Bloglar,

Bobbi Brown Akmerkez 'de İlk Mağazasını Açtı

11:37 chunlibeauty 26 Comments

Makyajda doğal güzellik trendinin yaratıcısı  Bobbi Brown severlere süper bir haberim var!  Bobbi Brown artık kendi mağazalarını Türkiye'de de açmaya başladı.. İlk mağaza açılışını  Etiler Akmerkez Üst çarşı'da 8 Mart Dünya kadınlar gününde keyifli bir davetle gerçekleştirdi..




Bobbi Brown Uluslararası Makyaj Artisti Eliano Bou Assi doğru makyaj nasıl yapılır üzerine uygulamalı bir anlatım gerçekleştirdi.. Cildin nem ihtiyacını karşılamak ve makyajın tutuşunu sağlamak için göz altını ve tüm yüzü Bobbi Brown ürünleriyle nemlendirdi..
 Kapatıcının yorgun ifademizi bir anda silip, canlı fresh bir tazelik kattığının öneminden bahseden Eliano nemlendiricinin ardından uygun bir kapatıcıyla göz altında ki problemleri fırça yardımıyla kapattı;
Fondöten seçiminde çok dikkatli olmamız gerektiğini belirten Eliano ;
Uygun Fondöten Cildimizle aynı renkte olmalı, Boynunuzla renk farkı yaratmamalı ve maske gibi durmamalı;
Kaşlarımızı kalemle değil kaş rengimize uygun kaş farıyla renklendirmemizi;
Göz altına uyguladığımızın kapatıcının ardından çizgilere dolmaması ve dayanıklı olması açısından tampon hareketlerle pudra uygulanmalı;
Rujumuzun dudak rengmize yakın renklerden seçmemiz gerektiğini söyledi..
Ve iyi ve doğal bir makyajı yapmanın 10 dk yı geçmemesi gerektiğini hatırlatıp makyajını sonlandırdı;
 Kendime ten makyajı yaptırdım ve uygulamanın ardından bir adet Correctoru aldım.. Onu daha sonraki yazılarımda detaylı olarak paylaşacağım;

 Bobbi Brown Akmerkez Üst Çarşı
Adres: Nispetiye Cad. 34337 Etiler/İstanbul
Telefon: 0 (212) 282 02 12
Bobbi Brown 'u Facebooktan takip etmek isterseniz;

Benzer Yazılarım

26 yorum:

  1. Çok hoş gürünüyorsunuz gerçekten :)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, geceye ait çok güzel kareler yakalamışsın ;) bende bu hafta içinde postu yayınlayacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canııım! Sonunda tanışabildik seninlede :) çıkarken görüşemedik :/

      Sil
    2. Evet canım, beraber fotoğraf da çekmemişiz :(( umarım yine bir yerlerde karşılaşırız ;))

      bende postu yapabildim en sonunda :)

      http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/03/bobbi-brownin-turkiyedeki-ilk-magazasna.html

      Sil
    3. Çok güzel bir yazı olmuş canımm !! Baska bir karşılaşmamızda mutlaka foto cekelim :))

      Sil
  3. ten makyajını severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D bende!! yorum icin Cooook tşk ederiim canıım!

      Sil
  4. ten makyajını severim... :)

    YanıtlaSil
  5. bobbi ekibine bizde teşekkür ediyoruz :) sana da tabi :)

    YanıtlaSil
  6. Zaten güzeldin, o ten makyajiyla daha da guzel olmussun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gören gözlerin güzelliği :) çook tşk ederiiimm :))

      Sil
  7. Blogunuza bayiliyorum.yine cok guzel bir yazi olmus. Benim bloguma da desteklerinizi bekliyorum tazeseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hii çok teşekkür ederiim!! Hemen takibe alıyorum:) sevgilerr!

      Sil
  8. Süper fotoğraflar yakalamışsın canım! Çok güzel bir geceydi :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çook eğlendik :) ama sen hep erken kaçıyorsun :) birdahakine daha uzun plzz :)

      Sil
  9. Merhaba ben ozge eger mumkunse mail adresini verebilirmisin cunku benim facebook ve twitterim yokkk :(( hic olmadi :) sana bisey sormak istiorum eger verebiliosan sevinirim ii aksamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. chunlibeautyspot@gmail.com :) her zaman yazabilirsin canımm!

      Sil
  10. bobby brown'ın uzun zamandır Bağdat Caddesi'nde bir dükkanı vardı zaten, ilk dükkanı orası sanıyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önceleri çeşitli mağazaların içinde satışı vardı ancak Kendi Konsept mağazasını Akmerkezde açtı hatta kendileride facebook sayfalarında aynı şeyi yazmış;
      https://www.facebook.com/BobbiBrownTurkiye

      Sil
    2. Enteresan hakikaten, normalde çünkü Bağdat Caddesi Boyner'in tam karşısında (ki ben muhtemelen 2-3 senelik bir zaman dilimi, belki de daha fazlasından bahsediyorum)başka bir mağazanın içinde değil kapısında kocaman bobby brown yazan bir mağazada satışı vardı. Şimdi kontrol ettim de Beymen'e bağlıymış Erenköy.. :/

      Sil
  11. Yorum için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  12. öncelikle sizyeni keşfetmiş bulunuyorum bu keşiften çok memnun kaldım ruj renginiz çok merak ettim bir de fondoten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook tşk ederimm! Maalesef aradan uzun bir süre geçtiği için anımsayamıyorum.. Yazmayıda akıl edememişim kusuruma bakmayın.. :) blogumda keyifli vakitler geçirmeniz dileğiyle

      Sil
  13. öncelikle sizi yeni keşfetmiş bulunuyorum bu keşiften de oldukça memnunum :) ruj rengini çok merak ettim bir fondoten

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara