Beğendiğim Ürünler,

Darphin Refreshing Toner (Cilt temizleme Rutini)

13:20 chunlibeauty 11 Comments

Merhabaaalar :) Tembelliği bir kenara bırakıp  bir süredir kullandığım Darphin Refreshing Tonik hakkında deneyimi mi paylaşarak haftaya hızlı bir giriş yapmak istedim.. :)
Cilt bakım ürünlerinde;  ürünün yarıdan fazlasını kullanıp, cildimde ki etkisini gözlemleyip ona göre yorum yapmayı tercih ediyorum. Bu sebeple Darphin Refreshing Toniği bir süre deneyip&gözlemledim ve yorumladım;
Tonik günlük cilt temizlik rutinimin vazgeçilmez bir parçasıdır.  
''Ne kadar iyi bir temizleyici kullanırsak kullanalım toniğin cildimizde kalan son kirleri derinlemesine temizlediğini ve cildimizi nemlendiriciye hazırladığını unutmayalım.. ''
Bu sebeple ben de sabah akşam mutlaka tonik kullanırım..  Ürünü kullanma sıram;
Sabahları suyla yıkadığım cildimi ardından bu tonikle siler cildimi nemlendiririm.. 
Aksamları ise makyajım varsa makyaj temizleyici bir ürünle makyajımı silerim, 
Yüzümü jel tarzı bir ürünle yıkarım,
Ardından Darphin Refreshing Toniği nemli pamuğa dökerek cildimde kalan son kir parçalarını da siler cildimi nemlendirme faslına geçerim :)  (Eğer pamukta hala kir çıkıyorsa cildimi iyi temizleyemediğimi fark edip cildimi tekrar temizerim)

Darphin'in Refreshing Toniğk incir ağacı ekstresi ve muz ağacı çiçeği içeriyormuş. 
 İçerisinde alkol bulunmayan hoş kokulu güzel  bir tonik..
Geçmiş tecrübelerime dayanarak alkol oranı düşük yada alkolsüz ürünlerin cildime daha iyi geldiğini söyleyebilirim.. Alkolsüz olması sebebiyle cildimde herhangi bir hassasiyet, gerilme gibi bir durum yaratmadıDarphin Refreshing Toner  için ciltte kalan kiri arındırıp cildi aydınlatan bir tonik diyebiliriz.. :)
Normaldan karmaya dönük (benim cildim gibi) ciltlere uygun bir ürün..
 Darphin Refreshing Toner fiyatı: 63TL 
 200 ml
  Daha Fazla Detay İçin 
http://www.darphin.com.tr 
 İçeriğine bakmak isterseniz;

Peki siz hangi toniği tercih edersiniz? Ya da bu ürünü kullandıysanız sizin yorumlarınız nelerdir? Fikirlerinizi yorum kısmında bekliyorum :)

*Basın ürünüdür. Kişisel yorumlarımı içerir

Benzer Yazılarım

11 yorum:

  1. Bu markayı denemek istiyorum açıkçası güzel bir ürüne benziyor..
    Benim kullandığım iki ürün var biri Clinique Clarifying Lotion diğeri de Lancome Clarte Tonique Douceur her ikisinden de oldukça memnunum tavsiye ederim.
    Sevgiler,hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sen de gayet güzel ürünler kullanıyormuşsun!! Güzel yorumun için sonsuz teşekkürler

      Sil
  2. melaba ben özge:)
    benim sorum şu bu firmaların yetkilileriyle görüşebildiğin için sana soruyorum biliyorsun ben oğlunun poposuna süreceği krem için kafayı yemiş bir anneyim:)ewg raitingleri hakkında yorumları ne bu firmaların yani çünkü artık anlıyamıyorum oradaki raporda bakıyorum ürünün puanı 8 ama en pahalı krem,gayet aklı başında insanlar deli gibi sürüyor mesela,gerçekten bende mi yanlış yanlış yerden mi bakıyorum şüphesindeyim.Lütfen bir el at rahatlat beni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha Özge :)) Kız sanki tanimiyormuşum gibi ben Özge demişsin yerim seni :)
      Herkes senin gibi ürünün içeriğine çok dikkat etmiyor.. Çok detaya inince zaten işin içinden çıkılmıyor maalesef.. Anne olmak çok zor değil mi :/ Kendine araştırmadan kullandığın bir çok ürün alırken bebeğine kılı kırk yararak secimler yapıyorsun.. Ürün içerikleriyle ilgili DR.Ebru nun blogundan yardım alabiirsin o ürün icerikleri konusunda hayli bilgili :)

      Sil
    2. ay ben neler sürüyorum yüzüme:)dr ebru arıyorum hemen çok sağol

      Sil
  3. Bu ürünü bende kullanıyorum, hatta post da yapmıştım :) Alkolsüz olduğu için cildimde herhangi bir soruna neden olmadı, memnunum.

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/04/darphin-refreshing-toner-yorum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Süpperr ! Aynen bende de sorun yaratmadı cildimi germedi o yüzden sevdim :)

      Sil
  4. içeriğinde besleyici özler bulunan alkolsüz tonik bulmak zor, memnun kaldığına göre ileride deneyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen!! cildimi kurtan ürünleri sevmiyorum o yüzden hoşuma gitti :D

      Sil
  5. Lush'tan breath of fresh air kullanıyorum ben, yüzümü çok gerdiği için kullanamıyorum gerçi. güle güle kullanın, bu ürün hakkında bilgi sahibi olmuş oldum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya yüzü geren ürünleri sevmiyorum cildi savunmasz hale getirip daha cok soruna neden oluyorlar.. Yumuşak ürünler tercihimdir :D

      Sil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara