.
••• Teosyal Kiss enjeksiyonuyla, tüm ağız (kırmızı dudaklar ve kontürler) da uyumlu bir sonuç elde edilir.

••• TEOSYAL ® Kiss ile neler yapılabilir?
• Dudak kontürünü yeniden belirleyebilir,
• Dudakların hacmini artırabilir,
• Dudak köşelerini doldurarak şekillendirebilir ve
• Dudakların nemlendirilmesini sağlayabilirsiniz.

PS: Uygulamanın üzerinden bir ay geçti. Dudaklarım tam oturdu.. Zaten öyle fazla bir uygulama yapılmamıştı. Nitekim şu anki duruşunu çok sevdim. Ancak geçen süre içinde arada bir dudaklarım ödem yapmaya devam etti. 
Kalıcılığı en çok sorulan soru.. Ancak kalıcılık Özellikle dudak dolgusunda kişinin sigara içimi vb eylemlerine bağlı olarak  değişiyormuş. Ben bu uygulamaları kendim için yaptırdım sonucu da size belki fikir olur diye paylaştım. Size gidin yaptırın diye bir yaptırımda bulunmuyorum bu tarz problemleriniz varsa yaptırmadan önce googlde aratın diğer yaptıranların yorumlarını da okuyun öyle karar verin derim..
 Son olarak Benden daha deneyimli arkadaşlarında fikirlierini yorum kısmında belirtmelerini rica ediyorum :)

Benzer Yazılarım

72 yorum:

  1. bence, zaten maşallah çok güzelsiniz ve hiç ihtiyacınız yoktu.Bu işlemlerle yormasaydınız kendinizi :( umarım yanlış anlamazsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım ne yanlış anlaması bencede dudağa gerek yoktu ama merak işte :) zaten geçici o yüzden sıkıntı yok ;)

      Sil
  2. gerçektende normale dönmüş işte şimdi beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiihih :) aslında sade dudağı çekince çok şişkinmiş gibi geliyor ama benim yüzüm geniş o yüzden yüzümde çok sırıtmadı :) rujsuz resmini çekmemişim onuda ekleyeyim !!

      Sil
  3. Çok güzel, ilk resimde üst dudakların çok dolgun çıkmış ama şişlik var sanırım. Son resimler harika.bu konuyu özellikle merak ediyordum. 4-5 yıl önce burun ameliyatım sırasında dudaklarıma da vücuttan alınan yağ enjekte edilmişti, yaklaşık 6-8 ay idare etti. Ancak sonrasında bile acısı 1-2 gün sürmüştü.Şimdi tekrar yaptırmak istiyorum artık teknik gelişti acısız yapılır diye ümit ediyordum :)) Hakan Bey'e en kısa sürede gideceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde burundan sonra dudaklarım geri planda kalmıştı onu birazcık öne çıkarrtık aslında ben sevdim bu uygulamayı öyle simit gibi bir dolgu görünümü vermiyor :) dediğim gibi acısı sadece iğneyi batırıp derine inerken hissediliyor sonra geçiyor :) umarm sende çook memnun kalırsın canım!! :)

      Sil
  4. Bende en son geçen sene yaptırmıştım,6. aydan sonra yavaş yavaş eriyecek demişti doktorum ama biraz daha çabuk eridi gibime geldi.Tabi sigara vs içtikçe daha hızlanıyormuş bu süre dikkat etmek lazım.Senin dolgunda güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm :D sigara kullanmıyorum belki bende daha uzun dayanır :D yorum için sonsuz teşekkürlerr!

      Sil
  5. siskinlik inince güzel duruyor diyebilirim ama önceki haliyle de gayet güzeldi dudaklarin :) ama hem degisiklik hem de iyi bir tecrübe olmustur senin icin. önemli olan memnun kalman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önceki haliyle bir sıkınrım yoktu dediğin gibi tecrübe oldu :D güzel yorumun için tşk edreim!! :)

      Sil
  6. Tam dozunda çok doğal olmuş canım çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim bende gerçekten, açıkçası dudaklarımla çok ince olduklarından çok uğraşan ve geçmişte de bir kaç estetik uygulama yaptıran ben bunu sevdim:) hayırlı olsun:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiim :)) yorum için çok sağol! :)

      Sil
  8. Cnm göz altı da çok başarılıydı bu da öyle olmuş. Zaten dediğin gibi geçici etkili oldukları için denemekten zarar gelmez:) hem sonuç da güzel olmuş, öpücükler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynennn canımm! Göz altına kesin devam ederim ama dudağa pek gerek yok denemiş oldum :)

      Sil
  9. geçmiş olsun :) bazen güzellik acı verici olabiliyor. kalıcılık süresi keske daha uzun süre olsaydı. maaliyete göre 9 ay çok kısa bi süre. diş teli durumundan sonra bende düşünmüyor değilim ama :) paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani pek ucuz sayılmaz :/ ama doktorunla iletişim iyi olursa diğer seansları belki daha uygun yaparlar :/ :))

      Sil
  10. Barbie gibi olmuşsun Chunliii :) http://2.bp.blogspot.com/-th2L3yAmpRk/US32h4BR5aI/AAAAAAAAPYM/K2GghDXwpYU/s1600/DSC02434.JPG bu fotoğrafta her zamanki gibi süper ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:)) 30 yaşında barbimi olur :)) çook tşk ederim vallahi moral verdin bana :))

      Sil
  11. çoook güzel olmuşsun ben de yaptıracağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy çoook tşk ederiiimmm !! Umarım memnun kalırrsın sende!!

      Sil
  12. canım vala dudaklarının dogal halı cok daha guzeldı ama bu benım fıkrım tabı benımkıler normalde zaten böyle yenı tanıstıgım herkes dolgu vrmı dıye soruyor ve dudaklrımdan hc memnun degılım./

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) millet dolgun dudak için neşer yapıyor ve sen memnun değilsin :) ben dolgun dudağı seviyorum :)

      Sil
  13. yani canım bu işin sonu kötü nekadar güzelsin o doktora söyle aklını çelmesin burun,gözaltı,dudak derken gencecik yaşta botoxta tavsiye ederse aman yarabbim işin şakası bunlar ama gerçekten yüzüne daha fazla müdehale ettirme kendine iyibak sevgiyle kal:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altı ihtiyaçtı çünkü yorgun bir ifade veriyordu :) yaşımda çok genç sayılmaz 30 dan sonra bu işlemleri çoğu bayan yaptırıyor kimisi gizliyor kimisi de benim gibi dobra dobra yaptırdım diyor :) bence çok takılmayın :)

      Sil
  14. Harika bisi bnde isterim ama cesaretim yok sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol;) vallai forumları filan okudum da baya baya yaptıran var :) ama senin dudaklar güzel ihtiyacın yok bence :)

      Sil
  15. bayıldım çok hoş olmuş güle güle kullan.. ben daha önce yaptırdığımda emla ile uyuşturur gibi yapmışlardı tabi feci ama fecii acımıştı.. şimdi diş doktorum bu konuda bir eğitim aldı ve biliyorsun dişçiler ağız dudak çevresi her yeri uyuşturabilirler, ben de onlara yaptıracağım böylece canım acımayacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle etki yapan bir krem uyguluyorlar ama yinede acı oluor :) valhi iyi fikir hadi bakalım umarım daha acısız bir işlem olur seninkisi :)

      Sil
  16. Canım cesaretlisin ne diyeyim:) Ödem gidince daha iyi olmuş ama surat ifaden değişmiş baya bir olgun bir feminen hava oturmuş valla. Güzel günlerde kullan canım yaramış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi :) çok sağol dudak dolgusunu bilmem ama göz altı dolgusuna kesin devam ederim! Yorum için çok tşkkler canı m

      Sil
  17. ben doğal görünümü bozmadıktan sonra estetiğin her türlüsünü gayet normal buluyorum. hatta ben de dudaklarım için ilerde böyle bişey düşünüyorum. çok dümdüz geliyor bana biraz dolgun olsa fena olmaz. sana da yakışmış canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok sağol canım!! Bende öyle düşünüyorum :)) çoook tşkleeer

      Sil
  18. Bende burun ameliyatı istiyorum ne kadar güzel bir burnunuz var :) Dudaklarınız önceden de güzeldi şimdi de çok güzel ama asıl ben Rujunuza bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiiiim!! Doğal güzelliğim yok zorla güzel olmaya çalışıyorum hahahaha:) çok sağol!

      Sil
    2. kesinlikle yanlış düşünüyorsunuz kaşınız gözünüz yüzünüz hatta boy pos güzel herşey gayet güzel ufak bir düzeltme yapılmış ve bir kat daha güzelleşmişsiniz :)

      Sil
  19. Müthiş doğal görünüyo.güle güle kullanın.2 yıldır takip ediyodum bloğunuzu:))bende yeni blog açtım beklerimm:)sewgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederiiiim!! Tabiiki hemen takibe alıyorum :)

      Sil
    2. Bende çok teşekkkür ederim.Nezamandır isteğimdi bi blog açabilmek ama beceriksizliğimden açamadım bitürlü.Şimdi de hiç izleyicim yok;))kendi kendıme yazıyorum ama olsun dimi;)belki zamanla olur.öğrenmem gereken şeyler var sanırım;)

      Sil
  20. Ben sadece dudak konturü istiyorum o da mı aynı aşamalardan geçiyor acaba? Çok güzel olmuş seninki=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani biraz dolgnluk ve kontür olayını doktor ayarlıyor gidip görüşüp ona göre karar vermeniz en doğrusu olur :) çook tşk ederiimm

      Sil
  21. Çok sexy olmuşsun canım bayıldım ben :) Bence dudağa da devam et! :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) indikce daha güzel bir şekil aldı sevdim ya :)

      Sil
  22. zevk mselesi tabi ama bana üst dudak çok dolgun geldi. benc eski hali daha güzelmiş. göz altı süper ama iyi ki yaptırmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim yeni olunca dudak şiş oluyor haliyle şu an çok daha memnunum dudaklarımdan :)

      Sil
  23. selam.konuyu ilgiyle okudum.çok güzel olmuş çok güzel durmuş sizde..benimde üst dudagım alt dudagımdan bayagı bi ince hiç sevmiyorum..Kalıcı bi çözüm öneriniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcı bir çözüm önermem canım çok riskli.. :/

      Sil
  24. Bende beğendim hos olmus :)
    bende yaptırmak istiyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerinden kaç ay geçti hala inanılmaz memnunum :D Hatta kesinlikle devam etmek istiyorum :D

      Sil
  25. Bende beğendim hos olmus :)
    bende yaptırmak istiyorum ...

    YanıtlaSil
  26. Ben bu güzel yorumu nasıl cevapsız bırakmışım! Çok ama çok teşekkür ederim.. Doğala yakın abartıdan uzak dokunuşlar her zaman güzel sonuç verir. Tv de gördüğümüz kocaman dudaklar bizi haliyle bu tarz işlemlere karşı korkuttu.. Ancak yukarıda da dediğim gibi iyi bir doktor elinde ve ne istediğinizi iyi bildikten sonra bu tarz işlemleri yaptırmak bence gayet güzel sonuclar veriyor :D

    YanıtlaSil
  27. Selam busecim :) blogunu ahh şu dudaklarımı nasıl adam ederim diye ararken buldum 3 gündür soluksuz okuyorum Kızkardeşime ışık dolgu banada dudak dolgu ya karar verdik yan etkileri zararları onları araştırıyorum.Tek aklıma yatan doktor ise senin doktorun hakan bey oldu rica etsem bana hakan beyin telefon numarasını verebilirmisin .Bence zorla güzel olmuyosun sen zaten güzelsin her kadın güzeldir :)

    Sevgiler

    ofissstyle@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben de özel telefonu yok maalesef. Kendi web sayfasından ulaşabilirisniz. :) Bu arada iltifatın için çok teşekkür ederim o senin bakan gözlerinin gönlünün güzelliği

      Sil
  28. dip not: sürekli dudak peelıngı yaptığın zamanda dudağın şişiyor. banyodan sonra tarçın ve şekeri karıştırıp peeelıng gibi uygula rengi eşitleniyor ve dolgunluk yaratıyor. tavsiye ederim güzellik :)

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar, sonraki süreçte hızlı iyileşmesi için kullandığınız ilacın adı nedir ? Şuan feci ihtiyacım var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adını hatırlayamıyorum ama eczaneciler yardımcı oluyor bu konuda. Ödem attırıcı krem diyip sorabilirsiniz

      Sil
  30. Mrba bende yaptrdim geçen hafta kalici dolgu kullandılar isterseniz yardimci olabilirim bu konuda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcı dolgu nasıl oluyo yani ne kullaniyolarve nerde yaptirdinizfiatı nedir bilgi verirseniz çok memnun olurum😊

      Sil
    2. Merhaba kalıcı dolgu nasıl yapılıyo ve ne kullanılıyo fiatı nedir nerede yaptırdınız bilgi verirseniz çok memnun olurum

      Sil
    3. Kalıcı dolgu nasıl oluyo yani ne kullaniyolarve nerde yaptirdinizfiatı nedir bilgi verirseniz çok memnun olurum😊

      Sil
    4. Kalici dolgu kendi vücudunuzdan alinan yağla yapılıyor ama bence riskli ve herkes iyi yapamıyor 😕

      Sil
  31. merhaba, bende yaptırdım neredeyse 1 yıl olacak, dudaklarımın içinde nohutdan daha küçük sertlikler kaldı sizde böyle bir durum varmı

    YanıtlaSil
  32. Selamlar bende dolgu yaptirdim ve sislik oldu.Henuz 2 saat once.Dr da inecek diyor ama cok agladim.

    YanıtlaSil
  33. Merhabaaa... Ben dün yaptırdım ve bugün dudağım inanılmaz şiş.. Bunun için kullanabileceğim bir ilaç yok mu ve ne zaman düzelir acaba? :( çok kötü duruyo..

    YanıtlaSil
  34. Merhaba sec renginin ve numarasını ogrenmek istiyorum cok yakışmış

    YanıtlaSil
  35. Merhaba sec renginin ve numarasını ogrenmek istiyorum cok yakışmış

    YanıtlaSil
  36. Doktorunuzun ismi nedir acaba?

    YanıtlaSil
  37. Bir şey soracağım ben de dün dudak dolgusu yaptırdım çok bir uygulama da değil kontür çalışması yapıldı dün bir hafta sonra rotüş yapılacak bugün ise üst dudak dışa kıvrıldı ördek gibiyim çok korkuyorum

    YanıtlaSil
  38. Merhaba ben de dün yaptırdım fakat bugün üst dudağım ördek gibi dışa doğru şişti böyle sanki vaselin sürmüş gibi üst dudak kontörüm şiş korkuyorum

    YanıtlaSil
  39. Bir şey soracağım ben de dün dudak dolgusu yaptırdım çok bir uygulama da değil kontür çalışması yapıldı dün bir hafta sonra rotüş yapılacak bugün ise üst dudak dışa kıvrıldı ördek gibiyim çok korkuyorum

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara