Avon,

İnstagram Derlemesi, Ne aldım? Ne yaptım? Nereye gittim?

13:43 chunlibeauty 48 Comments

Merhabalarr! Blogda sesim az çıkıyor diye buralarda olmadığımı düşünmeyin.. İnstagram ve twitterda oldukça aktif olarak paylaşımlarda bulunmaya devam ediyorum.. :) Gelelim geçen haftalarda neler yapmışım, neler almışım, neler kullanmışım kısa kısa bakalım;
Yatak odasındaki makyaj masası&şifonyerden bir kare ; Işıklı kutuyu AvonTurkiye Anew kremle birlikte göndermişti ilk görüşte aşk!


Yine banyomdan bir kare  :)  Diş fırçalığıma silikon yapıştırıcıyla gelin ayakkabımın tokasını yapıştırdım İkea mumlukları da fırçalık olarak kullandım :)
Evin en zor temizlenen en ufak odası :)  Şu duşakabin temizliği ne illet bir temizlik :/ Var mı kolay bir yönteminiz ya da ürün tavsiyeniz :) Varsa pratik bilginiz sevabına yorum kısmına yazın :)
Kağıt havluluk English Home, Klozet fırçası İkea, Yerdeki çicek Bauhaus, Banyo halısı Kervan;
 Duş temizliğinin ardından AvonTurkiye Senses duş jellerini hemen başköşeye yerleştirmeyi de ihmal etmedim.. Sanırım duş jelleride en sık tükettiğimiz ürünler arasında ;
Temizlik yaptım çok yoruldum! Bingo Turkiye halime acımış güzel pembiş bir kutu içinde çerçeveyle birlikte bebek kokulu yer temizleyicisinden göndermiş :) Tesadüfünde böylesi işte,  benim kullandığım yer temizleyicisinin aynısını göndermişler :)
 EnglishHome 'dan ferforje kağıt havluluk ..
 Yine EnglishHome 'dan ferforje aksesuarlık aldım :) 19 Liramıydı neydi
Geçenlerde AvonTurkiye  bir sürü cici gönderdi bende bu cicileri sizlerle paylaşmaya karar verdim.. :) Blogu hergün takip etmenizi öneririm :P Çünkü hediyelerim öyle bir haftalık süreçli olmayacak bazen 1 gün bazen 2-3 gün.. Bunun nedeni blogumu gercekten takip eden arkadaşlarımı mutlu etmek tabiki :)
LorealPtoTr nin Steampod lansmanından bir kare :) Çok eğlenceli bir gece gecirdim ve Steampod 'a (buharlı düzleştiriciye) aşık oldum.. :) Detaylarını daha sonra blogda paylaşağım:)
Avon Turkiye ojeleri arasından Loreal Steampod gecesi için seçtiklerim :)
Clinique çok güzel bir fondöten çıkarmış.. Even Better Compact Fondöten.. Şahsen hem kutusuna hemde ciltteki duruşuna bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.. Detayları daha sonra blogda paylaşacağım.. :) Bu arada haberi olmayan var mı bilmiyorum ama Clinique online satışa başladı.. İstediğiniz ürünler artık bir tık ötenizde üstelik yanında süpriz hediyelerle; TIK TIK
Böyle bölmeli bir kahvaltı tabağı çok istiyordum nihayet Porland da buldum tanesi 25 Lira.. Kahvaltı tabağımıda bol enerjik yiyeceklerle doldurup her hafta sonu dip köşe temizliğini yapıyorum :)
Şimdilik bu kadar! :) Sevgiyle kalın arkadaşlar! Sormak istediğiniz herşeyi yorum kısmından iletebilirsiniz :)

Benzer Yazılarım

48 yorum:

  1. Canım hepsi muhteşem.Avon oje renkleri olay yalnız:) Kahvaltı tabagına ben de bayıldım sanırım benzeri çeyizde yer alacak:) bu arada ne kadar titiz oldugunun artık herkes farkında..Temizlik imandan gelir bosver en iyisi bu yorucu olsa da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) çook teşekkür ederim güzellik! ojeler ciddden çok hoş bende bayıldım.. :) Kahvaltı tabağı çok güzel ama biraz büyük ve ağır bir küçüğünü almanı tavsiye derim neyse beraber bakarız zaten neyine tavsiye ediyorum :) Öpttüüm!

      Sil
    2. Tamam canım beraber bakalım cok öperim

      Sil
  2. canım duşakabinin içine ben bol domestos döküp fırçalıyorum saplı fırçayla biraz bekletip duruluyorum. domestos olmadan içim rahat etmiyor. Bide cif in banyo jel diye bi ürünü var bakmanı öneririm çok ferah bi kokusu var ve temizlediğinde her yerin pırıl pırıl parladığını göreceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol! bende fırçayla giriyorum banyoya!! Ama yine de Duş hergün kullanılıyor ve illaki o lekeler oluyor :/ Su kaydırıcı ürünler varmış onları sormak istemiştim aslında.. :)

      Sil
  3. Merhaba, Busecim herseyi o kadar güzel ayrıntısıyla anlatmışsın ki bize soracak birşey kalmamış yine mükemmelsin (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. opps :D çoook teşekkür ederim canımm! :***

      Sil
  4. duşakabin camı için sanırım amwayin durulanmayan bir fısfıs ürünü olacaktı arkadaşlarım kullanıyor memnunlar ondan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle bir ürün bende duymuştum bakayım amwaye hemen çoook tşk edrimmm:)

      Sil
  5. yaaa cok keyıf aldım hem yazdıkalrını okurken hem de fotoğraflara bakarken kuzum :) Cok ince zevklisin bayıldım! opuyorum cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyy canım benim sende çok zarif ve çok incesin! Yorumun için çok çok teşekkür ederim! :) :****

      Sil
  6. banyo düzeninize ayrı bi bayıldım...cok güzel fikirler paylaşıyosunuz gercekten cok cok memnunum ve takipteyim...mutlu günler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çook tşk ederim sadece kozmetik olmasın hayatıma dair yaptıklarımı da paylaşayım istedim :) beğenmeniz beni çok mutlu etti tşkler:)

      Sil
  7. banyonuz çok hoş,özellikle de ıkea ürünleri çok yakışmış tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok tşk ederim beğenmeniz benş çok mutlu etti :)

      Sil
  8. Evin de kendin gibi ne kadar güzel ve özenli.:) Bayılıyorum sana bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyy bu ne güzel yorum :) çok çok tşk eder bal yanaklarından öperim :)

      Sil
  9. Off buse duşakabin derdi bende de var hele o camını silmek oyyy seninki de cam değilmi? Ben camı için mikrofiber bez önerecektim ama senin derdin cam değilmiş kolay gelsin bize :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim derdm de cam cwnım!! :/ su lekeleri kalıyor eşim tam bir su kuşu sabah akşam duş alır ben de her defasında arkasından silemediğim için leke leke oluyor :/ önüne geçemiyorum bir türlü :/

      Sil
  10. Çok çok zarifsin kişiligin bloguna yansımış :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun içinn sonsuz teşekkür ederiiim :))

      Sil
  11. süperrr süperr süperr :) ikea ürünlerinden almak istiyorum ama bulunduğum ilde ikea yok internet satışta da istediğim ürünler stokta yok şanssızım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa :/ böyle olunca üzülüyorum alıp göndereyim diyeceğim ama bende çok sık gitmiyorum söz verince yapamayınca da yük oluyor bana :/

      Sil
    2. Canım tşk ederim. Stoğa girmesini bekleyeceğim :) dua et çabucak girsin ;)

      Sil
  12. süperrr süperr süperrr ikea ürünlerin çok güzel bende almak istiyorum ama bulunduğum ilde ikea yok. internetten alıyım diyorum istediklerim stokta yok :( şanssızım :Pp

    YanıtlaSil
  13. Milkayi turkiyede alabileceğimiz bir yer var mı? Paylaşırsanız cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  14. Takıcıklar çok şekey fiyatıda uygunmuş aslında değerlendirebilirim fikir için görsel güzellikler için teşekkürler sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  15. Ya sen niye cok tatlisin:) her yerden takip ediyorum pesini birakmak yok:) bize fikir vermis oluyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) o senin tatlılığıın!! Çook tşk ederim canım :***

      Sil
  16. oreoya hastayım zaten philadelphia'yı da yeni denedim, çok beğendim :D afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  17. o ojelerı gordum ya degıl bır gun her gun blogundayım :P saka bı yana özlemişim yazılarını =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lol:D çook tşk ederiimm!! o halde sonraki yazı ojelerden olsn!! :)

      Sil
  18. ben de en çok banyo temizliği yapıyorum sanırım, evde pek duracak vakit olmayınca en çok kullanılan alan da banyo oluyor bizim için:)) ben duş teknesinde domestos bekletiyorum, duşakabinde de cif banyo sprey var beyaz renkli süngerle biraz yayıp arkasından hemen duruluyorum bekletmeye bile gerek yok, kurulamaya zaten hiç gerek yok, ama daha farklı alternatif bir ürün arıyorsan bulursan onu da paylaş biz de faydalanırız;) dekorasyonuna hayranım zaten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ya onları bende yapıyorum ama arada bir tembellik yapıp ara versem o cam leke içinde kalıyor. Eşim sabah akşam duş alır su kuşu mübarek.. Onun yüzünden yeterince camı temiz kalmmıyor :)

      Sil
  19. En kısa zamanda English Home'a gitmeliyim. Ne kadar güzel aksesuarlar varmış orada. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) lol ben her avm turunda mutlaka uğrarım kokusu renkleri vs çok hoşuma gidiyor :D

      Sil
  20. o kahvaltı tabağı benim gibi karışmadan yemeyi sevenler için üretilmiş. her şeyi çok beğendim ama onu daha çok beğendim :P güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  21. Bir banyo bu kadar mı güzel olur yarabbiim:)
    Sahibesinden kaynaklanıyor herhalde! :**

    YanıtlaSil
  22. ojelerin renklerine bayıldım.herşey çok güzel :)

    YanıtlaSil
  23. Bayılıyorum senin instgram fotolarına :)
    Bu arada kahvaltı tabağında nasıl gözüm var!:)

    YanıtlaSil
  24. merhaba canım yeni baktım bloğuna gerçekten çok güzel şeyler almışsın. iyi günlerde kullan valla bende evlenmeden önce böyle konuları bilmezdim ama şimdi nerdeyse hergün elimde toz beziyle gezer oldum :)bide yazlık yer bizim burası o banyonun halini sen düşün :)

    YanıtlaSil
  25. Şu an bana acaip güzel bir fikir vermiş bulunuyorsun:) IKEA'nın o canım dantel dokunuşlu saksılarını makyaj ıvır zıvırı için şık bir saklayıcıya dönüştürmüşsün:)

    Sana 36 puanlık uzman sorusu: Benim çoookkk fazla ojem var ve daha da alıyorum:) Eşim de alır getirir bazen "al sen seversin bunu" diye :)) Arkadaşlarım da ellerimi ve tırnaklarımı çok beğenir, ben de seviyorum oje sürmeyi:))
    Sence o kadar ojeyi nasıl saklasam? Senelerdir bir düzen koymayı beceremedim..

    Tuvalet masamda mı yoksa ayrı bir rafta mı..Açıkta mı (çok tozlanıyor gerçi) kutuda mı?
    Bir fikir verebilirsen çookk mutlu olurum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha :) vallahi ben ikea organizerlerin içine düzüp cekmcelerde saklıyorum güneş görneyen yerde saklamak lazm zaten :) masa üzerinde çok tozlanırlar cekmece daha iyi yani :) ama ben oje konusunda çok özenli değilim belki ojemrujumrimelim blog sahibesinşn daha iyi bir düzeni vardır ona sormak lazım :)

      Sil
  26. Ayakta uyuyorum ben kesin:))) nereye ne yazdığımı karıştırmışım gidip öbür konu başlığına da yazmışım:)))) fikir için sağol;))) dediğin gibi ona da bir sorayım ben:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhhahah sen beni gör ben ayakta horluyorum resmen! unutkanlık diz boyu.. öperim seni çok çok

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara