Aksesuar,

İnstagram Derlemesi :)

12:32 chunlibeauty 17 Comments

Günün konusu İnstagram derlemesi :) İtiraf etmek gerekirse İnstagram blog kadar teferruat istemeyen paylaşım sitesi olduğu için kolayıma geliyor.. : )  Ayrıca diğer arkadaşlarımında paylaşımlarına daha hızlı bir şekilde bakabildiğim içinde daha keyifli :) 
İnstagramda ki Chunlibeauty 'i Blog takipci arkadaşlarımın çoğunun takip etmediğini bildiğim için aralarından derleme yapıp neler yaptığımı paylaşmak istedim..

Kar yağdığında evden manzara ve benim halim;


 H&M den aldığım botlarım ve küpem;

İndirimden bol bol aksesuar kaptım..Ama nasıl kombinlesem karar veremedim;


Şu sıralar en sevdiğim papilerim; Siyah ve Kırmızı Twist, Diğer ikisi de UGG;
 Kırmızı olanı hiç giyemediğim için dertlendim.. Diğerlerinin de canını çıkardım..

Zaman zaman sarı saçımı özlediğim için ah vah edip durdum;

Koyu saça alışmak için  Makyajımda biraz turanj ve coral renkleri kullanmaya başladım
Yeni ürünler deneme fırsatı yakaladım ve bir çoğunu sevdiklerimle paylaştım;

Son olarak Fıstıkla spora başladık :) Şaka şaka.. Spora ayıracak zaman mı kaldı :/
İşte böyle günlük yaşamdan rutinlerimi paylaşıp durdum :) İnstagramda beni takip etmek isterseniz Chunlibeauty diye aratabilirsiniz.. Takip eden tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler :)

Benzer Yazılarım

17 yorum:

  1. Fıstık ya aleemsin ne güldüm fotografına:))
    Sarı saçını özleme yemin ederim şahane oldu kuzum bu halin. Ayrıca aksesuar almak için en keyifli sezon kesinlikle bende çekmecemi dolduruyorum bu sıra :)

    Öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)tipitip fıstık işte evin neşesi gibi.. Aynen indirim demek aksesuarları kapmak demek :) çok güzel kolyeler bileklikler vardı çok keyifli oldu :)

      Sil
  2. yeni aldıklarını güle güle kullan, bu arada sarı saçların için vah vahlanma, koyusu daha güzel,hatta bir ton bile daha da koyultabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok teşekkür ederim canım! Koyuya alıştım gibi.. iyice koyultmadan önce aklımda bir renk var onu yapmayı düşünüyorum :)

      Sil
  3. Fotoğraflar çok güzel,fıstığa bayıldım ne tatlı bir şey o öyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol :D çok teşekkür ederimm.. Fıstık hem tatlıdır hemde tembel oburx 'tir :)

      Sil
  4. ig'den uzak kalınca baktım tek tek fotoğraflara :) yakıştı deseler de daha doğal deseler de sarıyı çok özlüyor değil mi insan. aynı vahları bende her gün yaşıyorum bahara yaptırıcam ben de çook özledim sarılarımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aynen öyle canıımm!! Sarı öyle bir renk ki içine işliyor vazgecemiyorsun:/ ama ben kararlıyım dönmeyeceğimmm nayırr :))

      Sil
  5. sarı saçı sevsem de koyu renk sana çok yakıştı..kırmızı papişlere bayıldım..Fıstık ise başlıbaşına bir olay..ne şeker şey o!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çoook tşk ederimm:)) papilerim güzel ama havalar kötüü :)) fıstık azıcık kilo aldı hantallaştı koşmayı da sevmiyor :) zayıflatmam lazımmm :))

      Sil
  6. çok güzelsin canım yaa bayılıyorum sana takılar saçın başın çok hoş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol :D O senin güzelliğin canımm! Ben makyajla saçla işi kurtarmaya çalışıyorum :)) Güzel ve içten yorumun için çoook tşk ederim! :)

      Sil
    2. yok canım bence kendi saf güzelliğin şirinliğin :)

      Sil
  7. 5. fotograftaki Stradivarius kolye bende de var ama ben genelde yakasi acik bluzlerle kullaniyorum, kolye kendini daha cok gosteriyor bence.Ama sizin gomlek yakasi kapali olan kombininizde hos durmus,benzer bir kombin denecegim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aslında yakası açıkla kendini gösterir ama havalar malum :) bende böyle deniyim dedim fena olmadı sevdim hatta :D güzel yorumunuz için sonsuz teşekkürler!

      Sil
  8. saç renginize bayıldım size çok yakışmış boyanızın numarasını ve ismini söyleyebilir misiniz? =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok merak ettım garnıer color naturals serısınden kullu kumral kullanmaya nıyetlıyım sac renklerıne bakarken sızın sıyah kazaklı fotografınıza rastladım. Rengınıze bayıldım ve yuzunuzdekı vurgunun gozlerınızde olusu koyu renk sekıllı kaslarınızı kendıme benzettım. Bende kullu kumral boyle duracakmıs gıbı bır hıs var ıcımde ve sıze gercekten sarıdan daha cok yakısmıs genclestırmıs resmen bu renk. Boyanızı ogrenebılır mıyım kullu kumral ya da kumral dıyın cok guzel tuttu harıka oldu dıyın lutfeeeenn :(

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara