Flormar,

Flormar Deluxe Cashmere Lipstick Stylo DC28 Swatches

16:52 chunlibeauty 17 Comments

Flormarın yeni çıkardığı Deluxe Cashmere Rujla beraberiz bugün.. 
Bu rujda göze ilk çarpan şey ambalajının şıklığı olsa gerek.. Flormarın alıştığımız ambalajının dışında olması mı şaşırtıcı yoksa gerçekten kaliteli görünüyor olması mı daha şaşırtıcı bilemedim :) Bunun yanında rujun dudağı kurutmayan, yumuşak bir dokuya sahip olması da + bir puan diyebiliriz.  Kalıcılığı fena değil ayrıca deluxe shine serisine göre daha mat bitişe sahip bir ruj.. Bende ki DC28 rengi Nude diye tabir ettiğimiz ten renginde bir renk. Koyu göz makyajlarımın vazgeçilmezi olacak bu ruju şimdiden çok sevdim.. Fiyatı diğer rujlara nispeten daha pahalı olsa da piyasada ki diğer markalara göre kesinlikle daha uygun..
Fiyat: 15,50 TL
Pekii Flormar bu ürün hakkında ne demiş bir bakalım;
''DELUXE CASHMERE LIPSTICK STYLO Yumuşak ve olağanüstü derecede pürüzsüz dokusuyla, ferah ve hafif yapısıyla, kullanım konforu sağlar. Özel şık ambalajı sayesinde kadınların sürekli çantalarında taşımak isteyeceği Deluxe Cashmere 10 renkten oluşmaktadır.''


Ambalajında biraz daha koyu dursa da dudağıma uyguladığımda daha açık bir renk oluyor..Bu arada havalardan ve benim dudak yeme alışkanlığımdan dudaklarım biraz kötü görünüyor.. Mazur görün lütfen :)
Flaşshız gün ışığında bileğimde ki duruşu;
Flormarın Deluxe Cashmere Rujunu beğendim ve koyu tonlarını satın almayı düşünüyorum. Alacağım diğer renkleri de paylaşmak için sabırsızlanıyorum. 

***Ürünü Denemem için gönderen 
Flormara Teşekkür ederim. 

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. Tam sevdiğim nude tonlarda bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett!! Çok tatlı bende çok sevdim :D Birde bordo rengi varsa mutlaka alacağım

      Sil
  2. biz de sende yenı renklerı gormek ıcın sabırsızlanıyorum bebeğimmm! cok guzel durmus bu ton da:)

    sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) bu aralar pek bir yere cıkamıyorum hafta sonu iyi olursam alacaklarlistesinde :))

      Sil
  3. Ben bugün aldım bu rengi ilk sürüşte aşk yaşadım:):) koyu tenli olduğum için de gayet güzel durdu:) koyu göz makyajlarıyla kombinlemeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooow çok sevidndim:) güle güle kullan canmmmm:)

      Sil
  4. Renk olarak oldukça yalın ancak aynı rengin iki tık koyusu benim favori rengimdir.Yumuşak ve nemlendirici etkisi fotoğraflardan net olarak görünüyor zaten.Mutlaka denenmeli !!

    Paylaşım için teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bir iki ton koyusunu güzellkkazani.com da blabilirsin :) arkadaşım çok güzel resimlemiş onu :)

      Sil
  5. Sana her renk yakışır canımın içisi <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aslında pek ruj süren biri değildim ama ten rengi rujlar beni baştan çıkarıyor :))

      Sil
  6. sana çok yakışmış ama ben koyu tenli olduğum için bana hiç yakışmadı gittim arkadaşıma verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmmm pembe alttonlu nude renklerin daha çok yakışır sanırım.. :)

      Sil
  7. kesinlikle bende bu ruja bayıldım. okadar çok nude rujun arasında bir bu dudağımda varla yok arası gerçek bir nude görünüm sağladı. Flormarın yeni ambalajlarınıda çok şık ve başarılı buluyorum. Yakında tüm makyaj malzemesi alışverişimi Flormardan yapabilirim :) ruju,smoky eye göz kalemi, eyeliner ı favorilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenip yorumunu paylaştığın için çok tşk ederim canım:) bende eyeliner far ve rujlarını çok beğeniyorum :)

      Sil
  8. Bana nasıl yakışmadı nanamazsın! Ölüdudak oldum. Esmerlere hayli koyu tenlilere gidecek türden bir ruj değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur bebiş:) sana daha pembe alttonlu nude rujlar yakışır :) ama iddialı renkleri esmerler daha iyi taşıyor

      Sil
  9. En kısa zamanda alıp deneyecegım canım saba güveniyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara