Beğendiğim Ürünler,

Darphin HydraSkin Light ve HydraSkin Serum {Cilt Bakım Rutinim}

12:28 chunlibeauty 16 Comments

Son zamanlarda cildim için kullandığım favori ikilimi yazma zamanı geldi! Her sabah akşam özenle ve keyifle kullandığım Darphin HydraSkin Light ve sadece akşamları kullandığım Darphin Hydraskin Serum;


Darphin HaydraSkin Light nemlendirici cilt tarafından çabucak emilen %84 ü doğal içeriklerden oluşan güzel bir ürün. 
Hafif gel yapıdaki  formülü sayesinde cildi tıkamadan  neme doyurduğunu söyleyebilirim.. 
Nemsizlik sorunu yaşayan, karmadan yağlıya dönük ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün..
Cam kavanoz içinde mint yeşili bir renge sahip bir nemlendirici.
Kavanoz tarzı ürünleri pek sevmem ve tercih etmem.(hijyen açısından) Ama Darphin kutusunun içine bir spatula koymuş ve bu sayede elimizi daldırmamıza gerek kalmadığı için daha hijyenik bir kullanım imkanı sağlamış.. 
Kivinin cilt üzerindeki etkilerini hepimiz biliyoruz. Hatta zaman zaman kivi kabuklarını göz altıma&yüzüme  koyduğumda oluyor.. Bu üründe de kivi ekstreleri olduğu için cilde çok iyi geliyor.
Paraben içermiyor.
50ml ve 170 TL gibi bir fiyatı var.
Çok hoş meyveli bir kokusu var.. Sanırım güzel kokusunun da etkisiyle cildimi temizleyip  nemlendirme istediği duymama sebep olan ender ürünlerden biri oldu :)
Hergün kullandığım için dibini gördüm bile!



 Diğer bir üründe Darphin HydraSkin Serum.. Bunu sadece akşamları nemlendiriciden sonra uyguluyorum.. Su gibi akışkan bir yapıya sahip.. Benim gibi su içmeyi ihmal eden biriyseniz cildinizde nemsizlik oluşmaya başlar. Bu serum nemsizlikten gerilen cildi rahatlatıp gerginliğini alıyor.
Serumu 2 fısla avucumun içine döküyorum ve avucumda ısıtıp/karıştırıp tüm cildime tampon hareketlerle uyguluyorum (ne tamponu ne diyor bu kız diyecek olursanız şu videoya göz atın derim TIK TIK )
Nemlendirici gibi ama daha hafif güzel bir kokusu var.
Cam pombalı şişede( bu tarz ambalaj favorim)
30ml ve 180TL..
Az bir miktarı yeterli geldiği için ve sadece akşamları kullandığım için nemlendiriciye göre daha uzun süreli kullanacağım gibi görünüyor :) . 
 İçeriğini merak eden arkadaşlar olursa;
Bir ürün hediye de gelse, kendimde alsam mutlaka benden önce kullanan var mı memnun kalmış mı diye araştırırım.. Keza bu ürün hakkında da hep olumlu yorumlar okudum.. Hatta severek takip ettiğim OjemRujumRimelim de bu ürünü kullanmış ve yorumlamış bakmak isterseniz TIK TIK 

Kişisel Yorumlarımı İçerir.
**Basın ürünüdür



Benzer Yazılarım

16 yorum:

  1. Kesinlikle öyle; etkisini gerçekten görmek için denemek yeterli :) Ben de dibini gördüm :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çok hafif formüllü ve nem bombası !! Bitmesin diye özenle kullanıyorum :D

      Sil
  2. Darphin çok beğendiğim bir marka ve daha önce serisini hatırlayamadığım bir göz kremini kullanmıştım ve çok memnun kalmıştım:) bunları da denemek istedim:)

    bu arada resimler çok güzel:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet en azından güvenilir bir marka.. Bende ilk defa bu üürnlerini kullandım ve çok çok beğendim :) Güzel yorumun için sonsuz teşekkürler!

      Sil
  3. güzele benziyor canım güle güle kullan dicem ama dibini görmüşsün zaten, yenilerine inşallah =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lol:) çok sağol tatlım!! İyice emin olmadan cilt bakım ürünlerini yazmayı pek sevmiyorum o yüzden kullandığım sürece çok sevdiğim için paylaşma zamanı geldi diye düşündüm :)

      Sil
  4. Güle güle kullan bende denemeyi düşünüyorum ne zmndır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşk ederim :) Nemlendiricinin dibini gördüm, bitmesin diye daha özenle kullanmaya başladım.. :) Birazcık pahalı ama her ikiside çok başarılı :D

      Sil
  5. chunlicim darphin dermo kozmetik değil mi

    YanıtlaSil
  6. Yağlandırma yapmamaları çok iyi bir de doğal içerik olunca denemek lazım ama fiyatları biraz çok geldi bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fiyat konusunda biraz yüksek kalıyor maalesef :/

      Sil
  7. Merhabalar çalışmalarınızı beğeniyorum takipteyim :) karşılığı temennisiyle başarılar :)
    http://www.yenikadinmodasi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim takibe alıyorum bazen yoğunluktan kacırıyorum yorumları çok özür :/ :)

      Sil
  8. bana da göndermezlermı bu ürünü... darphin sana sesleniyorum :)))

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara