Clinique,

Clinique Even Better Compact Makeup Spf15 Review (Ciltte Duruşu)

09:47 chunlibeauty 33 Comments

Bir aydan uzun bir süredir kullandığım bu güzel compact fondöteni paylaşma sırası geldi :) 
Clinique Even Better Compact Makeup Spf 15; 
Öncelikle ilk dikkatimi çeken tabii ki ambalajı oldu :) Gümüş rengi aynalı ambalaja sahip olan bu kompakt ürün çantada taşımak için ideal bir ürün.. 

Kapağı açtığımızda ürünün yanında yer alan antibakteriyel süngeri kullanım için çok ideal.. Bu tarz süngerlerle kapacılık seviyesi daha yoğun oluyor. Daha doğal görünüm isterseniz fiber duo fırçalarla da uygulama yapabilirsiniz.. Ben süngerle uygulamayı tercih ediyorum.. Bu ürün sayesinde çantama ekstra fırça atmama gerek kalmıyor :)
 Uygulamasına bakıp daha sonra tekrar yorumlarda bulunayım;
Bende ki renk  2 Alabaster (VF-N) 
Yüzümdeki minik minik kırmızılıkları başarılı bir şekilde kapatıyor. Bu yüzden bu ürünü çok sevdim :)
*Alerji testinden geçmiştir deniliyor. 
* Parfümsüz bir ürün olması  çok iyi.. Ten ürünlerin de bence parfüme hiç gerek yok :)
 * Yapısı compact olduğu için yoğun.. Bu sebeple yağlı ve problemli ciltlere önermiyorum..
* İçinde ayna ve sünger olması kullanım rahatlığı açısından çok çok güzel :)
* Yarı mat bitişli.. Cildi canlı ve ışıltılı gösteriyor. -ki bende tamamen mat fond. leri pek sevmem.. Tam mat fondötenlerin cildin ışıltısını kapatıp yapay bir görüntü oluşturduğunu düşünüyorum..
* Özel bir yere gideceksem süngerle uygulayıp kapatıcılığı maksimum şekilde kullanmış oluyorum (bu şekilde ciltte biraz ağırlık yaratıyor).. Ama günlük kullanacaksam  hafif olsun diye duo fırça ile uygulamayı tercih ediyorum..
*6 farklı renk tonuna sahip bir seri..
* SPF 15 içeriyor. 
*İçeriğindeki C Vitamini, E Vitamini ve anti-oksidan  kokteyli sayesinde eşit olmayan cilt tonu görünümünü ortadan kaldırmaya yardımcı oluyormuş.. 
*Tüm cilt tipleri için uygun. Kuru(altına iyi bir nemlendirici uygulamalı) Kuru Karma, Karma  ciltlere öneririm.. (Bence yağlı ciltlere uygun bir ürün değil. )
Fiyatı : 109 TL

İçindekileri de merak edenlere; 
  Takip eden ve yorum bırakan herkese kucak dolusu sevgiler.. :)

*Basın ürünüdür.
*Kişisel yorumlarımı içerir..

Benzer Yazılarım

33 yorum:

  1. kapatıcılığı gerçekten de çok başarılıymış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cilt kusurlarımı tam netleyemişim ama özellikle süngerle uygulayınca çok başarılı !! :D

      Sil
  2. ciltteki duruşu çok güzelmiş bende mat fondöten sevmiyorum çok yapay duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende o yüzden çok sevmiyorum artık :D Yorum için sonsuz tşkler :)

      Sil
  3. bence de çok başarılı

    YanıtlaSil
  4. Clinique'nin pudraları harikadır, kimde görsem yorum bırakmadan geçemiyorum :)) En güzel yanı ise kaç kat sürersen sür ciltte kuru bi görüntü yaratmıyor yani bende öyle yapmıştı. Gerçekten aşığım bu pudraya :)) Fiyatı 109 lira ama çok az bir sürüşle bile güzel performans sergilediği için uzun giden cinsten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bu ürün pudra değil ama fondöten :) sanırım aynı kapta pudrası vardı ondan yanlış anlaşılma oldu herhalde :)

      Sil
  5. Surekli reklam icerikli postlar veya basin urunu yazmasan mi acaba artik?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya :) reklam içerikli olsa cildimde duruşunu gösterip bir de tüm cilt tipine uygun denildiği halde yağlı ciltlere önermem demezdim herhalde dimi?
      Ama çok sıkıldıysan bir çarpı işaretine bakar fazla kasma kendini okuyacağım da adsız yorum bırakacağım diye

      Sil
    2. bizde bakıp fikir alıyoruz rahatsız oluyosan bakmazsın bu bloğun olayı bu değilmi zaten arkadaşım illa sataşcaksınız yani sorunlu kişilikler:/

      Sil
    3. :) maksadı belli arkadaşında neyse.. Sinirlenmeye değmez.. Sanki bloglar olmasa dergiler olmasa hanfendi yine de her üründen haberdar olacakmış gibi havalarda :)

      Sil
  6. aaa bu süpermiş bnde even better fondotenini kullanıyorum ama bu pudra şeklinde olanını görmemiştim en kısa zamanda gidip denemek istiyorum.bu arada adsız yorum yaptım ama maili girmeye üşendim öpüyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) pudra gibi değilde patakrem gibi bir tarzda bu ürün :) profilinizle yorum bırakırsanız inanın çok mutlu olurum.. :)

      Sil
  7. Ben Clinique ürünlerine çok önyargılıyım:( Önceden kullanmaya çalıştığım her ürün alerji yaptı.İçeriklerini değiştirmişler ama yine de elim bir türlü gitmiyor.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyleydim canım ama renkli kozmetiğinde hiç sıkıntı yaşamadm.. Cilt bakım ürünlerinde yine önyargılıyım ama kullanan herkes çok memnun önyargıları kırmak lazm sanırım :)

      Sil
  8. süper yaa kapatıcılık, duruşu,markası zaten tartışılmaz..ben sizden bir şey rica edicem.ünv.masraflarımdan dolayı, çok sevmeme rağmen makyaja fazla bir bütçe ayıramıyorum.her markayı da kullanıp deneme şansım maalesef olmuyor.mesela bir fondoten almak istiyorum ve ayırabileceğim bütçe max 15-20 tl.karma cildim var ve Bu fiyatla alabileceğim bir ürün önerebilirmisiniz? cevap verirseniz gerçekten çok sevineceğim:)şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok tşk ederiiiim! Kapatıcılık bakımından cidden epey başarılı :) üniv e gittiğine göre yaşın genç olmalı :) bence fondt. Yerine bb krem al cildini yormadan çok güzel taze bir hava verir.. Benim sevdiğim bb kremleren biri Garnier :) uzun ince bir pakette olan yağsız formüllü olanı.. Onu bir dene istersen :) sivilce sorunun varsa o bölgelerin üzernden de kapatıcı sürersen daha güzel sonuc alırsın..

      Sil
  9. bende seviyorum clinigue

    www.sadecemoda18.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) bazıları üok seviyor bazıları da hiç sevyor ortası yok sanırım :))

      Sil
  10. siz bloggerların işi de zor, ürünün markasından rahatsız olmak nedir yaa :)) ben de merak ediyordum bu ürünü, cildim karma, acaba t bölgesinde yağlanma yapıyor mu?? sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :() yok canım bazı arkadaşlar benden rahatsız oluyor da işte böyle adsız olarak.sataşıyor :) uzaklarda aramıyorum zaten kim oluduğunu açık ediyorlar illaki.. O yüzden yola devam :)
      Şu an cildim geçiş döneminde sıcaklar başlamadığı için yağlanma yapmadı ama bir süre daha bakayım bu bilgi için tekrar yazarım canım

      Sil
    2. teşekkür ederim.. cildim karma ve t bölgesi yağlanmasının önüne geçemiyorum bi türlü, fondoteni glowy diye alıorum 2 saat sonra bi bakıyorum oily olmuş ;)) sevgiyle kal <3

      Sil
    3. o halde bu ürün sana yaramaz canım.. Compact ürünler zaten genel olarak karma ve yağlı ciltlere uymuyor.. :) Even Better serisinin normal fondötenine bir göz at istersen belki o daha uygun olur :)

      Sil
  11. Merhaba, blogunu uzun suredir takip ediyorum ve begeniyorum ama cok kizdigin adsiz arkadasa biraz katiliyorum acikcasi. Sirf reklam oldugu icin bu urunu tanittigini dusundugumden degil yanlis anlama. Ama eskiden daha cok urun tanitirdin, daha fazla yorum yapardin. Simdiyse son postlarina baktigimda, genelde cekilis veya basin urunu goruyorum... Belki mesgul oldugun icin fazla urun yorumu yapamiyorsundur bilemeyecegim o da olabilir:)) amacim kotu bir elestiri degil yalnizca fikrimi soyluyorum, kirilma lutfen.. Sevgiler... Deniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim blogumu acmamdaki amaç yaptığımı, denediğimi, kullandığımı kısaca kendi yaptığım şeyleri paylaşmaktı.. Bir ürün bana hediye gelsin ya da kendim alayım hiç fark etmez ben onu kullanıyorsam paylaşırım.. Blogumu il olarak görmüyorum dolayısıyla keyfime keder yazıyorum.. Paylaşacaklarıma da kendim yön veriyorum..
      Ayrıca yazdıklarında kırılacak birşey yok neden kırılayım :) Güzel yorumunuz için teşekkür ederiim..

      Sil
  12. çekilişime beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  13. ben paylaşımlarınızı seviyorum, başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim!! Herkesi memnun etmek zor gerci böyle bir çabamda yok keyfime keder yazıyorum birşeyler işte :)

      Sil
  14. amerikadan clinique even bette fondöten siparişmle ürün geldi. 2 tane even better fondötenin yanına: iki taraflı ruj, allık ve fardan oluşan minik bir kutu, bakım losyonu ve rimel vermişler. bunlar eşantiyon ebadı değildi ama normal ebatta da değildi. türkiyede nedense bu tür şeyler verilmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Turkiye'de de online alışverişte hediyeler veriiyorlar.. Sen de cicilerini güzel günlerde kullan tatlım!

      Sil
  15. Merhaba canim benim cene bolgemde sivilce izleri ve de sivilclenme oluyor, even better ve anti blemish arasinda kaldim hangisni onerirsin

    YanıtlaSil

Yorum bırakmak isterseniz;

Bu Blogda Ara