Beğendiğim Ürünler,

URBAN DECAY Naked Basics Far Paleti Review ve Göz Makyajım;

13:03 chunlibeauty 25 Comments

Merhabalarr! Bugün yeni aldığım Urban Decay Naked Basics Far paletinin detaylı fotoğrafları ve bu paletle yapıtığım ilk göz makyajını sizlerle paylaşmak istedim.. 
Urban Decay paleti pigmentasyon bakımından oldukça yoğun yani bir fırça darbesiyle rengini veren yapıda.. Mat bir palet olduğu için biraz tozuttuğunu söylemem gerekir ancak kesinlikle çok çok başarılı bir palet olduğunun altını çizmeeden de geçmeyeyim.. :) Gelelim detaylara;



 
Kutusunun arka yüzünde hangi renklere sahip olduğunu görebilirsiniz;
 Kutusunu açtığımızda yine aynı renkte far paleti karşımıza çıkıyor;
 Palet 6 adet 1,3 Gramlık far dan oluşuyor
 Aynalı ama diğer UD paletlerinin aksine içinde herhangi bir aksesuar bulunmuyor. Yani fırça filan yok :)
 Sol baştan sıralayacak olursak VENUS bu palette kırık beyaz, hafif sedefli yapıda olan tek far. Aydınlatıcı niyetine kaş altına göz pınarlarına uygulaması yapılabilir..
FOXY  sarıya kaçan mat bitişli krem renkli bir far. Bunu göz kapağına baz olarak uyguluyorum..
W.O.S da pembeye kaçan mat bitişli krem renkli bir far. Bunu da göz kapağına baz olarak uygulayabiliriz.
Dikkat ettiyseniz giderek koyulaşan krem/kahve rengi sıralaması var nitekim NAKED2 rengide daha bej kahveye çalan Taupe rengi diyebileceğimiz mat bitişli bir renk..
FAİNT ise NAKED2 ye göre daha koyu tonlu ve sıcak bir kahverengi
CRAVE ise paletteki en koyu renk.. İlk bakışta siyah desemde kullanınca ve dikkatli bakınca siyaha yakın koyulukta bir kahverengi olduğunu anladım.  
 Sağdan sola bazsız olarak swatch yaptım :) Gördüğünüz gibi V.O.S, FOXY ve VENUS ten rengine hayli yakın renkler..
Gördüğünüz üzere çok çarpıcı renkleri yok.. Peki ben niye aldım?
1. Urban Decay farların yüksek pigmentasyona sahip olmaları.
2. Olarak makyaj çantasına sığabilecek aynalı pratik bir ürün olması
3. Olarak sürekli eyeliner çeken biri olarak tek başına eyelinerin birşeye benzemediğini gözlere derinlik katmak için crease bölgesine gölgeleme yapmak gerektiği için..
4. Olarak OjemRujumRimel'im arkadaşımın gazlaması (onun palet hakkındaki yazısına bakmak isterseniz TIK TIK )
5. Olarak tüm bu maddeler almam için beni ikna ettiği için Sephora'dan 72TL ye almış bulundum :) 
Bu da bu paletle yaptığım ilk makyajım;
 Biraz daha silik & dağıtılmış liner ile görüntüsü;



Benzer Yazılarım

25 yorum:

  1. Çok güzel bir palet, makyajınız da çok hoş olmuş:) ben ilk resimdeki taşlı objeyi merak ettim birde?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çook teşekkür ederiiim! Obje aslında gelinlik ayakkabımın tokasıydı yaklaşık 6 senelik filan :)

      Sil
  2. çok ama çok doğal durmuş bayıldım :) çok hoş görünüyor gözleriniz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook tşk ederiiim! Bu tarz makyaj yapmayı daha çok seviyorum:D

      Sil
  3. Gaz işe yaramış güzellik:) ben de naked 2 için yanıp tutuşuyorum çok fena:) iyi günlerde kullan canım en temel her zaman lazım olan basic bir palet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen :) Naked 2 de çok güzeldi ama benim sedefli ışıltılı farlarla çok aram yok o yüzden bunu çok düşünmedim almak için :DD

      Sil
  4. palet de süper makyaj da çok hoş olmuş.. güle güle kullan iyi yapmışız almakla bunu kesinlikle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim canııım! Aynı fikirdeyim göz kapağına güzel sabitleniyor çok çok sevdim ! :D

      Sil
  5. Bu paletle yapılabilecek en iyi makyajı yapmışsın :) Gerçekten, gözün dışındaki gölgenin kattığı derinliğe bayıldım, eline sağlık :) Sevgiler! Başak :)

    YanıtlaSil
  6. paletteki renkler öyle çok canlı olmasada makyajın harika olmuş,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  7. en çok neyi seviyorum biliyormusun? ürünlerle ilgili hazırladığın konseptleri:) hiçbir ürünün salt resmini göremiyoruz hep bir özeniş, hep bir süs püs:) harika! instagramdada beğenmiştim burdanda yorum bırakmak istedim, benim gibi renkli far kullanmayı sevmeyenler ve doğal makyajdan yana olanlar için süper bir far paleti bu;)
    blogumda çekiliş varrr, gelmek isteyenleri beklerim;
    http:/ayseguluntavsiyesi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Canım güzel günlerde kullan tam senlik bir palet bak :) Makyajın herzamanki gibi şahane ;)

    YanıtlaSil
  9. Palete bakınca renkler çok sönük gibi gözüküyor ama makyaj yapıldığında çok hoş görünüyor. Ben Naked paletim olduğu için bunu almamaya ikna ettim kendimi. Şimdilik :)

    YanıtlaSil
  10. Foxy ve Faint ile yapılacak göz makyajına doyulmaz :D çok sevdiğim renkler bir arada doğal makyajların renkleri, güle güle kullan Chunlii :)

    YanıtlaSil
  11. :) çok çok güzel olmuşsun maşallah ya

    YanıtlaSil
  12. harika bir makyaj olmuş bayıldım! paletin renkleri çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  13. Çok tyakışmış renkler doğal tonlarda makyaja müsait. Güle güle kullan.

    http://mutlulukseninicinde.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Beautiful palette with great colors and I like the look you've created with it!

    YanıtlaSil
  15. Acaba the balm nude tude ile karşılaştırsak nasıl olur? The balm nude sanırım indirrimli zamanlarad 30 TL falan oluyor tavsiye eder misin onu?

    YanıtlaSil
  16. çok güzel bir palet canım bişey sorucam sakıncası yoksa bu ürünleri nereden temin ediyorsunuz ?cevap verirseniz sevinirim bende sizi sayfama beklerim iti akşlam diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim canım :D bu paleti Sephoradan aldım fiyatıda 72 lira :) Tabiki seve seve gelirim sizede iyi akşamlar!

      Sil
  17. Oldukça sade ve şık görünüyor çok beğendim güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  18. renkler çok kullanışlı ama çok tozutuyor öyle değil mi? tüm mat farlar da bu sorun oluyor mu yoksa?? eğer tozutma da olmasaydı vayy be diyebilirdim sanırım :(
    patlamismisirkokulupamuk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. venus ve naked 2 favori renk benim için.
    http://nypdsena.blogspot.com/ banada beklerim

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara